
Къде се намира отдушника на резервоара?
Започната от GiN, 13 ное 2011 - 16:13:47
12 мнения по тази тема
#1
Публикувано 13 ноември 2011 - 16:13
Явно отдушника ми е запушен.
Симптомите при мен са:
След дълго каране, при отвиване на капачката на резервоара засмуква въздух /вакум/
При престой на слънце и отвиване на капачката изпуска въздух и бензинови пари под налягане.
Как се отпушва отдушника и от къде да го отпушвам?
Предварително благодаря.
Симптомите при мен са:
След дълго каране, при отвиване на капачката на резервоара засмуква въздух /вакум/
При престой на слънце и отвиване на капачката изпуска въздух и бензинови пари под налягане.
Как се отпушва отдушника и от къде да го отпушвам?
Предварително благодаря.
#2
Публикувано 13 ноември 2011 - 16:19
Колега,поне да беше казал какъв ти е автомобила? Като за начало смени капачката или я размени с някой за няколко дни!
#3
Публикувано 13 ноември 2011 - 16:27
Опссс.
Извинявам се.
Колата е W124 1992г. бензин 2000куб.
Капачката е оригиналната.
До колкото знам, капачките при мерцедес нямат клапан...
но може и да бъркам...
Извинявам се.
Колата е W124 1992г. бензин 2000куб.
Капачката е оригиналната.
До колкото знам, капачките при мерцедес нямат клапан...

#4
Публикувано 13 ноември 2011 - 19:47
Самата капачка е клапан.
Сигурен ли си че е вакум, а не налягане?
"отдушника" е едно контейнерче с активен въглен, в което се събират парите, после като загрее нормално мотора, се засмукват през колектора.
2000 кубика със 102 мотор ли?
Ако е м102, провери отстрани на дросела, откъм мотора, има хванати две сламки.
Едната е по-дебела и влиза в един тройкник, а другата отива в един термоклапан на главата, който отваря при 60 градуса, после влиза пак в същия клапан.
По-тънката отваря и затваря тройника, а през по-дебелата парите постъпват в колектора.
Сигурен ли си че е вакум, а не налягане?
"отдушника" е едно контейнерче с активен въглен, в което се събират парите, после като загрее нормално мотора, се засмукват през колектора.
2000 кубика със 102 мотор ли?
Ако е м102, провери отстрани на дросела, откъм мотора, има хванати две сламки.
Едната е по-дебела и влиза в един тройкник, а другата отива в един термоклапан на главата, който отваря при 60 градуса, после влиза пак в същия клапан.
По-тънката отваря и затваря тройника, а през по-дебелата парите постъпват в колектора.
#5
Публикувано 13 ноември 2011 - 19:59
Сигурен съм за и за вакума при преход 100-150 или повече км.
И за налягането, когато колата е стояла на слънце лятото.
Да, мотора е 102 и май се сещам за тръбичките, за които говориш.
Утре ще ги погледна.
И за налягането, когато колата е стояла на слънце лятото.
Да, мотора е 102 и май се сещам за тръбичките, за които говориш.
Утре ще ги погледна.
#6
Публикувано 24 януари 2012 - 12:02
Я оставете къде е маркучето-щом има контернейче с активен въглен, значи не може със стоманена проволка да се отпушва каквото и да е. И при мен го има, и аз се чудя как да го махна тоя вакуум и изобщо трябва ли. Активния въглен не се си скапва след 20 год. ползване? Сменя ли се и ако да-как? Къде е това контейнерче, маже ли да се махне и да се прочистят тръбичките? Такива въпросчета ми се въртят в главата.....
#7
Публикувано 26 януари 2012 - 10:09
Никой ли няма схема? Аз изчетох всичко писано по форума, издирих в руската книжка за МБ-няма нищо! В един немски справочник гледах, ама то представяте ли си-всичко подредено по главни, второстепенни, третостепенни и т.н. системи от типа "Дърво", и то всичко на немски! Два дни се петляркам и нищо не намерих.Помоооооооощ!
#8
Публикувано 26 януари 2012 - 11:14
При бензиновите,зад предният ляв калник се намира разширителният съд- метален или пластмасов в зависимост от годината -резервоар за въпросните пари,
P1010008.JPG 194,62K
115 Брой сваляния
който се изпразва посредством клапан на когото има надпис MOT....а този клапан се намира зад механичният блок на АБС.....поставен във гумена основа, работи на интервали и в него влизат дебели черни ПВЦ тръбички.
Ей го тука между серпентината на газовата ми тръба и АБС, над изпарителя.
P1010030.JPG 192,74K
134 Брой сваляния
Ако този клапан не работи правилно или изобщо, стават мизерий.

който се изпразва посредством клапан на когото има надпис MOT....а този клапан се намира зад механичният блок на АБС.....поставен във гумена основа, работи на интервали и в него влизат дебели черни ПВЦ тръбички.
Ей го тука между серпентината на газовата ми тръба и АБС, над изпарителя.

Ако този клапан не работи правилно или изобщо, стават мизерий.

Този пост е редактиран от бай Васил: 26 януари 2012 - 11:23
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#9
Публикувано 26 януари 2012 - 13:32
Благодарско! А ако е нещо задръстено, може ли да откача клапана и да намамя в маркучето стоманена гъвкава проволка и да опитам прокарване, или е глупава идея? Клапана има ли начин да се провери чрез мултицет работи ли?
#10
Публикувано 26 януари 2012 - 14:38
Няма смисъл от намамване
там витаят само пари и не се задръства. Клапана можеш да го провериш с мултицет, той е ел. магнит......обаче по-добре му подай 12 волта....свързваш и трябва да щракне...... ако не го направи значи не бачка. За поляритетите си направи сверка с букста която влиза в него...кафявият кабел е маса. Ако бачка, мериш на буксата идва ли захранване до него. Но кога включва не мога да кажа. Чувал съм го само на 140та при току що запален мотор.
Системата можеш да я надуеш с нещо ама слабо, пробвай и с уста, колкото да провериш дали минава въздух......извади тръбичката от входа на клапана, има стрелки, ще се ориентираш............от там надуваш.

Системата можеш да я надуеш с нещо ама слабо, пробвай и с уста, колкото да провериш дали минава въздух......извади тръбичката от входа на клапана, има стрелки, ще се ориентираш............от там надуваш.

Този пост е редактиран от бай Васил: 26 януари 2012 - 14:54
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#11
Публикувано 26 януари 2012 - 15:02
Мерси, ако ме види някой скоро из София с лепенки на бузите, да знае че съм предобрил надуването.... 
Гледал съм на клип едни мъжкари как пукаха с надуване плондир, ама то освен бузи и здраво дупе требе, да не покафеня гащите!

Гледал съм на клип едни мъжкари как пукаха с надуване плондир, ама то освен бузи и здраво дупе требе, да не покафеня гащите!
Този пост е редактиран от shiki: 26 януари 2012 - 15:05
#12
Публикувано 13 февруари 2012 - 13:20
Досладвам значи-моето отдушниче е отдолу зад диференцияла (една гумена тръбичка), на което е забучено едно клапанче пластмасово, механично, което свива прохода и прави въздуха да излиза и влиза след получаване на известно налягане/вакуум. На това клапанче е сложена гумена луличка срещу замърсяване. След сваляне на клапанчето и почистване се увеличи проходимостта. Като покарам още ще проверя резултата.
#13
Публикувано 07 януари 2015 - 14:17
http://mb.bolinko.or...rol-system.html Тук има описание, но е за по-стари системи.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни