Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Проблеми с оборотитекогато дам гас ми задаржа оборотите на 7000 и не ги връща


  • Please log in to reply
15 мнения по тази тема

#1 boki

boki

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 4 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    Mercedes s211 e320 2004

Публикувано 11 ноември 2011 - 12:04

когато дам гас ми задаржа оборотите на 7000 и не ги връща

Мод: Колега, одобрявам ти мнението, понеже явно имаш проблем, но моля те... Вземи и го промени/напиши като хората.
Каква кола е първо! : година, мотор, кутия, т.н.
Има ли модификации? : газ/метан/ Ако да, какъв ГИ или обикновен.
  • 0

#2 boki

boki

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 4 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    Mercedes s211 e320 2004

Публикувано 11 ноември 2011 - 12:24

Имам проблем с оборотите на мерцедес 200, 2000 куб. бензин с газ, 88 година. Когато подам газ докрай на 3 или 4 предавка, педала на газта (предпоалгам) не се връща. Реално остава в празен ход ,а колата продължава да си дава газ и след 10 секунди отпуска.


Моля следи си правописа. И все пак какви са скоростите?
  • 0

#3 Blond

Blond

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 3955 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    C124 200E 1992
    S202 220CDI 11.1999
    W211 220CDI 04.2004
    C207 350CDI 06.2009
    W212 220CDI 11.2013
    W213 400d 07.2020

Публикувано 11 ноември 2011 - 16:46

Кажете му на човека, че му е скъсана пружинката, която връща обратно жилото на газта - стига сте го мъчили.
Поне от моя опит - това мисля, че е.
  • 0

#4 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1634 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Публикувано 11 ноември 2011 - 17:53

Кажете му на човека, че му е скъсана пружинката, която връща обратно жилото на газта - стига сте го мъчили.
Поне от моя опит - това мисля, че е.

Ми на мен пък като се събере стелката в крата ми напред и прави така.Ма като почне да ме дрезне и просто се протягам и сия придърпвам обратно.Иначе за колегата щом казваш,му казваме да си сложи друга пружина,та да спре са се мъчи.
  • 0
Никога не оставям магарето си в калта.

#5 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1634 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Публикувано 11 ноември 2011 - 19:58

Стелката притиска педала на газта,на който не му се е случвало е по трудно да го разбере.
  • 0
Никога не оставям магарето си в калта.

#6 boki

boki

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 4 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    Mercedes s211 e320 2004

Публикувано 11 ноември 2011 - 22:39

не е от стелката и аз мислех че е от там ама не е един майстор ми каза че е от степ моторчето което ме самнява не че разбирам много самнявам се да не е от жилото че не е вазможно и това го пражи само като натиснеш педала докрай но интересното е че педала серазхожда назад напред а тя продалжава да си дава газ и след 5 секунди сама се оправа
  • 0

#7 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1634 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Публикувано 12 ноември 2011 - 01:30

Щом не падат оборотите,значи клапата остава отворена.Махнете филтъра и огледайте какво я кара да задържа.Възможно е и от много нагар.Само до спамена,че пружинките по системата са два броя,и накрая, самото жило нещо да заяжда.Други варианти няма.
  • 0
Никога не оставям магарето си в калта.

#8 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 12 ноември 2011 - 11:03

Откачете жилото от към карбуратора...вдигнете откаченият край посока небосвода и малко по малко влейте масло..като раздвижвате жилото за да го поеме максимално навътре.





  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#9 a_atanasov

a_atanasov

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1713 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:114445

Публикувано 12 ноември 2011 - 20:36

При мен беше от един вакум, просто се беше разял, щото ми връщаше гориво в колекторите един от клапаните, абе стана сложно.
Майстора подмени маркучето и заспа мотора. А беше пред излитане колата.
  • 0

#10 boki

boki

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 4 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    Mercedes s211 e320 2004

Публикувано 14 ноември 2011 - 12:09

Майстора ми каза че не е от клапата, нормално си работела.
За него причината била от степ моторчето ама май ще прескоча до сервиза в Сл. бряг BOSCH
  • 0

#11 dzuvko

dzuvko

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 310 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:W124, W202, W201, Електроника, Програмиране, Шахмат, Забавления
  • Автомобил:
    W124 - 2.0 Coupe (М111.940)
    W201 - 2.0D 190D
    W202 - 2.0 136кс (М111.941)
    W220 - S500 306кс V8 M113
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 14 ноември 2011 - 15:09

:wind14 И аз имам две неща който онзи ден ми направиха впечатление:

Колата е W124 2000 кб. см. 136 к.с. купе 94 г. с ABS
1) Защо след като припомпам педала на спирачката оборотите се вдигат постепенно ( при изключена скорост )
2) Когато колата загрее и при пуснато парно ( отново е излкючена от скорост ) при натискане на този бутон ( има .jpg ) оборотите започват за се колебаят от 500 до 1800 постоянно :dontknow :kill_myself

Прикачени файлове


  • 0

#12 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8413 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 14 ноември 2011 - 15:16

Kaто натиснеш ЕЦ-то, спира компресора на климатика.
Имах 100% идентичен проблем на бмв-то. В момента предполагам празния ход ти е малко по-висок отколкото трябва.
Като спреш компресора, почва да ги люлее.

Това ти е заминало моторче на празния ход. Не знам как изглежда при 124ката в интерес на истината.
  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#13 dzuvko

dzuvko

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 310 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:W124, W202, W201, Електроника, Програмиране, Шахмат, Забавления
  • Автомобил:
    W124 - 2.0 Coupe (М111.940)
    W201 - 2.0D 190D
    W202 - 2.0 136кс (М111.941)
    W220 - S500 306кс V8 M113
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 14 ноември 2011 - 15:47

Забравих да добавя, че колата е с ГИ, и от време на време имам проблеми с оборотите, задавя се не може да се изфорсира и след време се оправи и после пак. Тук във форума четох как се обучава дросела и стъпка по стъпка го направих, и нямаше ефект, но когато правих тези операции с дросела мислех да отварям и въпросното стъпково моторче. Това което ме спре е странния ключ който беше необходим, шестограм с дупка в средата :rolleyes и реших че след като е необходим такъв ключ значи не е направено за да се отваря :dontknow .
Та въпроса ми е да го отварям ли?
Ще мога ли след това да го сглобя?
До колкото съм чел не е евтино и не се намира лесно
  • 0

#14 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8413 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 14 ноември 2011 - 16:30

Без да имам детайли как се оправя при 111 мотора, понеже не съм пипал на моята, 124ки по пътищата под път и над път. Не караш екзотично Порше, от което има 5 коли по пътищата в България, + 1 на части...

Разглобявах си дросела на ЦЛК-то, разглобявах и моторчето за празния ход на БМВ-то, общо взето тези малките неща са ми любими, понеже не се цапам много с тях :) После съм успял да ги сглобя. Само трябва да си спокоен докато го правиш.

Не се учудвай за странния болт, любим им е на швабите. Продават се такива, може да успееш и с права отверка. На БМВ-то пълнителя на дебитомера е с такива болтчета... Познай дали не ги развих ;)
  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#15 dzuvko

dzuvko

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 310 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:W124, W202, W201, Електроника, Програмиране, Шахмат, Забавления
  • Автомобил:
    W124 - 2.0 Coupe (М111.940)
    W201 - 2.0D 190D
    W202 - 2.0 136кс (М111.941)
    W220 - S500 306кс V8 M113
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 16 ноември 2011 - 12:52

Благодаря Liloff за идеите, а може ли някой да ме насочи към тема как се почиства стъпковото моторче. Аз мисля че бях намирал преди около година някаде даже беше и със снимки, но сега не мога да я открия

Този пост е редактиран от dzuvko: 16 ноември 2011 - 12:53

  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни