Проблеми с оборотитекогато дам гас ми задаржа оборотите на 7000 и не ги връща
Започната от boki, 11 ное 2011 - 12:04:45
15 мнения по тази тема
#1
Публикувано 11 ноември 2011 - 12:04
когато дам гас ми задаржа оборотите на 7000 и не ги връща
Мод: Колега, одобрявам ти мнението, понеже явно имаш проблем, но моля те... Вземи и го промени/напиши като хората.
Каква кола е първо! : година, мотор, кутия, т.н.
Има ли модификации? : газ/метан/ Ако да, какъв ГИ или обикновен.
Мод: Колега, одобрявам ти мнението, понеже явно имаш проблем, но моля те... Вземи и го промени/напиши като хората.
Каква кола е първо! : година, мотор, кутия, т.н.
Има ли модификации? : газ/метан/ Ако да, какъв ГИ или обикновен.
#2
Публикувано 11 ноември 2011 - 12:24
Имам проблем с оборотите на мерцедес 200, 2000 куб. бензин с газ, 88 година. Когато подам газ докрай на 3 или 4 предавка, педала на газта (предпоалгам) не се връща. Реално остава в празен ход ,а колата продължава да си дава газ и след 10 секунди отпуска.
Моля следи си правописа. И все пак какви са скоростите?
Моля следи си правописа. И все пак какви са скоростите?
#3
Публикувано 11 ноември 2011 - 16:46
Кажете му на човека, че му е скъсана пружинката, която връща обратно жилото на газта - стига сте го мъчили.
Поне от моя опит - това мисля, че е.
Поне от моя опит - това мисля, че е.
#4
Публикувано 11 ноември 2011 - 17:53
Ми на мен пък като се събере стелката в крата ми напред и прави така.Ма като почне да ме дрезне и просто се протягам и сия придърпвам обратно.Иначе за колегата щом казваш,му казваме да си сложи друга пружина,та да спре са се мъчи.Кажете му на човека, че му е скъсана пружинката, която връща обратно жилото на газта - стига сте го мъчили.
Поне от моя опит - това мисля, че е.
Никога не оставям магарето си в калта.
#5
Публикувано 11 ноември 2011 - 19:58
Стелката притиска педала на газта,на който не му се е случвало е по трудно да го разбере.
Никога не оставям магарето си в калта.
#6
Публикувано 11 ноември 2011 - 22:39
не е от стелката и аз мислех че е от там ама не е един майстор ми каза че е от степ моторчето което ме самнява не че разбирам много самнявам се да не е от жилото че не е вазможно и това го пражи само като натиснеш педала докрай но интересното е че педала серазхожда назад напред а тя продалжава да си дава газ и след 5 секунди сама се оправа
#7
Публикувано 12 ноември 2011 - 01:30
Щом не падат оборотите,значи клапата остава отворена.Махнете филтъра и огледайте какво я кара да задържа.Възможно е и от много нагар.Само до спамена,че пружинките по системата са два броя,и накрая, самото жило нещо да заяжда.Други варианти няма.
Никога не оставям магарето си в калта.
#8
Публикувано 12 ноември 2011 - 11:03
Откачете жилото от към карбуратора...вдигнете откаченият край посока небосвода и малко по малко влейте масло..като раздвижвате жилото за да го поеме максимално навътре.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#9
Публикувано 12 ноември 2011 - 20:36
При мен беше от един вакум, просто се беше разял, щото ми връщаше гориво в колекторите един от клапаните, абе стана сложно.
Майстора подмени маркучето и заспа мотора. А беше пред излитане колата.
Майстора подмени маркучето и заспа мотора. А беше пред излитане колата.
#10
Публикувано 14 ноември 2011 - 12:09
Майстора ми каза че не е от клапата, нормално си работела.
За него причината била от степ моторчето ама май ще прескоча до сервиза в Сл. бряг BOSCH
За него причината била от степ моторчето ама май ще прескоча до сервиза в Сл. бряг BOSCH
#11
Публикувано 14 ноември 2011 - 15:09
И аз имам две неща който онзи ден ми направиха впечатление:
Колата е W124 2000 кб. см. 136 к.с. купе 94 г. с ABS
1) Защо след като припомпам педала на спирачката оборотите се вдигат постепенно ( при изключена скорост )
2) Когато колата загрее и при пуснато парно ( отново е излкючена от скорост ) при натискане на този бутон ( има .jpg ) оборотите започват за се колебаят от 500 до 1800 постоянно
Колата е W124 2000 кб. см. 136 к.с. купе 94 г. с ABS
1) Защо след като припомпам педала на спирачката оборотите се вдигат постепенно ( при изключена скорост )
2) Когато колата загрее и при пуснато парно ( отново е излкючена от скорост ) при натискане на този бутон ( има .jpg ) оборотите започват за се колебаят от 500 до 1800 постоянно
Прикачени файлове
#12
Публикувано 14 ноември 2011 - 15:16
Kaто натиснеш ЕЦ-то, спира компресора на климатика.
Имах 100% идентичен проблем на бмв-то. В момента предполагам празния ход ти е малко по-висок отколкото трябва.
Като спреш компресора, почва да ги люлее.
Това ти е заминало моторче на празния ход. Не знам как изглежда при 124ката в интерес на истината.
Имах 100% идентичен проблем на бмв-то. В момента предполагам празния ход ти е малко по-висок отколкото трябва.
Като спреш компресора, почва да ги люлее.
Това ти е заминало моторче на празния ход. Не знам как изглежда при 124ката в интерес на истината.
#13
Публикувано 14 ноември 2011 - 15:47
Забравих да добавя, че колата е с ГИ, и от време на време имам проблеми с оборотите, задавя се не може да се изфорсира и след време се оправи и после пак. Тук във форума четох как се обучава дросела и стъпка по стъпка го направих, и нямаше ефект, но когато правих тези операции с дросела мислех да отварям и въпросното стъпково моторче. Това което ме спре е странния ключ който беше необходим, шестограм с дупка в средата и реших че след като е необходим такъв ключ значи не е направено за да се отваря .
Та въпроса ми е да го отварям ли?
Ще мога ли след това да го сглобя?
До колкото съм чел не е евтино и не се намира лесно
Та въпроса ми е да го отварям ли?
Ще мога ли след това да го сглобя?
До колкото съм чел не е евтино и не се намира лесно
#14
Публикувано 14 ноември 2011 - 16:30
Без да имам детайли как се оправя при 111 мотора, понеже не съм пипал на моята, 124ки по пътищата под път и над път. Не караш екзотично Порше, от което има 5 коли по пътищата в България, + 1 на части...
Разглобявах си дросела на ЦЛК-то, разглобявах и моторчето за празния ход на БМВ-то, общо взето тези малките неща са ми любими, понеже не се цапам много с тях После съм успял да ги сглобя. Само трябва да си спокоен докато го правиш.
Не се учудвай за странния болт, любим им е на швабите. Продават се такива, може да успееш и с права отверка. На БМВ-то пълнителя на дебитомера е с такива болтчета... Познай дали не ги развих
Разглобявах си дросела на ЦЛК-то, разглобявах и моторчето за празния ход на БМВ-то, общо взето тези малките неща са ми любими, понеже не се цапам много с тях После съм успял да ги сглобя. Само трябва да си спокоен докато го правиш.
Не се учудвай за странния болт, любим им е на швабите. Продават се такива, може да успееш и с права отверка. На БМВ-то пълнителя на дебитомера е с такива болтчета... Познай дали не ги развих
#15
Публикувано 16 ноември 2011 - 12:52
Благодаря Liloff за идеите, а може ли някой да ме насочи към тема как се почиства стъпковото моторче. Аз мисля че бях намирал преди около година някаде даже беше и със снимки, но сега не мога да я открия
Този пост е редактиран от dzuvko: 16 ноември 2011 - 12:53
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни