Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Проблем ама не знам къде (съединител буксува)Проблем


  • Please log in to reply
10 мнения по тази тема

#1 Jorkooooo

Jorkooooo

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 4 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 08 ноември 2011 - 16:59

Здравейте, имам следния проблем от време на време все едно ми буксува съединителя, но като загася колата, след 2 3 часа го няма проблемът вече, просто отвреме на време като подам по рязко газ и само оборотите на колата мърдат и тя си седи на едно място не набира, ходих в един сервиз и ми смениха долната помпа на съединителя и не оправи, 2 дни след това пак същия проблем, бихте ли ми помогнали


Съжалявам w203 - 2001-ва година 220CDI
  • 0

#2 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4601 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 08 ноември 2011 - 17:36

Колега, може да е в притискателен диск проблема.

Педалът потъва ли ти от време на време? Ако потъва може да не са обезвъздушили добре, но иначе май отиваш на съединител.
  • 0

#3 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 08 ноември 2011 - 17:57

Колега, промених заглавието на темата. Моля ви бъдете малко по-конкретни като пускате нова тема... Поне да могат да бъдат намирани от хора с подобен проблем.

Пробвай класическия метод: Подпираш предните гуми на тротоар, буташ 3та, без ръчна, без нищо вдигаш на 3000 оборота и почваш плавно да отпускаш съединителя.Ако успееш да го пуснеш почти до края, значи съединител + притискател.
  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#4 Мишо

Мишо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2421 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:СОФИЯ
  • Автомобил:
    W210-E200

Публикувано 08 ноември 2011 - 18:23

Ако бяха помпи щеше да превключваш трудно... щеше да ти е потънал и мек педала. Само са ти взели парите тия майстори - ако изобщо са майстори де. Феродовия 100% ти е заминал, смени и лагера ( той поне е евтин), а притискателния може да го спестиш.... По преценка на майстора, ако намериш истински майстор!
п.с. мен аудито ми беше така - зимно време сутрин няма проблем, ама като загрее става белята. Сигурен съм. Сори, че ти го казвам, ама сваляй кутията и отивай за съединител.
  • 1
Публикувано изображение
Проконтролирай деструктивността на стремежите си..да помислим заедно над крайността....и да отворим по бира....живеем заедно, умираме сами, нали?

#5 Jorkooooo

Jorkooooo

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 4 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 08 ноември 2011 - 18:44

Да, когато се случва това нещо педалът ми е остава малко по надолу, а защо като оставя колата паркирана за известно време след това проблемът го няма.. и се появява когато си иска може веднага може и след 3 дни това не мога да си обесна..
  • 0

#6 Мишо

Мишо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2421 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:СОФИЯ
  • Автомобил:
    W210-E200

Публикувано 08 ноември 2011 - 19:08

Пак ти повтарям брато, а ако искаш възприемай - при ниски темп. разбирай студена кола сцеплението ти е повече, затова студена не буксува. Качете се пет човека в колата изкарай я на някой баир, вкарай злобна трета и ще ти забуксува.
  • 1
Публикувано изображение
Проконтролирай деструктивността на стремежите си..да помислим заедно над крайността....и да отворим по бира....живеем заедно, умираме сами, нали?

#7 Jorkooooo

Jorkooooo

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 4 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 08 ноември 2011 - 19:20

С две думи да си сменя съединителя..
  • 0

#8 Мишо

Мишо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2421 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:СОФИЯ
  • Автомобил:
    W210-E200

Публикувано 08 ноември 2011 - 19:28

С две думи намирай майстор на който имаш доверие, да ти свали кутията. Феродов и лагер ги сменяш, притискателния не е задължително както казах по-горе. Пробвай теста на колегата Лилов, за да нямаш съмнения. А като се окаже, че е съединителя ти препоръчвам оригинален sachs, може и valeo.
Сменили са ти долната помпа. Не е задължително, но е препоръчително да смениш и горната, по-принцип се сменят двете. Горната е лесна, предполагам ще можеш да се справиш сам. Успех!
п.с. може и да покараш така още известно време, за да се убедиш, че проблема се задълбочава. Най-много да ти вдигне разхода ;)
  • 1
Публикувано изображение
Проконтролирай деструктивността на стремежите си..да помислим заедно над крайността....и да отворим по бира....живеем заедно, умираме сами, нали?

#9 harkata

harkata

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 138 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Ремонт на автомобили!
  • Автомобил:
    MB W211 E320 CDI 2004г. 204PS
    VW Golf IV 1.9 TDI 2002г. 131PS

Публикувано 08 ноември 2011 - 19:49

Колега прочетох постовете и съм на 100% убеден,че трябва да смениш целия комплект (притискателен диск,феродов диск и амбряжен лагер)
  • 0

#10 Мишо

Мишо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2421 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:СОФИЯ
  • Автомобил:
    W210-E200

Публикувано 08 ноември 2011 - 19:53

Стаси, ако не е обезвъздушен кат' хората ще му потъва педала и ще превключва тегаво. Щом вдига обороти, а не вдига скорост диагнозата е ясна - съединител :(
  • 1
Публикувано изображение
Проконтролирай деструктивността на стремежите си..да помислим заедно над крайността....и да отворим по бира....живеем заедно, умираме сами, нали?

#11 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 08 ноември 2011 - 21:44

Да, когато се случва това нещо педалът ми е остава малко по надолу


При скапан съединител обикновенно педала си седи там където си е..............колега,първо си провери помпите...кутията после.
  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 





2 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 2 гости, 0 анонимни