Проблем ама не знам къде (съединител буксува)Проблем
Започната от Jorkooooo, 08 ное 2011 - 16:59:38
10 мнения по тази тема
#1
Публикувано 08 ноември 2011 - 16:59
Здравейте, имам следния проблем от време на време все едно ми буксува съединителя, но като загася колата, след 2 3 часа го няма проблемът вече, просто отвреме на време като подам по рязко газ и само оборотите на колата мърдат и тя си седи на едно място не набира, ходих в един сервиз и ми смениха долната помпа на съединителя и не оправи, 2 дни след това пак същия проблем, бихте ли ми помогнали
Съжалявам w203 - 2001-ва година 220CDI
Съжалявам w203 - 2001-ва година 220CDI
#2
Публикувано 08 ноември 2011 - 17:36
Колега, може да е в притискателен диск проблема.
Педалът потъва ли ти от време на време? Ако потъва може да не са обезвъздушили добре, но иначе май отиваш на съединител.
Педалът потъва ли ти от време на време? Ако потъва може да не са обезвъздушили добре, но иначе май отиваш на съединител.
#3
Публикувано 08 ноември 2011 - 17:57
Колега, промених заглавието на темата. Моля ви бъдете малко по-конкретни като пускате нова тема... Поне да могат да бъдат намирани от хора с подобен проблем.
Пробвай класическия метод: Подпираш предните гуми на тротоар, буташ 3та, без ръчна, без нищо вдигаш на 3000 оборота и почваш плавно да отпускаш съединителя.Ако успееш да го пуснеш почти до края, значи съединител + притискател.
Пробвай класическия метод: Подпираш предните гуми на тротоар, буташ 3та, без ръчна, без нищо вдигаш на 3000 оборота и почваш плавно да отпускаш съединителя.Ако успееш да го пуснеш почти до края, значи съединител + притискател.
#4
Публикувано 08 ноември 2011 - 18:23
Ако бяха помпи щеше да превключваш трудно... щеше да ти е потънал и мек педала. Само са ти взели парите тия майстори - ако изобщо са майстори де. Феродовия 100% ти е заминал, смени и лагера ( той поне е евтин), а притискателния може да го спестиш.... По преценка на майстора, ако намериш истински майстор!
п.с. мен аудито ми беше така - зимно време сутрин няма проблем, ама като загрее става белята. Сигурен съм. Сори, че ти го казвам, ама сваляй кутията и отивай за съединител.
п.с. мен аудито ми беше така - зимно време сутрин няма проблем, ама като загрее става белята. Сигурен съм. Сори, че ти го казвам, ама сваляй кутията и отивай за съединител.
Проконтролирай деструктивността на стремежите си..да помислим заедно над крайността....и да отворим по бира....живеем заедно, умираме сами, нали?
#5
Публикувано 08 ноември 2011 - 18:44
Да, когато се случва това нещо педалът ми е остава малко по надолу, а защо като оставя колата паркирана за известно време след това проблемът го няма.. и се появява когато си иска може веднага може и след 3 дни това не мога да си обесна..
#6
Публикувано 08 ноември 2011 - 19:08
Пак ти повтарям брато, а ако искаш възприемай - при ниски темп. разбирай студена кола сцеплението ти е повече, затова студена не буксува. Качете се пет човека в колата изкарай я на някой баир, вкарай злобна трета и ще ти забуксува.
Проконтролирай деструктивността на стремежите си..да помислим заедно над крайността....и да отворим по бира....живеем заедно, умираме сами, нали?
#7
Публикувано 08 ноември 2011 - 19:20
С две думи да си сменя съединителя..
#8
Публикувано 08 ноември 2011 - 19:28
С две думи намирай майстор на който имаш доверие, да ти свали кутията. Феродов и лагер ги сменяш, притискателния не е задължително както казах по-горе. Пробвай теста на колегата Лилов, за да нямаш съмнения. А като се окаже, че е съединителя ти препоръчвам оригинален sachs, може и valeo.
Сменили са ти долната помпа. Не е задължително, но е препоръчително да смениш и горната, по-принцип се сменят двете. Горната е лесна, предполагам ще можеш да се справиш сам. Успех!
п.с. може и да покараш така още известно време, за да се убедиш, че проблема се задълбочава. Най-много да ти вдигне разхода
Сменили са ти долната помпа. Не е задължително, но е препоръчително да смениш и горната, по-принцип се сменят двете. Горната е лесна, предполагам ще можеш да се справиш сам. Успех!
п.с. може и да покараш така още известно време, за да се убедиш, че проблема се задълбочава. Най-много да ти вдигне разхода
Проконтролирай деструктивността на стремежите си..да помислим заедно над крайността....и да отворим по бира....живеем заедно, умираме сами, нали?
#9
Публикувано 08 ноември 2011 - 19:49
Колега прочетох постовете и съм на 100% убеден,че трябва да смениш целия комплект (притискателен диск,феродов диск и амбряжен лагер)
#10
Публикувано 08 ноември 2011 - 19:53
Стаси, ако не е обезвъздушен кат' хората ще му потъва педала и ще превключва тегаво. Щом вдига обороти, а не вдига скорост диагнозата е ясна - съединител
Проконтролирай деструктивността на стремежите си..да помислим заедно над крайността....и да отворим по бира....живеем заедно, умираме сами, нали?
#11
Публикувано 08 ноември 2011 - 21:44
Да, когато се случва това нещо педалът ми е остава малко по надолу
При скапан съединител обикновенно педала си седи там където си е..............колега,първо си провери помпите...кутията после.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни