Изгоряла подгревателна свещ2.5 ТД
Started by damian-E250, 08 Nov 2011 - 14:11:20
8 replies to this topic
#1
Posted 08 November 2011 - 14:11
Колеги вчера като запалих ми светна лампата за подгряване.
Та въпроса ми е как се проверяваше на кой цилиндър е дала фира. ?
и каква марка да си купя.До сега карам само със Бош и съм доволен последно преди 1 година и Половина ги сменях.
Та въпроса ми е как се проверяваше на кой цилиндър е дала фира. ?
и каква марка да си купя.До сега карам само със Бош и съм доволен последно преди 1 година и Половина ги сменях.
#2
Posted 08 November 2011 - 15:56
Колега, проверката става най-лесно с уред /мултицет/. Релето за подгревните свещи се намира зад ABS. Откачаш капачката на релето, има две букси. Едната е по-малка по размер, а другата е по-голяма. Малката е за сигналната лампа и управление на релето, а голямата е изхода от релето към всяка свещ. Премери с мултицета какво е съпротивлението на всяка свещ. Ако е изгоряла свещта на първи цилиндър имай предвид, че релето не подава изход към всички цилиндри. Причината е, че има една биметална пластина участваща последователно във веригата на първи цилиндър, а от нея се взвма ниво за котвата на намотката на релето. Можеш да излъжеш временно положението като отвориш с часовникарска отверка конектора към свещите и смениш местата на кабелите на изгорялата свещ с работеща. Става лесно и бързо.
Това, което ти предстои е смяна на свещите, препоръчвам БЕРУ. Добре е да се направи профилактика на релето. Най-често има и нагорял контакт вътре в релето и се скапват електролитните кондензатори. Средствата за профилактика на релето са минимални. Свещите ще ти излязат около 100-130лв. и си купи и смазка. Добре е да ги смениш всичките, но каза, че си ги сменял скоро... Защо пак горят? Има причина. Провери си релето. Ако има нещо просто пиши. Тази тема е дъвкана много пъти, но тук има доста хора, които ще ти помогнат.
P.S. Имам описание, как се свалят свещи на очиларките, с каква сила се развиват и навиват новите свещи.
Това, което ти предстои е смяна на свещите, препоръчвам БЕРУ. Добре е да се направи профилактика на релето. Най-често има и нагорял контакт вътре в релето и се скапват електролитните кондензатори. Средствата за профилактика на релето са минимални. Свещите ще ти излязат около 100-130лв. и си купи и смазка. Добре е да ги смениш всичките, но каза, че си ги сменял скоро... Защо пак горят? Има причина. Провери си релето. Ако има нещо просто пиши. Тази тема е дъвкана много пъти, но тук има доста хора, които ще ти помогнат.
P.S. Имам описание, как се свалят свещи на очиларките, с каква сила се развиват и навиват новите свещи.
#3
Posted 08 November 2011 - 16:19
Дамяне виж други теми в е-класа , там сме описали как се сваля и как се проверява и как протича всичко , само трябва да имаш необходимите инструменти и леко отвивай Пиши ако искаш в фацеебока ти обясня.
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#4
Posted 08 November 2011 - 16:38
Аз се справих за 20 мин. отидох купих си пак Бош и добре че беше на 4-ти цилиндър че по има място за пипане. и всичко е 6+ вече
Може да се трие темата.
Може да се трие темата.
#5
Posted 08 November 2011 - 16:43
Ако си сменил само изгорялата-очаквай да почнат да ти горят старите
#6
Posted 08 November 2011 - 17:15
Няма такава вероятност
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#7
Posted 10 November 2011 - 22:23
Аз на всичките ми коли никога не съм сменял комплект.. и до сега несъм имал проблем... Но то ще си покаже сега зимата.
#8
Posted 10 November 2011 - 22:28
Съвета ми е,ако имаш една изгоряла смени всичките свещи. Също така няма да сбъркаш,ако купиш NGK или BERU !
#9
Posted 11 November 2011 - 18:20
Аз пък сложих преди 3 години "Искра" и нямам проблеми. Сега обаче се "обади" едно Беру на 5-ти цилиндър и направо не ми се мисли като се сетя колко е "завряно" Ама ще трябва да се сменя че застудява. И пак Искра ще сложа - хубави са. Преди няколко дни започна да ми святка лампата на подгрева в движение, и свети точно по една минута. Или като подам "на контакт" не ми свети лампата за подгрева, а като запаля - светва Днес премерих през буксата и се оказа че на 5-ти се е прекъснала. Ще взема обаче да сваля релето да му хвърля един поглед, и да сменя електролитите, че сигурно са дали фира.
П.С.
Електролитите са само два 470/40/105 и 220/10/105 на обща стойност 68 стотинки /понеже са хубави, иначе може да се мине и с 24 ст./
П.С.
Електролитите са само два 470/40/105 и 220/10/105 на обща стойност 68 стотинки /понеже са хубави, иначе може да се мине и с 24 ст./
Edited by Kunev, 12 November 2011 - 09:57 .
Само вселената и човешката глупост могат да бъдат безкрайни.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users