Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Проблем с двата ключа - не отварят централното


  • Please log in to reply
6 мнения по тази тема

#1 ivanil

ivanil

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 74 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W163 270 CDI 2001

Публикувано 06 ноември 2011 - 23:30

Привет, колеги.
Май проблемът е стандартен - първо единият, а сега и вторият ключ без видима причина се разкодираха и при обучение - контакт -изкл. контакт, задържате затваряне и натискате 5 пъти отваряне - сработват само по веднъж. Някакви идеи за моя МЛ270 CDI 2001?
  • 0
W163 ML 270 CDI 2001

#2 Pe6o666

Pe6o666

    極真会館

  • Потребители на форума
  • 2222 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Интереси:Apple & Mercedes
  • Автомобил:
    ML 270 CDI '02
    ML 320 CDI 4matic '05
    S 500L 4matic '06
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 07 ноември 2011 - 10:09

И моите са така :(
Разправят че проблема е в някакъв блок за управление и се лекува за 1000 лева, че и отгоре :kill_myself
Карах я на ключар, той ги обучи наново, заработиха и двата за около 3 минути и пак започнаха да не отключват.
Оттогава, не отключи ли колата, удрям ключа леко някъде и се оправя :dontknow
Спре ли напълно, тогава ще го правя.
Има вариант за поставяне на отделна аларма за 200 лева, ама аз не искам.
  • 0

#3 niknd

niknd

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1699 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Интернет Мерцедес и всичко останало
  • Автомобил:
    S400 CDI / 2001г.

Публикувано 07 ноември 2011 - 11:08

ами щом се оправя с удар
провери за студена спойка
лош контакт нещо такова
  • 0

#4 Ludmil Stoianiv

Ludmil Stoianiv

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 4 Мнения:

Публикувано 01 февруари 2012 - 00:06

Да не си го изтървал? При мен се беше разпоил кварца-2GHz. Занеси го на техник-електроника. Ама добър техник. Любо Бургас.

Този пост е редактиран от Pe6o666: 01 февруари 2012 - 08:09
Колега, тук пишем на Български и с малки букви!

  • 0

#5 nikolaycho23

nikolaycho23

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 6 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Ml270CDI 2003

Публикувано 03 февруари 2012 - 22:05

Аз отговорих на колегата от Бургас и както се казва дано да не е модула но на МЛ както чета това му е слабото място. Моя ААМ модул като го свалих и като видях че е маде ин Гърция и щях да го трясна в земята. Този модул е под бушоните на колата.Като се отвори капака в дясно са бушоните,като се свалят капаците има 4 болта ,след като се развият цялата платка с бушоните се повдига и този модул е закачен от страни и седи на долу . Накой презапояват крачетата където се включва и до там но това е най добрия вариянт.Моят МЛ е 2003г и моя модул е с номер 1635458732 и като рових установих че след това е заменен с номер 1635450016 и мисля че с новия парт номер проблените са решени!. Този номер е от Балкан Стар
  • 0

#6 machine

machine

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 503 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W210
    E 290 TD
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 03 февруари 2012 - 22:11

Аз да си кажа, въпреки че не съм много сигурен. Ако колата е поддържана в БС знам, че фабричните дефекти (като този с ААМ модула) ги отстраняват без пари, но не съм сигурен.
  • 0

#7 mradulov

mradulov

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3721 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобили
  • Автомобил:
    S203 220CDI Автоматик 2005г.

Публикувано 04 февруари 2012 - 09:41

+359876971404 за София
Търсете Иво.
Много го бива в авто електрониката и по-спесиално в ключовете.

П. С.
пия бира...
  • 0
Mercedes-Benz - Unlike any other!




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни