Проблем с двата ключа - не отварят централното
Започната от ivanil, 06 ное 2011 - 23:30:42
6 мнения по тази тема
#1
Публикувано 06 ноември 2011 - 23:30
Привет, колеги.
Май проблемът е стандартен - първо единият, а сега и вторият ключ без видима причина се разкодираха и при обучение - контакт -изкл. контакт, задържате затваряне и натискате 5 пъти отваряне - сработват само по веднъж. Някакви идеи за моя МЛ270 CDI 2001?
Май проблемът е стандартен - първо единият, а сега и вторият ключ без видима причина се разкодираха и при обучение - контакт -изкл. контакт, задържате затваряне и натискате 5 пъти отваряне - сработват само по веднъж. Някакви идеи за моя МЛ270 CDI 2001?
W163 ML 270 CDI 2001
#2
Публикувано 07 ноември 2011 - 10:09
И моите са така
Разправят че проблема е в някакъв блок за управление и се лекува за 1000 лева, че и отгоре
Карах я на ключар, той ги обучи наново, заработиха и двата за около 3 минути и пак започнаха да не отключват.
Оттогава, не отключи ли колата, удрям ключа леко някъде и се оправя
Спре ли напълно, тогава ще го правя.
Има вариант за поставяне на отделна аларма за 200 лева, ама аз не искам.
Разправят че проблема е в някакъв блок за управление и се лекува за 1000 лева, че и отгоре
Карах я на ключар, той ги обучи наново, заработиха и двата за около 3 минути и пак започнаха да не отключват.
Оттогава, не отключи ли колата, удрям ключа леко някъде и се оправя
Спре ли напълно, тогава ще го правя.
Има вариант за поставяне на отделна аларма за 200 лева, ама аз не искам.
#3
Публикувано 07 ноември 2011 - 11:08
ами щом се оправя с удар
провери за студена спойка
лош контакт нещо такова
провери за студена спойка
лош контакт нещо такова
#4
Публикувано 01 февруари 2012 - 00:06
Да не си го изтървал? При мен се беше разпоил кварца-2GHz. Занеси го на техник-електроника. Ама добър техник. Любо Бургас.
Този пост е редактиран от Pe6o666: 01 февруари 2012 - 08:09
Колега, тук пишем на Български и с малки букви!
#5
Публикувано 03 февруари 2012 - 22:05
Аз отговорих на колегата от Бургас и както се казва дано да не е модула но на МЛ както чета това му е слабото място. Моя ААМ модул като го свалих и като видях че е маде ин Гърция и щях да го трясна в земята. Този модул е под бушоните на колата.Като се отвори капака в дясно са бушоните,като се свалят капаците има 4 болта ,след като се развият цялата платка с бушоните се повдига и този модул е закачен от страни и седи на долу . Накой презапояват крачетата където се включва и до там но това е най добрия вариянт.Моят МЛ е 2003г и моя модул е с номер 1635458732 и като рових установих че след това е заменен с номер 1635450016 и мисля че с новия парт номер проблените са решени!. Този номер е от Балкан Стар
#6
Публикувано 03 февруари 2012 - 22:11
Аз да си кажа, въпреки че не съм много сигурен. Ако колата е поддържана в БС знам, че фабричните дефекти (като този с ААМ модула) ги отстраняват без пари, но не съм сигурен.
#7
Публикувано 04 февруари 2012 - 09:41
+359876971404 за София
Търсете Иво.
Много го бива в авто електрониката и по-спесиално в ключовете.
П. С.
пия бира...
Търсете Иво.
Много го бива в авто електрониката и по-спесиално в ключовете.
П. С.
пия бира...
Mercedes-Benz - Unlike any other!
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни