Как се подменят селеновите втулки
Started by siso70, 05 Nov 2011 - 14:08:13
12 replies to this topic
#1
Posted 05 November 2011 - 14:08
Здравейте, приятели! Карам С200, 100кВт(136k.c.), 1994г. Интересува ме как мога най-лесно и бързо да си подменя селеновите втулки(ако така се наричат гумено-металните втулки) чрез които е хванат долния носач на предното колело към рамата на автомобила? От сега ви моля, не ме изпращайте в сервиз!
Тук в Русе всички са тарикати и калпазани.
#2
Posted 05 November 2011 - 14:31
Ако не си го правил или гледал до сега , ти препоръчвам да не се занимаваш.В такъв град като Русе не вярвам да няма качествен сервиз.
Трябва да освободиш всички далаверки , който са на насача.Селеновата втулка се избива (избиването не винаги е толкова лесно), после със зор ще вкараш новата .
След това набиването си има начини за него , а не да мандръсаш втулката и тя само да подскача .
Пък ако си толкова голям ентусиаст , викни някой твой приятел , който разбира и я сменете и го черпи после една ракия и ще си спестиш 40-50 лева от сервизи.
Но пък ще загубиш минимум 2 часа
Трябва да освободиш всички далаверки , който са на насача.Селеновата втулка се избива (избиването не винаги е толкова лесно), после със зор ще вкараш новата .
След това набиването си има начини за него , а не да мандръсаш втулката и тя само да подскача .
Пък ако си толкова голям ентусиаст , викни някой твой приятел , който разбира и я сменете и го черпи после една ракия и ще си спестиш 40-50 лева от сервизи.
Но пък ще загубиш минимум 2 часа

W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#3
Posted 05 November 2011 - 14:34
най-лесно става в сервиз 
Щото ти трябва преса или голямо менгеме...
Щото ти трябва преса или голямо менгеме...
#4
Posted 05 November 2011 - 14:50
Абе ще си ги сменя сам и евалла няма да дам на никого. Не съм с ръцете в задника. Ама реших да попитам тук и да почерпя информация от някой който го е правил. Нали сме тук да си помагаме.
#5
Posted 05 November 2011 - 20:57
Пробвай с малко крикче.
При свален носач,крикчето между основите и си ти.
Обаче.......ако ти е за пръв път...обърни повечко внимание на сигурността при свалянето на пружината.
При свален носач,крикчето между основите и си ти.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#6
Posted 05 November 2011 - 21:12
Селеновите втулки като ги избиваш,може да нараниш носачите.Затова е най-добре с преса да се избутат втулките от носача
#7
Posted 06 November 2011 - 10:40
siso70,ясно,че си мераклия,ма без елементарна техника трудна работа,но не и не възможна.Приготви се за доиста псувни и нерви.Като свалиш носача,поне занеси да ти сменят втулката в някой сервиз с преса.
Никога не оставям магарето си в калта.
#8
Posted 06 November 2011 - 13:56
Разглобяването е ясно...после при набиването на новите втулки,внимавай да не ги прецакаш. Успех!
#9
Posted 06 November 2011 - 15:17
Втулките на 124-ката ги набивахме и без преса , както казва бай васил , осигури безопасност на пружината.Едни яки скоби , ако имаш повечко може да я стиснеш и с 4тири скоби 
Под носача влизат малки крикчета без проблеми.
Успех.
Под носача влизат малки крикчета без проблеми.
Успех.

W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#10
Posted 08 November 2011 - 19:06
Приятели днес свалих носача и смених втулките. Всичко мина перфектно до момента, когато дойде време да набия задната(голямата алуминиева) втулка. Както някой писа тук, доста зор и псувни се ляха.
Хем я бях охладил във фризера. Влезе лесно до 2/3 от дължината си и щом се затопли си закучи. Май трябваше да загрея с горелка мястото й на носача, за да влезе лесно до край. Но не посмях. Голям бой с бойния чук падна. Дори малко се подби втулката, но няма да е проблем. Утре монтирам носача и сглобявам всичко. Направил съм много снимки, но ще ги кача в следващите дни. Благодаря на всички за съветите и мненията! Много сте готини!
#11
Posted 08 November 2011 - 23:09
Голям бой с бойния чук падна.
Ползва се голям болт с две големи яки шайби,гайка, тънко грес, 2 бр тесчотки и втулката влиза...........като......... на съседката кекса......у фурната
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#12
Posted 09 November 2011 - 00:43
Никога не оставям магарето си в калта.
#13
Posted 09 November 2011 - 15:17
И горелката не е лош вариант

W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users




View Garage








