Към съдържанието

  •  

Снимка
* * * * * 1 гласа

Теч на масло от диференциала.Моля за съвети.


  • Please log in to reply
8 мнения по тази тема

#1 rado32

rado32

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1197 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W203 C280 4matic 2006г. 231к.с.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 03 ноември 2011 - 15:54

Здравейте колеги!
Когато ходих на безплатния преглед в Балкан Стар ми откриха теч на масло от дифа.
Та имам няколко въпроса относно случая.
1.Казаха ми че има запушен отдушник и трябва да се подмени с нов.
2.За да се смени отдушника трябвало да се свали дифа. Вярно ли е?
3.Мога ли сам да си сменя отдушника?
4.От къде да си взема отдушник?
5.Какво масло да сложа след това в дифа.(тук ще се радвам "Ганста мен" да се включи)


Благодаря предварително на отзовалите се.
Поздрави!

П.С. Течът не е голям.(не прави капки под колата) Трябва ли да се притеснявам?

Съжалявам ако има някъде тема отговаряща на въпросите ми но с тази търсачка не съм много на "ти"

Този пост е редактиран от rado32: 03 ноември 2011 - 16:00

  • 0
Публикувано изображение

#2 Gorbachov

Gorbachov

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 112 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    C220 '04

Публикувано 03 ноември 2011 - 16:10

Здравей колега,

Като купих моята имах подобен проблем. Около дифа беше разхвърляно доста масло. Както при теб, не правеше капки, но явно в движения се завихря въздуха и маже всичко на около 50-60 сантиметра :)

След като го прегледахме, се оказа един семеринг. Всичко мина за по-малко от ден и доста евтино. Аз също много разпитвах за тези масла, но накрая ме убедиха да сложа W90, няма значение марката ( разбира се не купих най-евтиния ). Отиде по-малко от 1л. И да чукам на дърво, вече 2-3 години не съм виждал масло около дифа.

PS. Отдушника се намира между дифа и купето. За това явно трябва да се сваля дифа, инак ще е изключително трудно за работа. Да ти кажа честно незнам защо са решили че е от него. Ако си мераклия можеш и сам да се справиш. Дифа е сравнително лесен за "употреба" :)

Поздрави,
Ясен
  • 1

#3 Gangsta Man

Gangsta Man

    Рапeр

  • Членове на клуба
  • 3671 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:5Rich-California
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz W 140 S500 L
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 03 ноември 2011 - 18:25

Здравейте колеги!
Когато ходих на безплатния преглед в Балкан Стар ми откриха теч на масло от дифа.
Та имам няколко въпроса относно случая.
1.Казаха ми че има запушен отдушник и трябва да се подмени с нов.
2.За да се смени отдушника трябвало да се свали дифа. Вярно ли е?
3.Мога ли сам да си сменя отдушника?
4.От къде да си взема отдушник?
5.Какво масло да сложа след това в дифа.(тук ще се радвам "Ганста мен" да се включи)


Благодаря предварително на отзовалите се.
Поздрави!

П.С. Течът не е голям.(не прави капки под колата) Трябва ли да се притеснявам?

Съжалявам ако има някъде тема отговаряща на въпросите ми но с тази търсачка не съм много на "ти"


Колега здравей :)


Само да кажа, че твоя диф е същия като моя със системата ЕТS....което означава че дифа ти събира 1.3 л масло 85W90...и няма нужда от допълнителната добавка която е за дифове със системата ASR или ESP.За маслото на дифа аз лично НИКОГА не бих направил компромис да сложа масло по различно от оригиналното.Маслото в тубичката е 1л.Това означава ще ти трябват две туби.Аз си взех общо 3 и смених моето и на баща ми.Ако има някой друг може да се комбинирате за да Ви излезе по евтинко.Цената на маслото в БС е 53 лева литъра.Но разтърси се из нета може да намериш някъде и по евтинко......аз случайно попаднах на един пич в Горна Оряховица и даде оферта за 38 лева за литър на маслото.Но имаме и колеги като Lorinser, Mr.Big, Avangardy....и в раздела продава части и аксесоари мисля че има оферти за оригинални части.Да се върна на отдушника.....не съм специалист но отдушника представлява една тръбичка....която мисля, че е набита.Та ако трябва да се сменява....незнам какъв е проблема с клеща или някакъв друг подобен инструмент да се извади и да се набие новия.Аз мисля, че ще стане без да се сваля дифа.Но първо пробвай да го отпушиш с тел, ако наистина е запушен.Той по принцип се задръства с кал и боклуци и незнам като ръгаш с телта предполагам че ще вкараш боклуците вътре, което хич не е добре.И може би затова се сменява с нов.Все пак нека се изкажат и колегите, които са правили подобна манипулация.Сега ще ти кача и снимка на маслото с парт номер.Парт номера е А 001989170310

И другото което е ако искаш направи едно фото да се види откъде тече и въобще колко е....:)

Ако си вземаш отдушник моя съвет е да бъде оригинален.....вярвам, че няма да е много скъп :)

А маслото можеш да си го смениш и сам.Дифа има две пробки отгоре една за наливане и отдолу една за източване.

П.С Щом не прави капки отдолу не се притеснявай.Но и незнаеш колко масло имаш вътре, което може само да те притеснява.

Прикачени файлове


Този пост е редактиран от Gangsta Man: 03 ноември 2011 - 18:31

  • 2
Публикувано изображение

By Batev

#4 rado32

rado32

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1197 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W203 C280 4matic 2006г. 231к.с.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 03 ноември 2011 - 21:52

Е Ганста както винаги реагираш бързо и с подробна информация за което ти благодаря.
В БС по-спомени отдушника беше към 20-тина лв. Мисля да почна от него стига да не е толкова сложен зо демонтаж. Само трябва да намеря канал или подемник че на земята ще е сложно.
Ще допълня още по-темата но по-късно или утре че на този комп ми е сложно да пиша на кирилица.
Поздрави!
  • 1
Публикувано изображение

#5 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4600 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 03 ноември 2011 - 22:11

Отдушника е на резба и се отвива с ключ 17, но там където е сложен, е трудно достъпен за работа на място.

Отдушника има капаче със странични отвори, а вътре има филтърче - нещо като филтър на цигара, но по-дебело, кече някакво

Отвий го и го почисти хубаво. Извади кечето и го накисни в бензин или нафта.

После монтирай в обратен ред.
  • 2

#6 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 03 ноември 2011 - 22:16

Ако не ти омаслява много /дет вика колегата/ за да ти е спокойно и за да не се гърбиш в студеното време...купи си едно литро масло отвий горната пробка и само долей.

Наблюдавай го и едва ако има нужда напролет,му менкай семеринги и му чисти или сменяй отдушника.








  • 2


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#7 kraleff

kraleff

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 25 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Mercedes-Benz Arsenal f.c.
  • Автомобил:
    W123 300D SOLD
    W201 190E SOLD
    W126 280S SOLD
    W124 200D SOLD
    W202 C180 SOLD
    R170 SLK200
    W163 ML320
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 04 ноември 2011 - 10:53

Отвиването става с обикновен гаечен ключ 17 който го кривиш в средата под ъгъл около 45 градуса. Отдушника се намира в горната част на дифа, като погледнеш дифа отзад той се държи на 2 тампона на една греда в която има отвори и именно през тях се вижда и отдушника който трябва да отвиеш. Отдушника има форма на гъбка и след като го свалиш от дифа трябва да му махнеш шапчицата(с права отверка става лесно)и в нея има кече което почистваш с бензин-всъщност почисти целия отдушник с бензин за да ти е чиста работата. Сглобката е по обратния ред.Мисля ,че го обясних добре.
  • 1
Публикувано изображение

#8 rado32

rado32

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1197 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W203 C280 4matic 2006г. 231к.с.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 04 ноември 2011 - 13:05

Е колеги благодаря ви много. Както винаги бързи и с изчерпателни отговори на въпросите ми.
Вече имам предложение от колега в форума да ми даде да я вкарам в неговия гараж или той самия да я поправи, и мисля да се възползвам от услугите му.
Поздрави на всички отзовали се.
Радо.
  • 0
Публикувано изображение

#9 rado32

rado32

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1197 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W203 C280 4matic 2006г. 231к.с.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 12 ноември 2011 - 12:52

Проблема е оправен вече.
Вчера отидох в сервиза на колегата "Хари" в Люлин. Той както и неговия колега (V12) бяха много внимателни.
Свалиха дифа, което се оказа че не е много лесно поне на мен не ми се стори така, отвиха отдушника, но се оказа че не е бил запушен. Освен от него не си личеше от никъде другаде да е изхвърляло масло. Почистиха отдушника, защото все пак имаше наслоило се масло по-него също така и дифа с обезмаслител, закачиха дифа и източиха старото масло. Доста изтече от дифа затова предполагам, че дифа не е останал без масло. Обаче маслото в дифа се оказа доста бистро и на цвят беше червено, което ме навежда на мисълта, че най-вероятно някой преди мен го е сменявал но не е било предписаното за този диф даже може и да не е било за диференциали и затова да го е изхвърляло през отдушника.
Новото масло което наляха е 75W85. От БС по-рама ми казаха че това е за моя диф и събира 1.1л. (но събра повече)
Не взех оригинално от БС, защото струваше 88лв. литъра но от нета разбрах че оригиналното на БС е на марката "FUCHS" .
Намерих вносител на тези масла за България и там литъра струваше 31лв.
Маслото е: FUCHS TITAN SINTOFLUID FE 75W85 и мерцедес го препоръчват.
Ето и линк към сайта: http://www.motorni-m...asla-titan.html
  • 0
Публикувано изображение




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни