Темичката ме изкефи! Евала за старанието! Преди десетина години претапицирах с кожа на един запален Форд Ескорт-комби тавана, и стана много приятно.
Как да демонтираме, почистим и претапицираме тавана на W202Пълен Туториал + снимки
Започната от crush, 01 ное 2011 - 22:34:52
43 мнения по тази тема
#31
Публикувано 26 юни 2015 - 13:33
Мерцедеса трябва да се кара все едно е краден!
#32
Публикувано 21 юли 2015 - 23:01
Най-лесния начин - 90 лева на тапицер, Варна, кв. Аспарухово за ден работа, много качествено. Не се чудиш как да се мъчиш с ленти и т.н. и става по-добре от оригиналното.
Колега, аплаузи за темата... Няма да имам време обаче да го метна, че тръгвам на лятна ваканция.
Колегата, има ли начин да ме свържете с тапицера в Аспарухово? Благодаря предварително!
#33
Публикувано 22 юли 2015 - 10:29
0887 646 812
Вече има ателие някъде във Възраждане май.
Вече има ателие някъде във Възраждане май.
#34
Публикувано 29 юли 2015 - 20:42
Здравейте, колеги!
Благодаря за бързия отговор. Ще гледам да му се обадя веднага щом се прибера във Варна.
Защото семейната ваканция нямаше как да се отложи!
#35
Публикувано 29 август 2015 - 19:25
Здравейте колеги, Преди малко и аз свалих тавана и колонките. Може ли да препоръчате тапицер или да ги мъча сам. За предпочитане да е от софия тапицера. Благодаря ви предварително
Луд умора нема, само се поти
Лошото е, че чукундурите се размножават. От чукундур пак става чукундур. Цвекло не може да стане
Първият белег на интелигентността е мързелът. Мързелът е клапан, който те предпазва да не правиш нещо неподготвен.
Лошото е, че чукундурите се размножават. От чукундур пак става чукундур. Цвекло не може да стане
Първият белег на интелигентността е мързелът. Мързелът е клапан, който те предпазва да не правиш нещо неподготвен.
#36
Публикувано 29 август 2015 - 23:44
Колега, препоръчвам ти тези:
https://www.facebook...228835000460770
От Габрово са, но щом сам си демонтирал тавана - можеш да им го изпратиш заедно с колонките по ЕКОНТ и да ти го върнат по ЕКОНТ с наложен платеж. Говори с момчетата по телефона, да ти кажат цена, но силно вероятно е, с ЕКОНТ-а в двете посоки да ти излезе по-евтино отколкото в София, а пичовете са направо магьосници, особено ако искаш нещо по-така. Който ми е виждал новия шит таван + колонки + дръжки + сенници от два цвята алкантара ще потвърди на 100% че майсторите от Габрово са много добри! Между другото, на мен ми ги препоръча НАСКО, пак в този форум.
https://www.facebook...228835000460770
От Габрово са, но щом сам си демонтирал тавана - можеш да им го изпратиш заедно с колонките по ЕКОНТ и да ти го върнат по ЕКОНТ с наложен платеж. Говори с момчетата по телефона, да ти кажат цена, но силно вероятно е, с ЕКОНТ-а в двете посоки да ти излезе по-евтино отколкото в София, а пичовете са направо магьосници, особено ако искаш нещо по-така. Който ми е виждал новия шит таван + колонки + дръжки + сенници от два цвята алкантара ще потвърди на 100% че майсторите от Габрово са много добри! Между другото, на мен ми ги препоръча НАСКО, пак в този форум.
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#37
Публикувано 30 август 2015 - 11:29
Благодаря за препоръката. Ще ги чуя утре. Искам да се получи нещо хубаво. Понеже и бега на таблото е отварян, мисля за напред и едно табло да купя, което също преди монтажа да се освежи малко. Лошото е, че не мига да си представя какво точно искам да се случи, като цветове на кожи и т.н. Така че ако някой качи снимков материал с по-различно интериорно решение на w202 или друг мерцедес от същите години ще съм благодарен.
Луд умора нема, само се поти
Лошото е, че чукундурите се размножават. От чукундур пак става чукундур. Цвекло не може да стане
Първият белег на интелигентността е мързелът. Мързелът е клапан, който те предпазва да не правиш нещо неподготвен.
Лошото е, че чукундурите се размножават. От чукундур пак става чукундур. Цвекло не може да стане
Първият белег на интелигентността е мързелът. Мързелът е клапан, който те предпазва да не правиш нещо неподготвен.
#38
Публикувано 30 август 2015 - 12:42
Ми тия дни може да сколасам най-накрая да си снимам моята, въпреки, че не е W202. Между другото - ако бюджетът не е основен фактор - препоръчвам ти да говориш с хората за цена за таван, колонки, сенници и табло от алкантара - не ти трябва ново табло, ще ти направят старото - няма да го познаеш! Могат да го направят с двойни френски шевове - ще стане уникално. Говори с хората - със сигурност могат да ти предложат разни варианти.
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#39
Публикувано 03 септември 2015 - 09:27
Сред отправените оферти наистина най-изгодна ( и съдейки по фейсбук страницата вероятно и най- качествена ) се оказва, на препоръчаният тапицер от Илия Горанов, Офертите, които получих от софийски тапицери, изобщо не искам и да коментирам. Уважавам хората, които си ценят труда, но при положение, че таванът е свален и изчистен, и ангажимента на тапицера е само да налепи плата, трудът им е направо златен.... Така че, в предвид възръстта и себестойността на автомобила, реших сам да поправя доколкото е възможно тавана. Относно плата съм се спрял на черна алкантара с дунапрен, все още не съм решил от къде да закупя плата, но се надявам скоро и това да се изясни. Моля за съвет с какво да претапицирам колонките - кожа, алкантара с дунапрен/без дунапрен или с нещо друго? Притесняват ме и сенниците, след интервенцията всичко в салона ще бъде черно, а само те и крепителните им елементи ще останат в много по-светъл тон, дори и да дам само сенниците на професионален тапицер, пак ще си остане проблема с белите крепителни елементи. Как да реша този проблем? Загледал съм се на 124ките сенниците са черни, дали ще паснат на 202ката?
Луд умора нема, само се поти
Лошото е, че чукундурите се размножават. От чукундур пак става чукундур. Цвекло не може да стане
Първият белег на интелигентността е мързелът. Мързелът е клапан, който те предпазва да не правиш нещо неподготвен.
Лошото е, че чукундурите се размножават. От чукундур пак става чукундур. Цвекло не може да стане
Първият белег на интелигентността е мързелът. Мързелът е клапан, който те предпазва да не правиш нещо неподготвен.
#40
Публикувано 03 септември 2015 - 12:56
Пиши после от къде купуваш и на какви цени моля,и дали пращат по куриер също.
Във Варна знам къде продават автотапицерски платове,но мисля,че цените са завишени както повечето неща тук...
Във Варна знам къде продават автотапицерски платове,но мисля,че цените са завишени както повечето неща тук...
#41
Публикувано 03 септември 2015 - 16:29
Аз затова стигнах до Габрово - в София ми искаха между 2 и 3 ПЪТИ цената в Габрово, а качеството в Габрово си беше ПЕРФЕКТНО!Сред отправените оферти наистина най-изгодна ( и съдейки по фейсбук страницата вероятно и най- качествена ) се оказва, на препоръчаният тапицер от Илия Горанов, Офертите, които получих от софийски тапицери, изобщо не искам и да коментирам. Уважавам хората, които си ценят труда, но при положение, че таванът е свален и изчистен, и ангажимента на тапицера е само да налепи плата, трудът им е направо златен....
Виж ми темата как аз си правих тавана - имай предвид, че си е пипкава работа и аз лично се сблъсках с някои проблеми поради липсата на специализирана работилница и най-вече на опит. Преди да опра до габровските майстори направих и един домашен опит. Първият проблем е, че не залепих целия таван наведнъж, а на части. Направих го така, защото нанасях лепилото с четка, което става ИЗКЛЮЧИТЕЛНО БАВНО, а отвореното време е около 10 - 20 минути. За 10 минути успявах да намажа с лепило ивица около 20 см. от тавана и 20 см. от плата (маже се от двете страни). Понеже никога ивицата на тавана не е с размерите на ивицата на плата (до милиметър) накрая на местата, където се снаждат отделните участъци от лепене се получиха релефни линии и си личеше. Проблемът се решава, като не се купува лепило, което е в кофичка и се маже с четка, а се вземе лепило на спрей - малко по-скъпо е, но решава този проблем. Вторият проблем ми беше със съхненето на лепилото и миризмата - аз лепих в апартамент и близо 1 седмица на течение не можа да се измирише стаята след това! Имай предвид, че за първи път правех такова нещо, сега бих го направил по друг начинТака че, в предвид възръстта и себестойността на автомобила, реших сам да поправя доколкото е възможно тавана.
Не го мисли - мястото е само едно: http://autoleatherbg.com/- това е вносителят.Относно плата съм се спрял на черна алкантара с дунапрен, все още не съм решил от къде да закупя плата, но се надявам скоро и това да се изясни.
Всички тапицери купуват от там. Мисля, че човекът се казваше Жоро.
Алкантарата е много по-добре от кожата, по една проста причина - по-гъвкава е и няма проблеми да приеме всякаква форма без да се получат бръчки. Кожата затова се прави с шевове, защото не е толкова пластична и се получават гънки. За колонките и всякакви дребни интериорни детайли - задължително без дунапрен. Иначе стават много дебели и няма да си паснат на местата, където са били. Аз съм само с тънка алкантара (без дунапрен) на колонките и пак притиска коланите, а на места където е имало някакви дребни луфтове - стана прекалено тясно!Моля за съвет с какво да претапицирам колонките - кожа, алкантара с дунапрен/без дунапрен или с нещо друго?
По принцип за тази цел си има интериорни бои - за пластмаси, за кожа, за синтетика и т.н. ТАпицерите ги знаят и си ги ползват. В моя случай не се е налагало. Обаче - по-простият вариант е - отиваш в една морга и си намираш два оригинални сенника в нужния цвят - надали ще са много скъпи. Моите бяха счупени, така че и без друго купих нови. Но за цялата пластмасария по тавана - дръжки, сенници, пантички, щипчици, плафони и т.н. си има бои и се боядисват.Притесняват ме и сенниците, след интервенцията всичко в салона ще бъде черно, а само те и крепителните им елементи ще останат в много по-светъл тон, дори и да дам само сенниците на професионален тапицер, пак ще си остане проблема с белите крепителни елементи. Как да реша този проблем?
Е - в моргите има и W202... просто си намери оригинални за модела в нужния цвят - съмнявам се да етолкова трудно. Сенниците и аксесоарите по тавана не са особено търсени, така че се намират лесно по моргите, а моделът не е рядък, така че със сигурност ги има. Не мисля, че сенниците от W124 ще станат на W202 - по-скоро от W208 и W210, просто са от едно и също поколение. Тези на W124 са със съвсем друга форма!Загледал съм се на 124ките сенниците са черни, дали ще паснат на 202ката?
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#42
Публикувано 03 септември 2015 - 20:17
Нещо не им излизат продуктите на Анди Х.
Имам намерение на зима да си правя разни красоти по аудито,за това се интересувам...
Имам намерение на зима да си правя разни красоти по аудито,за това се интересувам...
#43
Публикувано 04 септември 2015 - 07:45
Отново благодаря за съветите! Определено помощта ще ми е в полза. Планирам да оправя тавана средата или края на следващата седмица. Като го направя ще споделя и аз впечетления, снимки и може би и горчив опит
Със сигурност няма да се получи като направено от специалист, но нещото, което до някъде ме радва обаче, е че от няколко дена и баща ми се сдоби с Мерцедес - C124, който е за същата процедура и мисля първо на него да експериментирам
Луд умора нема, само се поти
Лошото е, че чукундурите се размножават. От чукундур пак става чукундур. Цвекло не може да стане
Първият белег на интелигентността е мързелът. Мързелът е клапан, който те предпазва да не правиш нещо неподготвен.
Лошото е, че чукундурите се размножават. От чукундур пак става чукундур. Цвекло не може да стане
Първият белег на интелигентността е мързелът. Мързелът е клапан, който те предпазва да не правиш нещо неподготвен.
#44
Публикувано 05 октомври 2015 - 07:52
Здравейте колеги!
Събота, най-после, намерих време да се превъплатя в ропята на тапицер и пристъпих към действия. Като цяло съм доволен от резултата, имайки предвид, че ми е за пръв път. По-късно ще кача и снимки. Равносметката е следната - 60лв за плат ( някаква имитация на алкантара, по-скоро нещо като плюш) и 25 лева за лепило. Лепило купих на HEnkel - Moment fix universal - изобщо не съм доволен от него и не го препоръчвам. Взех две кутии по 800 мл и ми остана лошото предчувствие, че трябваше да има още. Много ме притеснява и това, че мазах само по кората, за плата едно, че не стигна и второ с това лепило беше невъзможно да се направи. Двете места където мацнах по малко сега седи, да не казвам като какво от лицевата страна на плата... Търсих много под формата на спрей, но нямааше никъде.
На тези, които мислят да си го правят сами, препоръчвам да си имат помощници, аз нямах и това до голяма степен ми изигра лоша шега... Иначе като цяло не е трудно, ако и попаднете на хубаво лепило резултата ще е повече от добър.За това се сещам в момента....
Този пост е редактиран от Yumerov: 05 октомври 2015 - 07:54
Луд умора нема, само се поти
Лошото е, че чукундурите се размножават. От чукундур пак става чукундур. Цвекло не може да стане
Първият белег на интелигентността е мързелът. Мързелът е клапан, който те предпазва да не правиш нещо неподготвен.
Лошото е, че чукундурите се размножават. От чукундур пак става чукундур. Цвекло не може да стане
Първият белег на интелигентността е мързелът. Мързелът е клапан, който те предпазва да не правиш нещо неподготвен.
4 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 4 гости, 0 анонимни