Ново попълнение :)CLK 200 Kompressor (W208)
Започната от Heimdall, 30 окт 2011 - 23:20:09
17 мнения по тази тема
#1
Публикувано 30 октомври 2011 - 23:20
Здравейте всички,
Преди известно време ви питах за мнение относно ЦЛК, а след един месец като горд собственик аз ще дам моето
Не писах известно време, защото бях доста зает предимно да карам :P
За съжаление не мога да ви покажа снимки на красавицата, защото по някаква причина не мога да се разбера с гаражната система, но колата изглежда супер. Светлосиния (леко лиавеещ на подходяща светлина) цвят отвън, с бяла кожа и тъмно дърво вътре ELEGANCE. Имам повечето екстри за модела, като ми липсват ел.седалки, подгряване на седалки и щора, а иначе имам дори телефон, който работи супер
Благодаря на всички, които казаха какво мислят, защото смятам че направих страхотен избор с този автомобил. Изключително приятен е за каране, имам малък проблем с това, че все още не усещам добре скоростта и вчера ме щракна една камерка
Впечатлява ме с комфорта си, с вървежа си (не се смейте, слизам от 120 коня кола), с доста доброто си ниво на практичност като за купе и най-вече с маневреността си. Истината е, че не се сещам нещо да ми липсва в този автомобил и просто ми пасна перфектно.
Това разбира се, съвсем не значи, че всичко е мед и масло. Предния собственик ми е завещал бая главоболия, като до момента освен задължителните консумативи (2 масла, 2 ремъка, всички филтри и свещи) ми се наложи да сменя два предни амортисьора, паразитен хебел(?) и акумулатор. Отделно при едно пътуване на 150-200км. от София колата започна да работи на три цилиндъра. Проблемът се оказа кабел.
В момента прасето (жив и здрав да си Лилов, най-якото определение за тая кола) има някакъв сериозен проблем, защото похапва страшно много. Независимо от стила на каране - галене (не качване над 2000 оборота, плавно спиране/тръгване и т.н.) или ръчкане, колата си харчи 18/100. От дясната страна, а понякога и в купето понамирисва доста на бензин, особено когато резервоара е пълен до горе. По този повод утре отново влизаме в бокса, за да видим къде е проблема.
Надявам се, че след 5-6 месеца вече ще заличим последиците от предния собственик и ще мога да се наслаждавам още повече (ако това е възможно) на това съоръжение
И за финал 2 въпроса:
Погледнах другата тема, разбрах че и двата варианта са валидни, но не разбрах какъв трябва да е по книжка размерът на гумите. Навсякъде 205/55/16 или 225/50/16 на задните?
Кога и къде ще е следващата сбирка, та да ви видя и на живо?
Преди известно време ви питах за мнение относно ЦЛК, а след един месец като горд собственик аз ще дам моето
Не писах известно време, защото бях доста зает предимно да карам :P
За съжаление не мога да ви покажа снимки на красавицата, защото по някаква причина не мога да се разбера с гаражната система, но колата изглежда супер. Светлосиния (леко лиавеещ на подходяща светлина) цвят отвън, с бяла кожа и тъмно дърво вътре ELEGANCE. Имам повечето екстри за модела, като ми липсват ел.седалки, подгряване на седалки и щора, а иначе имам дори телефон, който работи супер
Благодаря на всички, които казаха какво мислят, защото смятам че направих страхотен избор с този автомобил. Изключително приятен е за каране, имам малък проблем с това, че все още не усещам добре скоростта и вчера ме щракна една камерка
Впечатлява ме с комфорта си, с вървежа си (не се смейте, слизам от 120 коня кола), с доста доброто си ниво на практичност като за купе и най-вече с маневреността си. Истината е, че не се сещам нещо да ми липсва в този автомобил и просто ми пасна перфектно.
Това разбира се, съвсем не значи, че всичко е мед и масло. Предния собственик ми е завещал бая главоболия, като до момента освен задължителните консумативи (2 масла, 2 ремъка, всички филтри и свещи) ми се наложи да сменя два предни амортисьора, паразитен хебел(?) и акумулатор. Отделно при едно пътуване на 150-200км. от София колата започна да работи на три цилиндъра. Проблемът се оказа кабел.
В момента прасето (жив и здрав да си Лилов, най-якото определение за тая кола) има някакъв сериозен проблем, защото похапва страшно много. Независимо от стила на каране - галене (не качване над 2000 оборота, плавно спиране/тръгване и т.н.) или ръчкане, колата си харчи 18/100. От дясната страна, а понякога и в купето понамирисва доста на бензин, особено когато резервоара е пълен до горе. По този повод утре отново влизаме в бокса, за да видим къде е проблема.
Надявам се, че след 5-6 месеца вече ще заличим последиците от предния собственик и ще мога да се наслаждавам още повече (ако това е възможно) на това съоръжение
И за финал 2 въпроса:
Погледнах другата тема, разбрах че и двата варианта са валидни, но не разбрах какъв трябва да е по книжка размерът на гумите. Навсякъде 205/55/16 или 225/50/16 на задните?
Кога и къде ще е следващата сбирка, та да ви видя и на живо?
#2
Публикувано 30 октомври 2011 - 23:28
Честито!
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#3
Публикувано 31 октомври 2011 - 06:15
Колега милиони безавариийни километри ти пожелавам
Ае Честито
П.С За проблемите не се плашункай....просто питай
Ае Честито
П.С За проблемите не се плашункай....просто питай
By Batev
#4
Публикувано 31 октомври 2011 - 10:16
Честито!
ЦЛК-то е страшен автомобил.
Пожелавам ти по-скоро да отстраниш проблемите и да си житкаш яко!
ЦЛК-то е страшен автомобил.
Пожелавам ти по-скоро да отстраниш проблемите и да си житкаш яко!
#5
Публикувано 31 октомври 2011 - 14:25
Добре дошъл в отбора
Стягай прасето и в сряда заповядай на биричка
Стягай прасето и в сряда заповядай на биричка
Ignore list: fiveq, Наско, krasch
#7
Публикувано 31 октомври 2011 - 18:48
Честито Колега много безаварийни километри и малко актове
1886г. - първият двигател с вътрешно горене и първият автомобил с двигател,
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
#8
Публикувано 01 ноември 2011 - 19:28
Благодаря на всички, а понеже съм си тъпичък:
Коя О!Шипка и към колко?
Коя О!Шипка и към колко?
#9
Публикувано 01 ноември 2011 - 19:58
О!Шипка 3 - до бл. 51 в Студентски град в София. След 18:00 винаги има хора.
Гледай тоя раздел, в него има информация за всичките ни срещи, събори, събирания извън София и т.н.
http://forums.mbclub...p?showforum=178
Гледай тоя раздел, в него има информация за всичките ни срещи, събори, събирания извън София и т.н.
http://forums.mbclub...p?showforum=178
Ignore list: fiveq, Наско, krasch
#10
Публикувано 01 ноември 2011 - 20:32
САМО СРЯДА ,че от поста на хулигана излиза ,че иде реч за всеки ден ,а срещите са всяка Сряда от 18:00 и другите са Събота и Неделя. Разгледай раздела за събори и мероприятия. Дано утре се запознаем.
Hooligan edit:
ъъъ, кво викаш
Hooligan edit:
Добре дошъл в отбора
Стягай прасето и в сряда заповядай на биричка
Благодаря на всички, а понеже съм си тъпичък:
Коя О!Шипка и към колко?
О!Шипка 3 - до бл. 51 в Студентски град в София. След 18:00 винаги има хора.
Гледай тоя раздел, в него има информация за всичките ни срещи, събори, събирания извън София и т.н.
http://forums.mbclub...p?showforum=178
ъъъ, кво викаш
NO PAIN - NO GAIN!
#11
Публикувано 02 ноември 2011 - 21:48
За хората, които тази вечер бяха на масата и говорихме по този въпрос: В моя талон пише, че двигателят е 1820 кубика
#12
Публикувано 02 ноември 2011 - 22:00
Странно
не че знам къде ми е големия талон, но, трябва да е 1998
не че знам къде ми е големия талон, но, трябва да е 1998
Ignore list: fiveq, Наско, krasch
#13
Публикувано 02 ноември 2011 - 23:35
Е аз не бях на масата - тръгнах си точно когато идваше...
Дай VIN номера да проверим, ама CLK не се прави с двигател 180...
Дай VIN номера да проверим, ама CLK не се прави с двигател 180...
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#15
Публикувано 03 ноември 2011 - 03:56
За хората, които тази вечер бяха на масата и говорихме по този въпрос: В моя талон пише, че двигателят е 1820 кубика
Според мен е грешка в КАТ. Случвало ми се е и на мен.Вчера регистрахме една кола с френдче..случи се даже да объркат номера на колата в талона
ДНЕС ВЗЕХ МОЯ МЕЧООО !!!! Извинявам се за големите букви, но съм на седмото небе .... надявам се другата сряда да дойда да се видим !!! Макар и да не съм писал много във форума на вас колеги дължа правилната си преценка за това какво как и защо Бирите от мен !!!
Честито колега......колко по често си пиеш биричката с клуба...толкова по малко главоболия ще имаш с Бенца
By Batev
3 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 3 гости, 0 анонимни