Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Проблем с перката и оборотите !


  • Please log in to reply
12 мнения по тази тема

#1 mitko87

mitko87

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 17 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    C 220 cdi W202
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 29 октомври 2011 - 20:26

Здравейте колеги карам Ц 220 цди 99г автомат и имам следния проблем - сутрин при студен двигател започва да върти перката - това нормално ли е ? Имам и още един проблем - при палене, за около 5 сек ми се менат оборотите и като му дам газ се оправи
  • 0

#2 Gangsta Man

Gangsta Man

    Рапeр

  • Членове на клуба
  • 3671 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:5Rich-California
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz W 140 S500 L
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 29 октомври 2011 - 21:34

Колега да започнем сега малко с въпросчетата предполагам перката ти електрическа не е с виско съединител ?
  • 0
Публикувано изображение

By Batev

#3 mbthepower

mbthepower

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2833 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Pleven D'ge
  • Автомобил:
    w140 s300 дизелак

Публикувано 29 октомври 2011 - 23:47

Тя твоята перка , би трябвало да е постоянно зацепена и да се върти нормално , а не както когато охлажда мотора.Все пак си с дизелов мотор.
В студовете много малко дизели държат нормални обороти за тия 2-3 секунди.
Да ти кажа , дори и да пуши сиво отзад , след 2-3 минути се оправя.
Не се притеснявай много много , че ти мени оборотите , то ги мени в малък диапазон.
650-730-40 и малко отгоре.
Но да си спокоен иди на диагностика , някой да ти чуе мотора как работи , дюзи , помпа , правилно или неправилно изгаряне , ей такива далаверки.
Но според мене , ти нямаш проблеми с вървежа на колата . И както казах съм сигорен на 99 % , че перката ти се върти постоянно.
Както споменах , забележи , как се върти , трябва да се върти бързо , но не и като на загрял бензинов мотор.
Има много начини да се прори в какво състояние е виското :)
Лека вечер.
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение

W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.

#4 mitko87

mitko87

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 17 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    C 220 cdi W202
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 31 октомври 2011 - 08:52

Нз колега дали е електрическа не е с виско съединител не съм запознат много иначе колата си варви пушка е само перката ме притеснява според мой приятел това със мененето на оборотите е ЕГР клапан на мен много не ми се вярва де :)
  • 0

#5 st.stoilov

st.stoilov

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 82 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив

Публикувано 02 ноември 2011 - 13:02

Перката е електрическа и има управляващ блок под предния ляв калник,може и там да е проблема,а може и в самата перка.Ако опреш до смяна-предлагам и двете.
  • 0

#6 mitko87

mitko87

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 17 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    C 220 cdi W202
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 12 ноември 2011 - 10:52

Здравейте колеги реших проглема с перката и оборотите просто е натрупала грешки и сега сичко е ток но имам друг проглем който силно ме мъчи много висок разход има колата значи вчера и зарадех за 10 лв 4 литра и изминах 27 км и ми светна лампата това нормално ли е имам приятелче със същата цка минава със 8кила 100 км градско а също така вярно ли е че компресора ми работи постоянно ще помоля всички колеги кой с квото може да помага :)
  • 0

#7 rado32

rado32

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1197 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W203 C280 4matic 2006г. 231к.с.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 12 ноември 2011 - 12:07

Здравейте колеги реших проглема с перката и оборотите просто е натрупала грешки и сега сичко е ток но имам друг проглем който силно ме мъчи много висок разход има колата значи вчера и зарадех за 10 лв 4 литра и изминах 27 км и ми светна лампата това нормално ли е имам приятелче със същата цка минава със 8кила 100 км градско а също така вярно ли е че компресора ми работи постоянно ще помоля всички колеги кой с квото може да помага :)

По принцип ако колата ти е C220 CDI този разход не е нормален, но казваш че има някакъв компресор, което ме навежда на мисълта че може и да е 200 компресор.(ако си с този двигател разхода ти е нормален за градско в София)
А и много трудно можеш да засечеш разхода по този начин.
Но за начало кажи с какъв двигател си и за какъв компресор говориш?
  • 0
Публикувано изображение

#8 st.stoilov

st.stoilov

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 82 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив

Публикувано 12 ноември 2011 - 15:02

cdi то си е с турбо по принцип.При мен нормален разход преди да махна катализаторите беше 7 на магистрала с 130км./ч ,а градско над 9.Но беше автоматик.Без катализатори един л. надолу.
  • 0

#9 mitko87

mitko87

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 17 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    C 220 cdi W202
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 12 ноември 2011 - 20:53

Извинявайте, аз не съм се доизказал напълно!Става въпрос за компресора на климатика а иначе аз съм със климатроник колата ц220 цди автоматик


  • 0

#10 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1634 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Публикувано 12 ноември 2011 - 21:21

Извинявайте, аз не съм се доизказал напълно!Става въпрос за компресора на климатика а иначе аз съм със климатроник колата ц220 цди автоматик

Разхода за този тип двигател зависи най вече от дебитомера.В твоя случай е изключено да се обсъжда,тъй като това не е показател,за кога е светнала лампата.Зареди си колата като хората,направи дълъг пробег,та тогава е вече нормално да търсим под вола теле.Дано не съм ти прозвучал заядливо,но това което ти казвам си е просто истина.Надявям се със следващите зареждания,да си по спокоен,че и горивото си е скъпичко,ма това е нашата велика България.SORRY.
Беше пистал дали ти работи винаги компресора.По мой наблюдения,когато е горещо времето,само тогава се усеща товара на компресора.Когато е студено на пролет или есен,компресора когато е зацепил,товар не се усеща,следователно и разхода на гориво,няма да се промени.Това пак ти го обяснявам за успокоение.

Този пост е редактиран от dilqnski: 12 ноември 2011 - 21:28

  • 0
Никога не оставям магарето си в калта.

#11 mitko87

mitko87

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 17 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    C 220 cdi W202
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 12 ноември 2011 - 21:25

да така е колега ще разбера съвсем скоро като я подкарам извън градско какъв разход ще даде и тогава ще го мислим :)
  • 0

#12 Gangsta Man

Gangsta Man

    Рапeр

  • Членове на клуба
  • 3671 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:5Rich-California
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz W 140 S500 L
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 12 ноември 2011 - 23:26

да така е колега ще разбера съвсем скоро като я подкарам извън градско какъв разход ще даде и тогава ще го мислим :)

А иначе няма и да направиш грешка да се обадиш другста седмица да се запознаем....аз по принцип уча в ЮЗУ......:)
Пък и ще ти споделя малко опит :)
  • 0
Публикувано изображение

By Batev

#13 mitko87

mitko87

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 17 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    C 220 cdi W202
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 14 ноември 2011 - 21:50

Няма проблем братле :)
  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни