Проблем с перката и оборотите !
Започната от mitko87, 29 окт 2011 - 20:26:34
12 мнения по тази тема
#1
Публикувано 29 октомври 2011 - 20:26
Здравейте колеги карам Ц 220 цди 99г автомат и имам следния проблем - сутрин при студен двигател започва да върти перката - това нормално ли е ? Имам и още един проблем - при палене, за около 5 сек ми се менат оборотите и като му дам газ се оправи
#2
Публикувано 29 октомври 2011 - 21:34
Колега да започнем сега малко с въпросчетата предполагам перката ти електрическа не е с виско съединител ?

By Batev
#3
Публикувано 29 октомври 2011 - 23:47
Тя твоята перка , би трябвало да е постоянно зацепена и да се върти нормално , а не както когато охлажда мотора.Все пак си с дизелов мотор.
В студовете много малко дизели държат нормални обороти за тия 2-3 секунди.
Да ти кажа , дори и да пуши сиво отзад , след 2-3 минути се оправя.
Не се притеснявай много много , че ти мени оборотите , то ги мени в малък диапазон.
650-730-40 и малко отгоре.
Но да си спокоен иди на диагностика , някой да ти чуе мотора как работи , дюзи , помпа , правилно или неправилно изгаряне , ей такива далаверки.
Но според мене , ти нямаш проблеми с вървежа на колата . И както казах съм сигорен на 99 % , че перката ти се върти постоянно.
Както споменах , забележи , как се върти , трябва да се върти бързо , но не и като на загрял бензинов мотор.
Има много начини да се прори в какво състояние е виското
Лека вечер.
В студовете много малко дизели държат нормални обороти за тия 2-3 секунди.
Да ти кажа , дори и да пуши сиво отзад , след 2-3 минути се оправя.
Не се притеснявай много много , че ти мени оборотите , то ги мени в малък диапазон.
650-730-40 и малко отгоре.
Но да си спокоен иди на диагностика , някой да ти чуе мотора как работи , дюзи , помпа , правилно или неправилно изгаряне , ей такива далаверки.
Но според мене , ти нямаш проблеми с вървежа на колата . И както казах съм сигорен на 99 % , че перката ти се върти постоянно.
Както споменах , забележи , как се върти , трябва да се върти бързо , но не и като на загрял бензинов мотор.
Има много начини да се прори в какво състояние е виското
Лека вечер.

W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#4
Публикувано 31 октомври 2011 - 08:52
Нз колега дали е електрическа не е с виско съединител не съм запознат много иначе колата си варви пушка е само перката ме притеснява според мой приятел това със мененето на оборотите е ЕГР клапан на мен много не ми се вярва де
#5
Публикувано 02 ноември 2011 - 13:02
Перката е електрическа и има управляващ блок под предния ляв калник,може и там да е проблема,а може и в самата перка.Ако опреш до смяна-предлагам и двете.
#6
Публикувано 12 ноември 2011 - 10:52
Здравейте колеги реших проглема с перката и оборотите просто е натрупала грешки и сега сичко е ток но имам друг проглем който силно ме мъчи много висок разход има колата значи вчера и зарадех за 10 лв 4 литра и изминах 27 км и ми светна лампата това нормално ли е имам приятелче със същата цка минава със 8кила 100 км градско а също така вярно ли е че компресора ми работи постоянно ще помоля всички колеги кой с квото може да помага
#7
Публикувано 12 ноември 2011 - 12:07
По принцип ако колата ти е C220 CDI този разход не е нормален, но казваш че има някакъв компресор, което ме навежда на мисълта че може и да е 200 компресор.(ако си с този двигател разхода ти е нормален за градско в София)Здравейте колеги реших проглема с перката и оборотите просто е натрупала грешки и сега сичко е ток но имам друг проглем който силно ме мъчи много висок разход има колата значи вчера и зарадех за 10 лв 4 литра и изминах 27 км и ми светна лампата това нормално ли е имам приятелче със същата цка минава със 8кила 100 км градско а също така вярно ли е че компресора ми работи постоянно ще помоля всички колеги кой с квото може да помага
А и много трудно можеш да засечеш разхода по този начин.
Но за начало кажи с какъв двигател си и за какъв компресор говориш?
#8
Публикувано 12 ноември 2011 - 15:02
cdi то си е с турбо по принцип.При мен нормален разход преди да махна катализаторите беше 7 на магистрала с 130км./ч ,а градско над 9.Но беше автоматик.Без катализатори един л. надолу.
#9
Публикувано 12 ноември 2011 - 20:53
Извинявайте, аз не съм се доизказал напълно!Става въпрос за компресора на климатика а иначе аз съм със климатроник колата ц220 цди автоматик
#10
Публикувано 12 ноември 2011 - 21:21
Разхода за този тип двигател зависи най вече от дебитомера.В твоя случай е изключено да се обсъжда,тъй като това не е показател,за кога е светнала лампата.Зареди си колата като хората,направи дълъг пробег,та тогава е вече нормално да търсим под вола теле.Дано не съм ти прозвучал заядливо,но това което ти казвам си е просто истина.Надявям се със следващите зареждания,да си по спокоен,че и горивото си е скъпичко,ма това е нашата велика България.SORRY.Извинявайте, аз не съм се доизказал напълно!Става въпрос за компресора на климатика а иначе аз съм със климатроник колата ц220 цди автоматик
Беше пистал дали ти работи винаги компресора.По мой наблюдения,когато е горещо времето,само тогава се усеща товара на компресора.Когато е студено на пролет или есен,компресора когато е зацепил,товар не се усеща,следователно и разхода на гориво,няма да се промени.Това пак ти го обяснявам за успокоение.
Този пост е редактиран от dilqnski: 12 ноември 2011 - 21:28
Никога не оставям магарето си в калта.
#11
Публикувано 12 ноември 2011 - 21:25
да така е колега ще разбера съвсем скоро като я подкарам извън градско какъв разход ще даде и тогава ще го мислим
#12
Публикувано 12 ноември 2011 - 23:26
А иначе няма и да направиш грешка да се обадиш другста седмица да се запознаем....аз по принцип уча в ЮЗУ......да така е колега ще разбера съвсем скоро като я подкарам извън градско какъв разход ще даде и тогава ще го мислим
Пък и ще ти споделя малко опит

By Batev
#13
Публикувано 14 ноември 2011 - 21:50
Няма проблем братле
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни




Виж ГАРАЖА









