Mercedes-Benz се връща към редовите шестаци.
Започната от Batev, 27 окт 2011 - 22:03:40
11 мнения по тази тема
#1
Публикувано 27 октомври 2011 - 22:03
77f688866bba04f0c8eb0b7e9ae3f5f1_big.jpg 101,49K
34 Брой сваляния
Ако има марка, чийто символ са редовите шестцилиндрови двигатели, това несъмнено е BMW. Вечните конкуренти от Щутгарт обаче също могат да се похвалят с богати традиции в разработката на мотори с такава архитектура. Допреди в Daimler AG да решат да пестят място под предния капак с конфигурацията V6, техните шестаци също бяха редови.
Британското сп. Car обаче твърди, че Mercedes-Benz планира завръшане към класическата редова схема с разработката на ново семейство агрегати до 2015 г. Сензационната информация на англичаните гласи, че в Щутгарт смятат да се откажат от големите V-образни осмаци, като ги заменят с четирилитрови шестаци с принудително пълнене и намалени нива на вредните емисии.
В новото семейство ще има както шест-, така и четирицилиндрови мотори. Последните се проектират съвместно с алианса Renault-Nissan. Редовите шестаци пък ще се предлагат както във вариант с атмосферно пълнене, така и с два турбокомпресора.
Завръщането на Mercedes-Benz към класическата редова архитектура изглежда крайно интригуващо на фона на решението на BMW да премине към V-образната конфигурация за шестцилиндровите си мотори.
Ако има марка, чийто символ са редовите шестцилиндрови двигатели, това несъмнено е BMW. Вечните конкуренти от Щутгарт обаче също могат да се похвалят с богати традиции в разработката на мотори с такава архитектура. Допреди в Daimler AG да решат да пестят място под предния капак с конфигурацията V6, техните шестаци също бяха редови.
Британското сп. Car обаче твърди, че Mercedes-Benz планира завръшане към класическата редова схема с разработката на ново семейство агрегати до 2015 г. Сензационната информация на англичаните гласи, че в Щутгарт смятат да се откажат от големите V-образни осмаци, като ги заменят с четирилитрови шестаци с принудително пълнене и намалени нива на вредните емисии.
В новото семейство ще има както шест-, така и четирицилиндрови мотори. Последните се проектират съвместно с алианса Renault-Nissan. Редовите шестаци пък ще се предлагат както във вариант с атмосферно пълнене, така и с два турбокомпресора.
Завръщането на Mercedes-Benz към класическата редова архитектура изглежда крайно интригуващо на фона на решението на BMW да премине към V-образната конфигурация за шестцилиндровите си мотори.
1886г. - първият двигател с вътрешно горене и първият автомобил с двигател,
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
#2
Публикувано 28 октомври 2011 - 09:23
Ура, ние със старите кърпели пак ще сме на мода
и както знаем всяко ново е добре забравено старо...
и както знаем всяко ново е добре забравено старо...
I expect nothing. I fear no one. I am free.
#3
Публикувано 28 октомври 2011 - 18:55
Абе ние ще сме модерни ,ама нищо не може да замени звука на V8л
NO PAIN - NO GAIN!
#4
Публикувано 28 октомври 2011 - 22:06
Не искам да споря, ама съм на мнение, че най добрия заместил на звука на V8 e V12...Абе ние ще сме модерни ,ама нищо не може да замени звука на V8л
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#6
Публикувано 28 октомври 2011 - 22:19
Ако има V16 на Мерцедес, вероятно ще по-добър заместител от . Френския V16 от VW ми звучи малко... все едно се върти орално...Или W16
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#7
Публикувано 22 януари 2012 - 17:37
Не искам да споря, ама съм на мнение, че най добрия заместил на звука на V8 e V12...
веднаж сам се качвал на V12 (не сам се возил но само го запали и това ми стигна да настръхна :Д:Д) .
#8
Публикувано 22 януари 2012 - 18:50
Звука на 12-така е като на миксер ,грам не ме кефи. Нищо лично към колегите с такива, вървят много повече от осмаците ,когато са атмосферни и двете ,но за звук не може и дума да става. Иначе съм карал не веднъж 12 цилиндров мотор и удоволствието от шофирането е огромно спор няма как да има.
NO PAIN - NO GAIN!
#9
Публикувано 22 януари 2012 - 19:00
Renault-Nissan... WTF?
#10
Публикувано 23 януари 2012 - 11:59
Ако говорим чисто за звук, V8 има по добър звук.
#11
Публикувано 23 януари 2012 - 15:23
Renault-Nissan... WTF?
До колкото знам става въпрос за малките дизелови двигатели, които ще се монтират на А и Б клас.
Същите ще бъдат произвеждани от Рено.
#12
Публикувано 23 януари 2012 - 15:53
До колкото знам става въпрос за малките дизелови двигатели, които ще се монтират на А и Б клас.
Същите ще бъдат произвеждани от Рено.
Както и Ц-клас.Ще видим как ще потръгнат нещата с тези френски мотори,но окажат ли се ненадеждни мерцедес ще си сринат престижа стабилно.После ще се чудят,защо БМВ и Ауди ги изпреварват по продажби.Четох някъде статия,където директора Дитер Цетче обясняваше,че всичко щяло да е на ниво и т.н...Наште хора и заводи строят да увеличават производството http://www.automedia...icle_15461.html
Този пост е редактиран от DEOdriver: 23 януари 2012 - 15:54
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни