Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Mercedes-Benz се връща към редовите шестаци.


  • Please log in to reply
11 мнения по тази тема

#1 Batev

Batev

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1535 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Vienna , Austria
  • Интереси:Футбол,Музика,Автомобили,Компютри и Други
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz ML270 CDI - W163 - 2005
    Mercedes-Benz E290 TD - W210 - 1997
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 27 октомври 2011 - 22:03

Прикачен файл  77f688866bba04f0c8eb0b7e9ae3f5f1_big.jpg   101,49K   34 Брой сваляния
Ако има марка, чийто символ са редовите шестцилиндрови двигатели, това несъмнено е BMW. Вечните конкуренти от Щутгарт обаче също могат да се похвалят с богати традиции в разработката на мотори с такава архитектура. Допреди в Daimler AG да решат да пестят място под предния капак с конфигурацията V6, техните шестаци също бяха редови.

Британското сп. Car обаче твърди, че Mercedes-Benz планира завръшане към класическата редова схема с разработката на ново семейство агрегати до 2015 г. Сензационната информация на англичаните гласи, че в Щутгарт смятат да се откажат от големите V-образни осмаци, като ги заменят с четирилитрови шестаци с принудително пълнене и намалени нива на вредните емисии.
В новото семейство ще има както шест-, така и четирицилиндрови мотори. Последните се проектират съвместно с алианса Renault-Nissan. Редовите шестаци пък ще се предлагат както във вариант с атмосферно пълнене, така и с два турбокомпресора.

Завръщането на Mercedes-Benz към класическата редова архитектура изглежда крайно интригуващо на фона на решението на BMW да премине към V-образната конфигурация за шестцилиндровите си мотори.

  • 0
1886г. - първият двигател с вътрешно горене и първият автомобил с двигател,
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя
,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....

... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.

#2 sakata

sakata

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 724 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W210 E320T CDI
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 28 октомври 2011 - 09:23

Ура, ние със старите кърпели пак ще сме на мода :)
и както знаем всяко ново е добре забравено старо...
  • 0
I expect nothing. I fear no one. I am free.

#3 ХаPu

ХаPu

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 2695 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ATV
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 28 октомври 2011 - 18:55

Абе ние ще сме модерни ,ама нищо не може да замени звука на V8л :nono
  • 0
NO PAIN - NO GAIN!

#4 mradulov

mradulov

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3721 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобили
  • Автомобил:
    S203 220CDI Автоматик 2005г.

Публикувано 28 октомври 2011 - 22:06

Абе ние ще сме модерни ,ама нищо не може да замени звука на V8л :nono

Не искам да споря, ама съм на мнение, че най добрия заместил на звука на V8 e V12...
  • 0
Mercedes-Benz - Unlike any other!

#5 Pe6o666

Pe6o666

    極真会館

  • Потребители на форума
  • 2222 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Интереси:Apple & Mercedes
  • Автомобил:
    ML 270 CDI '02
    ML 320 CDI 4matic '05
    S 500L 4matic '06
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 28 октомври 2011 - 22:16

Или W16 :tongue
  • 0

#6 mradulov

mradulov

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3721 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобили
  • Автомобил:
    S203 220CDI Автоматик 2005г.

Публикувано 28 октомври 2011 - 22:19

Или W16 :tongue

Ако има V16 на Мерцедес, вероятно ще по-добър заместител от . Френския V16 от VW ми звучи малко... все едно се върти орално...
  • 0
Mercedes-Benz - Unlike any other!

#7 c_vitkov

c_vitkov

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 73 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    190E-89'
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 22 януари 2012 - 17:37

Не искам да споря, ама съм на мнение, че най добрия заместил на звука на V8 e V12...


веднаж сам се качвал на V12 (не сам се возил но само го запали и това ми стигна да настръхна :Д:Д) .
  • 0

#8 ХаPu

ХаPu

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 2695 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ATV
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 22 януари 2012 - 18:50

Звука на 12-така е като на миксер ,грам не ме кефи. Нищо лично към колегите с такива, вървят много повече от осмаците ,когато са атмосферни и двете ,но за звук не може и дума да става. Иначе съм карал не веднъж 12 цилиндров мотор и удоволствието от шофирането е огромно спор няма как да има.
  • 0
NO PAIN - NO GAIN!

#9 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 22 януари 2012 - 19:00

Renault-Nissan... WTF?
  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#10 top

top

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2098 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes SL350 2010 316hp
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 23 януари 2012 - 11:59

Ако говорим чисто за звук, V8 има по добър звук.
  • 0

#11 drjivago

drjivago

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1881 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Вече бивш s212, e200 cdi
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 23 януари 2012 - 15:23

Renault-Nissan... WTF?


До колкото знам става въпрос за малките дизелови двигатели, които ще се монтират на А и Б клас.
Същите ще бъдат произвеждани от Рено.
  • 0

#12 DEOdriver

DEOdriver

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 983 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Смолян
  • Автомобил:
    VW Passat B7 4motion
    Mercedes Sprinter 311CDi 07г.
    Mercedes 308 Diesel 90г.
    Mercedes 1317 TurboDiesel 90г.

Публикувано 23 януари 2012 - 15:53

До колкото знам става въпрос за малките дизелови двигатели, които ще се монтират на А и Б клас.
Същите ще бъдат произвеждани от Рено.


Както и Ц-клас.Ще видим как ще потръгнат нещата с тези френски мотори,но окажат ли се ненадеждни мерцедес ще си сринат престижа стабилно.После ще се чудят,защо БМВ и Ауди ги изпреварват по продажби.Четох някъде статия,където директора Дитер Цетче обясняваше,че всичко щяло да е на ниво и т.н...Наште хора и заводи строят да увеличават производството http://www.automedia...icle_15461.html

Този пост е редактиран от DEOdriver: 23 януари 2012 - 15:54

  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни