Имам оборотомер вече! W124 300Dнай-после...
Started by маркони, 06 Dec 2006 - 23:37:42
8 replies to this topic
#1
Posted 06 December 2006 - 23:37
Днес най-после си свързах оборотомера и вече работи!
след много търсене по сайтове и въпроси във форума най-накрая днес опитах и...стана! Значи при мен оборотомера си беше на мястото ама не работеше.погледнах зад таблото и видях чеизобщо липсва кабела който отова в него-изобщо заводски не е бил свързан.с много питане итърсене достигнах до извода че сигнал трябва дасе вземе от датчика на маховика-ама къде е той???? онзи ден като сменях маслото на автоматика го видях ипроследих.кабела на датчика идва ТУК.и от ТУК на клема 1 вързвам белия кабел от куплунга, на клема 2 се подава + и на средната която на снимката липсва се връзва кафявият кабел. И... тръгна!
след много търсене по сайтове и въпроси във форума най-накрая днес опитах и...стана! Значи при мен оборотомера си беше на мястото ама не работеше.погледнах зад таблото и видях чеизобщо липсва кабела който отова в него-изобщо заводски не е бил свързан.с много питане итърсене достигнах до извода че сигнал трябва дасе вземе от датчика на маховика-ама къде е той???? онзи ден като сменях маслото на автоматика го видях ипроследих.кабела на датчика идва ТУК.и от ТУК на клема 1 вързвам белия кабел от куплунга, на клема 2 се подава + и на средната която на снимката липсва се връзва кафявият кабел. И... тръгна!

W124 300D
#2
Posted 07 December 2006 - 19:40
Добре свършена работаДнес най-после си свързах оборотомера и вече работи!
след много търсене по сайтове и въпроси във форума най-накрая днес опитах и...стана! Значи при мен оборотомера си беше на мястото ама не работеше.погледнах зад таблото и видях чеизобщо липсва кабела който отова в него-изобщо заводски не е бил свързан.с много питане итърсене достигнах до извода че сигнал трябва дасе вземе от датчика на маховика-ама къде е той???? онзи ден като сменях маслото на автоматика го видях ипроследих.кабела на датчика идва ТУК.и от ТУК на клема 1 вързвам белия кабел от куплунга, на клема 2 се подава + и на средната която на снимката липсва се връзва кафявият кабел. И... тръгна!
#3
Posted 08 December 2006 - 00:34
а някой който кара 300Д може ли да ми каже на 3000 оборота с каква скорост се движи да видя дали показва верно? на моя еоколо 140км/ч.

W124 300D
#4
Posted 08 December 2006 - 07:36
Толкова е скоростта. Вярно ти показват и двата уреда и оборотомера и скоростомера. Карай със здраве.
Иих бял мерцедес ме преследва в живота......................
Иих бял мерцедес ме преследва в живота......................
#5
Posted 08 December 2006 - 08:37
Това показва, че и дребните неща са от значение и могат да ни доставят радост и кеф.
Случая при теб ме навежда на мисълта, че някой е ровил по нея
:
Но щом вече всичко работи карай със здраве.
Случая при теб ме навежда на мисълта, че някой е ровил по нея
Но щом вече всичко работи карай със здраве.
#6
Posted 09 December 2006 - 01:40
благодаря за пожеланията ама някой наистина еровил здраво по нея да видите само какво са правили като са сменяли касетофона!!! километри жици отрязани из цялото купе, стъпалото е под предната стелка на "мястото на мъртвеца" изобщо много имам да оправям още. Ама сега първо ще я пробвам до България...

W124 300D
#7
Posted 18 September 2007 - 22:27
Виждам, че си в час, но аз карам също 300D, но 123ка. Та въпроса ми е при мен как стоят нещата: примерно на трета с 40km/h показва 1500об/мин. Вярно ли е ? А питам защото моята оригинално е без оборотомер и реших да си сложа и ми попадна оборотомер от Audi 80 но всичко съм преправил и си е като оригиналното заедно с часовник. Та знаеш ли нещо по моя въпрос. Благодаря.
#8
Posted 18 September 2007 - 22:30
Виждам, че си в час, но аз карам също 300D, но 123ка. Та въпроса ми е при мен как стоят нещата: примерно на трета с 40km/h показва 1500об/мин. Вярно ли е ? А питам защото моята оригинално е без оборотомер и реших да си сложа и ми попадна оборотомер от Audi 80 но всичко съм преправил и си е като оригиналното заедно с часовник. Та знаеш ли нещо по моя въпрос. Благодаря.Толкова е скоростта. Вярно ти показват и двата уреда и оборотомера и скоростомера. Карай със здраве.
Иих бял мерцедес ме преследва в живота......................
#9
Posted 19 September 2007 - 06:52
Рязане на "жици" означава не само смяна на касетофон,а махане и на таксиметров апарат.Провери си всички проводници,че ако даде на "късо" ще ти трябва пожарогасител.благодаря за пожеланията ама някой наистина еровил здраво по нея да видите само какво са правили като са сменяли касетофона!!! километри жици отрязани из цялото купе, стъпалото е под предната стелка на "мястото на мъртвеца" изобщо много имам да оправям още. Ама сега първо ще я пробвам до България...
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users













