
Печката не ми работи-w220
Започната от rumpi, 25 окт 2011 - 11:47:09
5 мнения по тази тема
#1
Публикувано 25 октомври 2011 - 11:47
Печката не ми работи, бутона за изключването свети постоянно, знам че тези печки се управлявали по CAN шина и е проблем да се пипат от всеки, но ако има нещо по тях което е възможно да прегледам в "гаражни" условия, бих помолил за помощ Мерцедес S-320cdi w220-2001 11месец
#2
Публикувано 25 октомври 2011 - 14:12
Здравей rumpi,
има няколко обширни теми за печки във форума с доста инфо, но за да ти помогнем първо трябва напишеш точно каква е печката. В смисъл автономна или от серийните електрически нагреватели вграждани на CDI моторите.
Предполагам, че щом бутона за изключването в пепелника свети постоянно е просто един електрически нагревател и той е забоден в мотора. Трябва да се види на диагностиката го показва. Цената за нов е около 700-800лв от БС, не знам дали от нета не може да се вземе на по-добра цена.
Пиши по-подробно каква печка е и ще ги мислим. Бавно ли загрява мотора сега като е по-студено?
За сравнение ти си точно с моя мотор - М613, а той загрява за около 20-25минути до нормалните 87 сега в температурите около нулата, карано в софийските задръствания. Моя нагревател би трявбало да е ОК.
има няколко обширни теми за печки във форума с доста инфо, но за да ти помогнем първо трябва напишеш точно каква е печката. В смисъл автономна или от серийните електрически нагреватели вграждани на CDI моторите.
Предполагам, че щом бутона за изключването в пепелника свети постоянно е просто един електрически нагревател и той е забоден в мотора. Трябва да се види на диагностиката го показва. Цената за нов е около 700-800лв от БС, не знам дали от нета не може да се вземе на по-добра цена.
Пиши по-подробно каква печка е и ще ги мислим. Бавно ли загрява мотора сега като е по-студено?
За сравнение ти си точно с моя мотор - М613, а той загрява за около 20-25минути до нормалните 87 сега в температурите около нулата, карано в софийските задръствания. Моя нагревател би трявбало да е ОК.
I expect nothing. I fear no one. I am free.
#3
Публикувано 25 октомври 2011 - 16:17
не е нагревател а истинска печка
и щом свети бутона и при натискане не изгася
значи наистина има проблем
печката е зад предна дясна гума
ама първо диагностика да разбереш
какво и е
и щом свети бутона и при натискане не изгася
значи наистина има проблем
печката е зад предна дясна гума
ама първо диагностика да разбереш
какво и е
#4
Публикувано 27 октомври 2011 - 21:57
Единственото което знам от предишния собственик е, че печката и преди не е работила, и той е ходил да я проверят, оказало се е че е бутона за вкл./изкл., сменил го и печката е работила около седмица, и пак е светнал този бутон и печката от тогава неработи, самия той каза че е било супер екстра, а и е разбираемо колата загрява нормално (определено няма проблем с термостата), но самото купе е доста голямо и докато се сгрее...
#5
Публикувано 02 ноември 2011 - 13:00
Казаха ми, че някаква пиезо свещ която палела печката трябвало да се почисти, а след това диагностика и почистване на грешките и нямало да има проблем.
като мина през специалистите ще пиша какво е станало в крайна сметка.
като мина през специалистите ще пиша какво е станало в крайна сметка.
#6
Публикувано 05 декември 2011 - 18:06
Колега какво стана оправи ли си проблема и как защото и на мен се получи същата работа печката ми работеше ама спря а копчето си свети постоянно ходих днес в сервиза помпичката работи копчето работи ама печката не диагнозата късо-маса казаха ми че или е влезла влага в печката и неможе да запали или има късо съединение по самата електроникаКазаха ми, че някаква пиезо свещ която палела печката трябвало да се почисти, а след това диагностика и почистване на грешките и нямало да има проблем.
като мина през специалистите ще пиша какво е станало в крайна сметка.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни