Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

На газ или да остане на бензин?


  • Please log in to reply
16 мнения по тази тема

#1 Sekata

Sekata

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 4 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Перник
  • Интереси:Коли и жени!
  • Автомобил:
    Mercedes E 230

Публикувано 24 октомври 2011 - 18:28

Колеги, изправен съм пред следната дилема, иска ми се да си сложа газ на Мерцедес Е 230 97г. автоматик, но не зная, дали няма това да се отрази на начина на вървене на колата и дали няма да и навреди, защото слушам, че АГУтата не се напасват добре на Мерцедеси от този модел, а също може ли без газов инжекцион или не е препоръчително?
  • 0

#2 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 24 октомври 2011 - 20:40

И с двата вида уредби става и не вреди на мотора!

Единственото изискване е мотора да работи както трябва на бензин.
  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#3 Sekata

Sekata

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 4 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Перник
  • Интереси:Коли и жени!
  • Автомобил:
    Mercedes E 230

Публикувано 24 октомври 2011 - 21:24

Каква газова ще ми препоръчаш да сложа? :)
  • 0

#4 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2773 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 24 октомври 2011 - 23:00

Виж сега, бай Васил принципно е прав, че става с двата вида уредби, обаче е крайно непрепоръчително и нежелателно да монтираш обикновена газова, поради ред причини:

- Този мотор е с пластмасови всмукателни колектори, една детонация и стават на трески, има възможност за някакви "кихалки" обаче пак не е препоръчително защото се дупчат самите колектори, което допълнително намалява здравината им
- Освен пластмасовите колектори детонацията може да се окаже фатална и за дебитомера- нов 400+лв
- Обикновената газова приравнява горивната ти система до ниво "карбуратор"
- Обикновената газова може да ти създаде доста проблеми, които отсъстват при инжекциона (хълцане, замръзване, гаснене без причина и т.н).
Та в крайна сметка ДА, възможно е да се монтира обикновена АГУ, но сам си пресметни рисковете

за инжекциона не ми се пише подробно, ама освен че няма минусите на обикновената АГУ има и още толкова плюсове.
Сам решавай дали да спестиш тия 400-500лв от разликата между двете уредби.
Успех :coolgrin
  • 0

#5 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 25 октомври 2011 - 10:49

Пластмасови ли им бяха верно колекторите... щото на CLK-то бяха от жИлязУ... ма то може да е заради компресора...

Без значение, напълно подкрепям написаното по-горе.
Само Лазар е в състояние да кара инжекционна кола с обикновена газове без рисковете при нормални обстоятелства, но той е като Чък Норис.
За обикновени юзъри като нас, ГИ-та.
  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#6 ХаPu

ХаPu

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 2695 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ATV
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 25 октомври 2011 - 11:12

Пластмасови ли им бяха верно колекторите... щото на CLK-то бяха от жИлязУ... ма то може да е заради компресора...

Без значение, напълно подкрепям написаното по-горе.
Само Лазар е в състояние да кара инжекционна кола с обикновена газове без рисковете при нормални обстоятелства, но той е като Чък Норис.
За обикновени юзъри като нас, ГИ-та.

Ха това ми хареса. Лазар Норис :) Та пич слагай си газовия инжекцион и забравяш за случая ,возиш си се без пари и си ок.
  • 0
NO PAIN - NO GAIN!

#7 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2773 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 25 октомври 2011 - 13:51

аз защо си мисля, че при компресора колекторите пак са от пластмаса
  • 0

#8 rado32

rado32

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1197 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W203 C280 4matic 2006г. 231к.с.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 25 октомври 2011 - 14:30

аз защо си мисля, че при компресора колекторите пак са от пластмаса

Ами моята цедка е с пластмасови колектори.Ц200К
Иначе и аз съм с газов инжекцион и никога не бих сложил на двигател който е инжекцион обикновена газ, дори имаме едно Рено тлуинго, което взехме за 2000лв и му сложих ме газов инжекцион за 1200лв.(преди 3 години струваше толкова сега е малко по-ефтин), но вече е на 90000км. след поставянето на газта и одавна си е избило парите.

Така че колега слагай газов инжекцион и почвай да въртиш много безаварийни километри за да го избиеш по-бързо :)
Обикновената газ само ще те мъчи.
  • 0
Публикувано изображение

#9 egbelev

egbelev

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 2 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    С 180, 1994 г.

Публикувано 25 октомври 2011 - 15:29

Аз твърдо съм решил да минавам на газов инжекцион. Ако може някой да препоръча майстор за това, ще съм благодарен.
  • 0

#10 Momchil

Momchil

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 488 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Specialized Allez - my favorite ride :)
    RAM Podium - off-road adventure :)
    Royal Enfield - Bike that has a soul!
    CLK 280, V6
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 25 октомври 2011 - 17:50

И преди съм споделял, че по мой сметки смисъл от газово има САМО ако пробегът е над 10-15К годишно (зависи от стила на шофиране, т.е. "харчелъка" и от това дали ползваш данъчен кредит за горивото).

Сметката за под 10К просто не излиза - не говоря за "сухата" сметка, а за реалната. Проверено многократно на собствен гръб :)
  • 0

#11 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2773 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 25 октомври 2011 - 17:51

Ами моята цедка е с пластмасови колектори.Ц200К
Иначе и аз съм с газов инжекцион и никога не бих сложил на двигател който е инжекцион обикновена газ, дори имаме едно Рено тлуинго, което взехме за 2000лв и му сложих ме газов инжекцион за 1200лв.(преди 3 години струваше толкова сега е малко по-ефтин), но вече е на 90000км. след поставянето на газта и одавна си е избило парите.

Така че колега слагай газов инжекцион и почвай да въртиш много безаварийни километри за да го избиеш по-бързо :)
Обикновената газ само ще те мъчи.

И аз това казвам и моите колектори са пластмасови, метални съм виждал на първите С класи 200 компресор които са по 179 коня.
  • 0

#12 iohoho

iohoho

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 587 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:СОФИЯ
  • Автомобил:
    S 211 E 320 CDI 2004г.

Публикувано 25 октомври 2011 - 18:03

Метанов инжекцион, ако Шъ е гарга - рошава да е! Жена ми си кара 124ката на метан и не иска да чуе за друго, е , малко е тромав, но винаги можеш да разчиташ на ритник с бензина...Ако ще се състезаваш - карай си го на бензин, метана е за "улегнали"
  • 0

#13 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2773 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 25 октомври 2011 - 18:28

Е аз пък не съм съгласен, метана не е за улегнали а за таксиметрови шофьори.
При метана заради едната икономия, която е по-голяма в сравнение с газта, но за сметка на това губиш:
- Мощност- без значение дали е инжекцион, метана чувствително намалява вървенето на колата
- Място- каквото и да правиш повече от половината багажник е зает от бутилка с формата на бойлер, отделно от това тежи доста, няма място за багаж, за по-обемисти или дълги предмети да не говорим.
-Просвет- поради теглото на метановата бутилка качиш ли повече от трима почва да опира в калниците по дупките, колата ти автоматично става дву-три местна.
-Време- докато търсиш и обикаляш да откриеш къде е следващата метан станция по пътя за.... Триград примерно, освен ако не знаеш местоположението на всички метан станции в БГ, докато газ има буквално навсякъде.

Затова според мен по-правилният избор за лична кола е газта, метанът е подходящ за работна кола или такси.
  • 0

#14 Sekata

Sekata

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 4 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Перник
  • Интереси:Коли и жени!
  • Автомобил:
    Mercedes E 230

Публикувано 25 октомври 2011 - 18:39

Виж сега, бай Васил принципно е прав, че става с двата вида уредби, обаче е крайно препоръчително да не монтираш обикновена газова, поради ред причини:

- Този мотор е с пластмасови всукателни колектори, една детонация и стават на трески, има възможност за някакви "кихалки" обаче пак не е препоръчително защото се дупчат самите колектори, което допълнително намалява здравината им
- Освен пласмасовите колектори детонацията може да се окаже фатална и за дебитомера- нов 400+лв
- Обикновената газова приравнява горивната ти система до ниво "карбуратор"
- Обикновената газова може да ти създаде доста проблеми, които отсъстват при инжекциона.
Та в крайна сметка ДА, възможно е да се монтира обикновена АГУ, но сам си пресметни рисковете

за инжекциона не ми се пише подробно, ама освен че няма минусите на обикновената АГУ има и още толкова плюсове.
Сам решавай дали да спестиш тия 400-500лв от разликата между двете уредби.
Успех :coolgrin

Мерси много за съвета!!! :thumbup Но сега остава въпроса какъв модел газова да бъде!?
  • 0

#15 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2773 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 25 октомври 2011 - 19:21

Важно е да не е от най-евтините турски боклуци (Блутроник се казват) и да е монтирана кадърно и настроена професионално, дали ще е Ловато, БРЦ или нещо друго известно не е от особено значение.
  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни