На газ или да остане на бензин?
Започната от Sekata, 24 окт 2011 - 18:28:18
16 мнения по тази тема
#1
Публикувано 24 октомври 2011 - 18:28
Колеги, изправен съм пред следната дилема, иска ми се да си сложа газ на Мерцедес Е 230 97г. автоматик, но не зная, дали няма това да се отрази на начина на вървене на колата и дали няма да и навреди, защото слушам, че АГУтата не се напасват добре на Мерцедеси от този модел, а също може ли без газов инжекцион или не е препоръчително?
#2
Публикувано 24 октомври 2011 - 20:40
И с двата вида уредби става и не вреди на мотора!
Единственото изискване е мотора да работи както трябва на бензин.
Единственото изискване е мотора да работи както трябва на бензин.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#3
Публикувано 24 октомври 2011 - 21:24
Каква газова ще ми препоръчаш да сложа?
#4
Публикувано 24 октомври 2011 - 23:00
Виж сега, бай Васил принципно е прав, че става с двата вида уредби, обаче е крайно непрепоръчително и нежелателно да монтираш обикновена газова, поради ред причини:
- Този мотор е с пластмасови всмукателни колектори, една детонация и стават на трески, има възможност за някакви "кихалки" обаче пак не е препоръчително защото се дупчат самите колектори, което допълнително намалява здравината им
- Освен пластмасовите колектори детонацията може да се окаже фатална и за дебитомера- нов 400+лв
- Обикновената газова приравнява горивната ти система до ниво "карбуратор"
- Обикновената газова може да ти създаде доста проблеми, които отсъстват при инжекциона (хълцане, замръзване, гаснене без причина и т.н).
Та в крайна сметка ДА, възможно е да се монтира обикновена АГУ, но сам си пресметни рисковете
за инжекциона не ми се пише подробно, ама освен че няма минусите на обикновената АГУ има и още толкова плюсове.
Сам решавай дали да спестиш тия 400-500лв от разликата между двете уредби.
Успех
- Този мотор е с пластмасови всмукателни колектори, една детонация и стават на трески, има възможност за някакви "кихалки" обаче пак не е препоръчително защото се дупчат самите колектори, което допълнително намалява здравината им
- Освен пластмасовите колектори детонацията може да се окаже фатална и за дебитомера- нов 400+лв
- Обикновената газова приравнява горивната ти система до ниво "карбуратор"
- Обикновената газова може да ти създаде доста проблеми, които отсъстват при инжекциона (хълцане, замръзване, гаснене без причина и т.н).
Та в крайна сметка ДА, възможно е да се монтира обикновена АГУ, но сам си пресметни рисковете
за инжекциона не ми се пише подробно, ама освен че няма минусите на обикновената АГУ има и още толкова плюсове.
Сам решавай дали да спестиш тия 400-500лв от разликата между двете уредби.
Успех
#5
Публикувано 25 октомври 2011 - 10:49
Пластмасови ли им бяха верно колекторите... щото на CLK-то бяха от жИлязУ... ма то може да е заради компресора...
Без значение, напълно подкрепям написаното по-горе.
Само Лазар е в състояние да кара инжекционна кола с обикновена газове без рисковете при нормални обстоятелства, но той е като Чък Норис.
За обикновени юзъри като нас, ГИ-та.
Без значение, напълно подкрепям написаното по-горе.
Само Лазар е в състояние да кара инжекционна кола с обикновена газове без рисковете при нормални обстоятелства, но той е като Чък Норис.
За обикновени юзъри като нас, ГИ-та.
#6
Публикувано 25 октомври 2011 - 11:12
Ха това ми хареса. Лазар Норис Та пич слагай си газовия инжекцион и забравяш за случая ,возиш си се без пари и си ок.Пластмасови ли им бяха верно колекторите... щото на CLK-то бяха от жИлязУ... ма то може да е заради компресора...
Без значение, напълно подкрепям написаното по-горе.
Само Лазар е в състояние да кара инжекционна кола с обикновена газове без рисковете при нормални обстоятелства, но той е като Чък Норис.
За обикновени юзъри като нас, ГИ-та.
NO PAIN - NO GAIN!
#7
Публикувано 25 октомври 2011 - 13:51
аз защо си мисля, че при компресора колекторите пак са от пластмаса
#8
Публикувано 25 октомври 2011 - 14:30
Ами моята цедка е с пластмасови колектори.Ц200Каз защо си мисля, че при компресора колекторите пак са от пластмаса
Иначе и аз съм с газов инжекцион и никога не бих сложил на двигател който е инжекцион обикновена газ, дори имаме едно Рено тлуинго, което взехме за 2000лв и му сложих ме газов инжекцион за 1200лв.(преди 3 години струваше толкова сега е малко по-ефтин), но вече е на 90000км. след поставянето на газта и одавна си е избило парите.
Така че колега слагай газов инжекцион и почвай да въртиш много безаварийни километри за да го избиеш по-бързо
Обикновената газ само ще те мъчи.
#9
Публикувано 25 октомври 2011 - 15:29
Аз твърдо съм решил да минавам на газов инжекцион. Ако може някой да препоръча майстор за това, ще съм благодарен.
#10
Публикувано 25 октомври 2011 - 17:50
И преди съм споделял, че по мой сметки смисъл от газово има САМО ако пробегът е над 10-15К годишно (зависи от стила на шофиране, т.е. "харчелъка" и от това дали ползваш данъчен кредит за горивото).
Сметката за под 10К просто не излиза - не говоря за "сухата" сметка, а за реалната. Проверено многократно на собствен гръб
Сметката за под 10К просто не излиза - не говоря за "сухата" сметка, а за реалната. Проверено многократно на собствен гръб
#11
Публикувано 25 октомври 2011 - 17:51
И аз това казвам и моите колектори са пластмасови, метални съм виждал на първите С класи 200 компресор които са по 179 коня.Ами моята цедка е с пластмасови колектори.Ц200К
Иначе и аз съм с газов инжекцион и никога не бих сложил на двигател който е инжекцион обикновена газ, дори имаме едно Рено тлуинго, което взехме за 2000лв и му сложих ме газов инжекцион за 1200лв.(преди 3 години струваше толкова сега е малко по-ефтин), но вече е на 90000км. след поставянето на газта и одавна си е избило парите.
Така че колега слагай газов инжекцион и почвай да въртиш много безаварийни километри за да го избиеш по-бързо
Обикновената газ само ще те мъчи.
#12
Публикувано 25 октомври 2011 - 18:03
Метанов инжекцион, ако Шъ е гарга - рошава да е! Жена ми си кара 124ката на метан и не иска да чуе за друго, е , малко е тромав, но винаги можеш да разчиташ на ритник с бензина...Ако ще се състезаваш - карай си го на бензин, метана е за "улегнали"
#13
Публикувано 25 октомври 2011 - 18:28
Е аз пък не съм съгласен, метана не е за улегнали а за таксиметрови шофьори.
При метана заради едната икономия, която е по-голяма в сравнение с газта, но за сметка на това губиш:
- Мощност- без значение дали е инжекцион, метана чувствително намалява вървенето на колата
- Място- каквото и да правиш повече от половината багажник е зает от бутилка с формата на бойлер, отделно от това тежи доста, няма място за багаж, за по-обемисти или дълги предмети да не говорим.
-Просвет- поради теглото на метановата бутилка качиш ли повече от трима почва да опира в калниците по дупките, колата ти автоматично става дву-три местна.
-Време- докато търсиш и обикаляш да откриеш къде е следващата метан станция по пътя за.... Триград примерно, освен ако не знаеш местоположението на всички метан станции в БГ, докато газ има буквално навсякъде.
Затова според мен по-правилният избор за лична кола е газта, метанът е подходящ за работна кола или такси.
При метана заради едната икономия, която е по-голяма в сравнение с газта, но за сметка на това губиш:
- Мощност- без значение дали е инжекцион, метана чувствително намалява вървенето на колата
- Място- каквото и да правиш повече от половината багажник е зает от бутилка с формата на бойлер, отделно от това тежи доста, няма място за багаж, за по-обемисти или дълги предмети да не говорим.
-Просвет- поради теглото на метановата бутилка качиш ли повече от трима почва да опира в калниците по дупките, колата ти автоматично става дву-три местна.
-Време- докато търсиш и обикаляш да откриеш къде е следващата метан станция по пътя за.... Триград примерно, освен ако не знаеш местоположението на всички метан станции в БГ, докато газ има буквално навсякъде.
Затова според мен по-правилният избор за лична кола е газта, метанът е подходящ за работна кола или такси.
#14
Публикувано 25 октомври 2011 - 18:39
Мерси много за съвета!!! Но сега остава въпроса какъв модел газова да бъде!?Виж сега, бай Васил принципно е прав, че става с двата вида уредби, обаче е крайно препоръчително да не монтираш обикновена газова, поради ред причини:
- Този мотор е с пластмасови всукателни колектори, една детонация и стават на трески, има възможност за някакви "кихалки" обаче пак не е препоръчително защото се дупчат самите колектори, което допълнително намалява здравината им
- Освен пласмасовите колектори детонацията може да се окаже фатална и за дебитомера- нов 400+лв
- Обикновената газова приравнява горивната ти система до ниво "карбуратор"
- Обикновената газова може да ти създаде доста проблеми, които отсъстват при инжекциона.
Та в крайна сметка ДА, възможно е да се монтира обикновена АГУ, но сам си пресметни рисковете
за инжекциона не ми се пише подробно, ама освен че няма минусите на обикновената АГУ има и още толкова плюсове.
Сам решавай дали да спестиш тия 400-500лв от разликата между двете уредби.
Успех
#15
Публикувано 25 октомври 2011 - 19:21
Важно е да не е от най-евтините турски боклуци (Блутроник се казват) и да е монтирана кадърно и настроена професионално, дали ще е Ловато, БРЦ или нещо друго известно не е от особено значение.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни