Цени на части
Started by PetarAngelov, 24 Oct 2011 - 16:16:10
40 replies to this topic
#31
Posted 05 December 2011 - 21:18
щом те дразни сменяй
Но преди да решиш да сменяваш каквото и да е,отиди на тресачка,там ще ти кажат какво има за смяна, защо амортисьора реши? Отиди на тресачка и там ще ти кажат, но в повечето случаи биалетки.
#32
Posted 05 December 2011 - 21:46
Аз ходих на тресачка обаче ми се видя малко алтава тази история. Съвсем леко друсаше. За тази тежка кола си мисля, че трябва яко разтърсване. Преди се чудех какво тропа отпред при преминаване по легнал полицай или по-голяма дупка, но се оказа че амортисиора като се разгъне максимално и в горната част тропа. Няма иначе никакви луфтове по окачването или поне така казаха. 1 час и правиха дисгностика от всякъде ровиха момчетата и казаха че е от амортисиора. За това отидох на тресачка. и там казаха 70 % некъде ми дадоха една диаграма. Много ме дразни като минавам през по-остри дупчици се усеща гадно.
#33
Posted 05 December 2011 - 22:03
Не, при тресачката, няма яко раздрусване, всичко е много леко и нежно, почти не се усеща. Щом са ти казали, че е от амортисьора, а и теб те дразни,най-вече,че теб те дразни го смени
#34
Posted 05 December 2011 - 22:16
Ами това ме притеснява да не взема да ги сменя и да не е от тях
доста лош сценарии... Колегата Gangsta man каза че е имал същият проблем. Имате ли представа оригиналните амортисиори на Classic дали са газови и дали ако сложа например газ+масло ефекта ще е по-добър?
#35
Posted 05 December 2011 - 23:53
Някои интересни факти, които съм изучавал в ТУ и в Мото-пфое.
1во-Тресачките хващат амортисьорите дали са изпуснали. Но ги хващат в много краен етап.
2ро-Има вариант в който амортисьорите изпускат част от газа/маслото и в разгънато/свито почти докарай положение, имат рязък ход. Това може да доведе до усещане за нестабилност в определени ситуации. Тресачките не ги хващат тези дефекти, защото амортисьорът е в средно положение когато е на тест машината.
3то-- има вариант да се разбият клапанчетата или буталото на амортисьора-тогава той тропа, но показва отново, че е здрав на тресачката.
Факти за амортисьора-няма амортисьор който да покаже 100% ефективност. това означава просто да имате един прът, който не се свива. Тресачките показват 70% за нови автомобилни амортисьори. И 80-90 на състезателни.
Така, дали тропането е от амортисьор-трудно се диагностицира на 100%. Естествено проба-грешка е най-лесно но, не е рентабилно, ако се окаже грешка.
Когато детайлите позволяват-най-лесно става като се размени левия с десния и се изследва дали тропането е преминало отляво вдясно! Но ако тропането е и от 2те страни... става сложно..
1во-Тресачките хващат амортисьорите дали са изпуснали. Но ги хващат в много краен етап.
2ро-Има вариант в който амортисьорите изпускат част от газа/маслото и в разгънато/свито почти докарай положение, имат рязък ход. Това може да доведе до усещане за нестабилност в определени ситуации. Тресачките не ги хващат тези дефекти, защото амортисьорът е в средно положение когато е на тест машината.
3то-- има вариант да се разбият клапанчетата или буталото на амортисьора-тогава той тропа, но показва отново, че е здрав на тресачката.
Факти за амортисьора-няма амортисьор който да покаже 100% ефективност. това означава просто да имате един прът, който не се свива. Тресачките показват 70% за нови автомобилни амортисьори. И 80-90 на състезателни.
Така, дали тропането е от амортисьор-трудно се диагностицира на 100%. Естествено проба-грешка е най-лесно но, не е рентабилно, ако се окаже грешка.
Когато детайлите позволяват-най-лесно става като се размени левия с десния и се изследва дали тропането е преминало отляво вдясно! Но ако тропането е и от 2те страни... става сложно..
#36
Posted 06 December 2011 - 17:05
Ето тресачката какво показва. Аз май съм от последния тип където става сложно
моят тропа когато се отвори напълно (тогава най-силно се чува) през другото време може да е по слабо и мен това да ме дразни
Attached Files
#37
Posted 06 December 2011 - 18:13
#38
Posted 07 December 2011 - 00:44
http://www.amortisior.com/index.php/montaj
Колеги, какво ще кажете за това поредно чудо?
като хапчетата за резервоара дето вдигат мощността и намалят разхода с 40%...
Поредната нова манипулация за точене на лесни пари с ефект тип-внушение..
Погледнах таблицата с данните от теста.Единият амортисьор ти е на 66%. Това нито е много нито е малко.
По принцип на 55-60%, амортисьорите се водят- "изпуснали" и се усеща нестабилност и клатене. Когато амортисьрът е здрав, той си държи 70те процента много дълго време. (моята пура е с оригиналните, на 200хил км и още е на 70%, но е и карана в Гармания). Веднъж като тръгне да изпуска маслото/газът, поради изхабени уплътнения- бързо стига до 50%.
Но имай още нещо впредвид. От тресачка до тресачка-има разлика! Надали някой сервиз провежда годишна калибрация към на националният метрологичен институт, такаче данните които получаваш на тази бележка-са приблизителни.
С 2 думи-ти как усещаш колата? като минеш през дупка/паваж, освен тропането, усещаш ли колелото да подскача след дупката/паважа?
#39
Posted 07 December 2011 - 20:01
И моита е на 210х. км. последните 40х. в БГ На скоро я карах по Хемус и със 150 ме беше малко страх, подрипваше по дупките и по фугите. Струва ми се че малко са се разхлабили амортисиорите, ама знам ли то и пътищата не са много стегнати
#40
Posted 21 December 2011 - 10:38
Колеги забелязвам че колата ми отпред е доста по висока от другите. Има голям просвет. Това дали е защото е класик? Кажете ми каква е разликата между класик и елеганс? Има ли смисъл да се прави замяна на окачването с елеганс? Колко струва това и дали ефекта си заслужава?
#41
Posted 09 June 2012 - 19:37
за класик незнам но за 320 авандгард предните струваха 170 еуро (2 бр) закс
за 220 авангард задните 160 еуро (2 бр) бяха закс преди 3 месеца
за 220 авангард задните 160 еуро (2 бр) бяха закс преди 3 месеца
Edited by ByCK, 09 June 2012 - 21:48 .
W211 2002 Avantgarde Automatik 300.000km
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users




View Garage









