Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Проблем с оборотите и гаснене w210 2002г. 320


  • Please log in to reply
4 мнения по тази тема

#1 mergreen

mergreen

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 6 Мнения:
  • Град:Gabrovo
  • Автомобил:
    W210 2002 e320 Benzin

Публикувано 19 октомври 2011 - 19:57

Колеги от вчера "Мечо" Е320 2002 бензин, бзе да прави някякви проблеми: Оборотите се менят, особено на празен ход, иска да гасне, лашка, придърпва. Работи нормално, после пак на 1500оборота до 600, все едно нещо не му достига.

Някакви идеи за причините:
  • 0

#2 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 20 октомври 2011 - 08:10

Една идея-дебитомер.Може и температурен датчик,може и друго.Трябва Стар Диагноза.
  • 0

#3 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 20 октомври 2011 - 10:05

Годините и сезона са причината. Според мен е нещо много дребно......

Направи проверка на вакумите които излизат от мотора и на гумените съединения около всмукателният колетор. Сподели дали всичко което се командва с вакум по колата работи?

Не бързай с майсторите!

На челото на мотора до термостата е температурният датчик...откачи му буксата и кажи дали има няква промяна?

Обикновенно е обагрен в синьо .;)
  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#4 mergreen

mergreen

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 6 Мнения:
  • Град:Gabrovo
  • Автомобил:
    W210 2002 e320 Benzin

Публикувано 21 октомври 2011 - 09:46

Годините и сезона са причината. Според мен е нещо много дребно......

Направи проверка на вакумите които излизат от мотора и на гумените съединения около всмукателният колетор. Сподели дали всичко което се командва с вакум по колата работи?

Не бързай с майсторите!

На челото на мотора до термостата е температурният датчик...откачи му буксата и кажи дали има няква промяна?

Обикновенно е обагрен в синьо .;)

а ще пробвам днес и ще пиша, мерси за съвета
  • 0

#5 mergreen

mergreen

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 6 Мнения:
  • Град:Gabrovo
  • Автомобил:
    W210 2002 e320 Benzin

Публикувано 22 октомври 2011 - 17:53

а ще пробвам днес и ще пиша, мерси за съвета


Днес свалях въздушния филтър и датчика и цялата тръба за въздуха, сложих ги обратно и сега всичко е 6, дали е този сензор за въздуха или някоя друга тръба, кои да ти каже. Същото се случи преди 2 месеца по същия начин и аз пак така постъпих.

Някакви идеи????
  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни