Проблем с оборотите и гаснене w210 2002г. 320
Започната от mergreen, 19 окт 2011 - 19:57:24
4 мнения по тази тема
#1
Публикувано 19 октомври 2011 - 19:57
Колеги от вчера "Мечо" Е320 2002 бензин, бзе да прави някякви проблеми: Оборотите се менят, особено на празен ход, иска да гасне, лашка, придърпва. Работи нормално, после пак на 1500оборота до 600, все едно нещо не му достига.
Някакви идеи за причините:
Някакви идеи за причините:
#2
Публикувано 20 октомври 2011 - 08:10
Една идея-дебитомер.Може и температурен датчик,може и друго.Трябва Стар Диагноза.
#3
Публикувано 20 октомври 2011 - 10:05
Годините и сезона са причината. Според мен е нещо много дребно......
Направи проверка на вакумите които излизат от мотора и на гумените съединения около всмукателният колетор. Сподели дали всичко което се командва с вакум по колата работи?
Не бързай с майсторите!
На челото на мотора до термостата е температурният датчик...откачи му буксата и кажи дали има няква промяна?
Обикновенно е обагрен в синьо .
Направи проверка на вакумите които излизат от мотора и на гумените съединения около всмукателният колетор. Сподели дали всичко което се командва с вакум по колата работи?
Не бързай с майсторите!
На челото на мотора до термостата е температурният датчик...откачи му буксата и кажи дали има няква промяна?
Обикновенно е обагрен в синьо .
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#4
Публикувано 21 октомври 2011 - 09:46
а ще пробвам днес и ще пиша, мерси за съветаГодините и сезона са причината. Според мен е нещо много дребно......
Направи проверка на вакумите които излизат от мотора и на гумените съединения около всмукателният колетор. Сподели дали всичко което се командва с вакум по колата работи?
Не бързай с майсторите!
На челото на мотора до термостата е температурният датчик...откачи му буксата и кажи дали има няква промяна?
Обикновенно е обагрен в синьо .
#5
Публикувано 22 октомври 2011 - 17:53
а ще пробвам днес и ще пиша, мерси за съвета
Днес свалях въздушния филтър и датчика и цялата тръба за въздуха, сложих ги обратно и сега всичко е 6, дали е този сензор за въздуха или някоя друга тръба, кои да ти каже. Същото се случи преди 2 месеца по същия начин и аз пак така постъпих.
Някакви идеи????
3 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 3 гости, 0 анонимни