Водороден генератор (HHO generator) подходящ за автомобили .Информация и мнения.
Започната от Рошен, 17 окт 2011 - 16:50:52
36 мнения по тази тема
#31
Публикувано 28 февруари 2012 - 09:07
.......... Нека и аз се изходя по тоя въпрос.
от много ддълго време чета и се интересувам от "водородната" клетка на Браун , не толкова за вграждане в Автомобил а с цел отопление на Жилище/Къща/хале/Офиси , в продължение на тези няколко (4-5г) слушах и четох доста , видях няколко вида разработки и решения от които извода и насоката за работа се оказва че не е никак лесна и елементарна!
- Пламакът който се получава при чисто горене на този газ се води "интелегентен" тоест - колкото по висока е температурата на топене на материала до който гори пламъка , толкова е по висока и неговата температура , когато го допрете до ръката си той е Студен така да се каже , когато обаче го "запознаете" със стъкло да речем............ той го Прорязва , има фирми за паметници който вече режат мрамора с Горелки на Браун газ , кутиика от кока кола(кен) я реже със скороста с която можете да напишете името си с химикал или пък да се подпишите(това е от лични проби с браун клетка на едни младежи произвеждащи я в Хасково)
- Естествено когато видиш всичко това и ти (поне аз бях така) оказва се че основният проблем при вграждане в Автомобил е КОНСУМАЦИЯТА на ТОК колкото и странно да звучи , Динамото на колата произвежда определено количество енергия и "нанася" загуби в мощноста на двигателя , тоест ако динамото на колата се махне ви ще имате в + мощност и намален разход , точно това се случва и с Браун клетките , когато нямате перфектното захранване(това е голямата тайна) вие преливате от пусто в празно , произвеждате газ , увеличавате мощноста , но пък динамото си го компенсира и горе доло - зел кольо дал кольо......... само че има една дума - Развитие и ъпгрейд!
- От 4-5 месеца(имам наблюдения само над тези двама младежи в Хасково и още Двама в Шумен) вече преминаха към 5 волтово импулсно захранване и с консумация от 5 волта и 5-7А получават завидни резултати!
- Все още нямам монтирана клетка на колата , но скоро и това ще стане(чакам си реда успяват да произвеждат и монтират средно по 2 клетки на ден и моята дата е за края на Април) към момента усилено следя резултатите от собствениците на автомобили с монтирани такива а те са горе доло:
от -20% в разхода да +10-12% в максимална скорост ............... но никога и двете заедно , тоест: искаш икономия , не натискаш а си каркаш нормално 5-10Ам и стигаш до -20%(това е тавана който съм виждал на автомобил) искаш пауър въртиш копчето 30Ам и получаваш +10-12% макс Скорост по ГПС спрямо преди , ама разхода си е като преди да сложиш клетка.....
БМВ Х5 3.0 Нафта 257км/ч по ГПС с Браун клетка ...... и 228км/ч без при 1:1 разход
ФВ Пасат 6 2.0Тди - от 4,6/100(на колонка не по борд) градско до 6/100 градско при 6,8-7/100 преди това + бели ауспуси
Основен потребител заради който и аз чакам - ФАДРОМИ по кариерите - Пример(Пилотен проект - Кариера около Карлово) 5 Фадроми 4 Тона цистерна на 48 часа ........... след монтаж на Браун Клетки поетапно , вече същите 5 фадроми работят със същата цистерна 58 до 62 часа!!!!!
- Констатация - Колкото е по голям двигателя 2,5 ; 3 ; 3,5 ; 4 и т.н. прогресивно нарастващите кубици толкова е разликата и икономията и то най-вече при турбо-дизелите , при "Газификациите" най-добрият резултат е 14-16% (Реални говорим) икономия 2,5 16V със ГИ , но автомобилът е една идея по пъргав от на БЕНЗИН!!!!!!!
- При Дачия Логан 1,4 Бензин с АГУ (Такси) разликата е под 5% почти недоловима!!!!!!
от много ддълго време чета и се интересувам от "водородната" клетка на Браун , не толкова за вграждане в Автомобил а с цел отопление на Жилище/Къща/хале/Офиси , в продължение на тези няколко (4-5г) слушах и четох доста , видях няколко вида разработки и решения от които извода и насоката за работа се оказва че не е никак лесна и елементарна!
- Пламакът който се получава при чисто горене на този газ се води "интелегентен" тоест - колкото по висока е температурата на топене на материала до който гори пламъка , толкова е по висока и неговата температура , когато го допрете до ръката си той е Студен така да се каже , когато обаче го "запознаете" със стъкло да речем............ той го Прорязва , има фирми за паметници който вече режат мрамора с Горелки на Браун газ , кутиика от кока кола(кен) я реже със скороста с която можете да напишете името си с химикал или пък да се подпишите(това е от лични проби с браун клетка на едни младежи произвеждащи я в Хасково)
- Естествено когато видиш всичко това и ти (поне аз бях така) оказва се че основният проблем при вграждане в Автомобил е КОНСУМАЦИЯТА на ТОК колкото и странно да звучи , Динамото на колата произвежда определено количество енергия и "нанася" загуби в мощноста на двигателя , тоест ако динамото на колата се махне ви ще имате в + мощност и намален разход , точно това се случва и с Браун клетките , когато нямате перфектното захранване(това е голямата тайна) вие преливате от пусто в празно , произвеждате газ , увеличавате мощноста , но пък динамото си го компенсира и горе доло - зел кольо дал кольо......... само че има една дума - Развитие и ъпгрейд!
- От 4-5 месеца(имам наблюдения само над тези двама младежи в Хасково и още Двама в Шумен) вече преминаха към 5 волтово импулсно захранване и с консумация от 5 волта и 5-7А получават завидни резултати!
- Все още нямам монтирана клетка на колата , но скоро и това ще стане(чакам си реда успяват да произвеждат и монтират средно по 2 клетки на ден и моята дата е за края на Април) към момента усилено следя резултатите от собствениците на автомобили с монтирани такива а те са горе доло:
от -20% в разхода да +10-12% в максимална скорост ............... но никога и двете заедно , тоест: искаш икономия , не натискаш а си каркаш нормално 5-10Ам и стигаш до -20%(това е тавана който съм виждал на автомобил) искаш пауър въртиш копчето 30Ам и получаваш +10-12% макс Скорост по ГПС спрямо преди , ама разхода си е като преди да сложиш клетка.....
БМВ Х5 3.0 Нафта 257км/ч по ГПС с Браун клетка ...... и 228км/ч без при 1:1 разход
ФВ Пасат 6 2.0Тди - от 4,6/100(на колонка не по борд) градско до 6/100 градско при 6,8-7/100 преди това + бели ауспуси
Основен потребител заради който и аз чакам - ФАДРОМИ по кариерите - Пример(Пилотен проект - Кариера около Карлово) 5 Фадроми 4 Тона цистерна на 48 часа ........... след монтаж на Браун Клетки поетапно , вече същите 5 фадроми работят със същата цистерна 58 до 62 часа!!!!!
- Констатация - Колкото е по голям двигателя 2,5 ; 3 ; 3,5 ; 4 и т.н. прогресивно нарастващите кубици толкова е разликата и икономията и то най-вече при турбо-дизелите , при "Газификациите" най-добрият резултат е 14-16% (Реални говорим) икономия 2,5 16V със ГИ , но автомобилът е една идея по пъргав от на БЕНЗИН!!!!!!!
- При Дачия Логан 1,4 Бензин с АГУ (Такси) разликата е под 5% почти недоловима!!!!!!
За тялото: Legacy 2,5 GX-AT '99 / CLK320 W208 '97
За душата: GR650XD '83 / CB500F SOHC '70
За адреналина: CBR1000RR '10 / XT660X-SMR '08 / TL1000R '99
WWW.RACEBIKETUNING.COM
МАСК България - MOTOЦИКЛЕТЕН и АВТОМОБИЛЕН СПОРТЕН КЛУБ
За душата: GR650XD '83 / CB500F SOHC '70
За адреналина: CBR1000RR '10 / XT660X-SMR '08 / TL1000R '99
WWW.RACEBIKETUNING.COM
МАСК България - MOTOЦИКЛЕТЕН и АВТОМОБИЛЕН СПОРТЕН КЛУБ
#32
Публикувано 15 юли 2012 - 18:32
Беше ми интересно да прочета мненията ви относно HHO системата ,тъй като се чудя дали си заслужава повече пред газовата уредба примерно. Един приятел се върна от Лондон скоро ,там е бил дистрибутор на тези машинки.Каза ми че на запад хората масово си ги инсталирали и били много доволни . Уредил една такава и за негов приятел от Варна, незнам на каква кола я е монтирал но човекът бил доволен . Верно излиза кажи речи колкото една газова уредба ,но е нещо ново ,което не се знае колко е безопасно .Все пак и при газовите уредби има риск от взривяване, но почти всички се движат на газ .Аз самия никога не съм бил привърженик на такъв тип работи,винаги съм карал бензинов автомобил и не съм пипал нищо по него.Но напоследък се замислям :HHO или бензин . Дават само плюсове все пак ,мисля че има само един начин да разбера ,сещате се какъв е той
#33
Публикувано 15 юли 2012 - 18:46
при "Газификациите" най-добрият резултат е 14-16% (Реални говорим) икономия 2,5 16V със ГИ , но автомобилът е една идея по пъргав от на БЕНЗИН!!!!!!!
- При Дачия Логан 1,4 Бензин с АГУ (Такси) разликата е под 5% почти недоловима!!!!!!
Тука става въпрос за литри нали така, щото в левове разликите са доста по-големи.
Иначе ти сложи ли си на твоята кола ННО генератор. Интересно ми е дали има някакъв реален ефект върху бензинов двигател с монтиран ГИ.
#34
Публикувано 15 юли 2012 - 21:36
Във всеки един форум чета за тия клетки и навсякъде е едно и също - видях, чух, каза ми някой... Как пък един не каза - "Елате вижте, показвам нагледно!". Няма и да каже - всичко е ЛЪЖА! И сега поредната е за по-ниския волтаж... Ми аз като трансформирам тока за японските климатици от 220 на 110 получавам загуби, не печалби! Идеята е във вибрациите при разграждането на водата, не толкова големината на тока или импулсната модулация. Казал го е самият Браун, имаше дори предаване по Дискавъри за това - вибрациите!!! Ама кой да гледа... Още бая опити от проба грешка ще направят тия "едни момчета"...
http://www.CarProfi-BG.com/
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!
#35
Публикувано 19 ноември 2012 - 21:01
Колеги малко късно се включвам в темата , но все пак е нещо
crush може ли да дадеш малко повече инфо за метал хидридите и технологията
за HHO генератори - ефект има , но е много индивидуален.Като начало енергията изразходена за получаването на окси-водорода е по ниска в сравнение с тази получена от изгарянето му.НО и това е относително - ако клетката е направена без да се мисли , може и нищо да не стане.Няма смисъл да купувате клетки за някакви колосални суми \500-600-700лв\.Клеката се прави от ламарина 316 , понеже е достъпна - за по добър ефект някой химик може да посъветва какви примеси да се търсят в сплавта , за достигане максимална проводимост и кпд.Листата ламарина ги редите на 2мм един от друг \ това е оптималното радстоание при клитка до 15 листа-генерира окси-водород в граници 3 - 10 л\сек \.Системата е желателно да я сложите в 0,5-1,0см плексигласена обвивка , за да може да следите състоянието на клетката.Сложете реагент с водата против утайки и наслявания-NaOH и тем подобни други.
Клетката може да тествате без регулатор на подаване на оски-водород в двигателната система на стари коли - ориетировъчно до към 80-85 та , за по-новите рискувате объркване на електрониката.
Старайте се клетката да е максимално близо до двигателя - колкото , по-къс маркуч използвате , толкова по-добре.
ако не се регулира подаване на газ , двигателя се износва по - бързо !Аз лично при опита си обедних сместа на колата значително , за да избегна проблема с голямото износване.
На колегата , който иска да полза окси-водород за отопление - има по-добри варианти , с окси-водород не съм пробвал , но ти предлагам да пробваш конвенционален бендинов генератор с пантон . Лично аз смятам , че енергийният баланс ще е по-добър.Друга идея , която мога да ти дам е трансмутационен генератор , като вложка ползваш информационно изчистена вода , а за матрица бензин\дизел.Няма да се впускам в обяснения понеже в момента се подготвям да го тествам , за да видя има ли смисъл да се забавлявам с нещо повече от тест.
Има и някаква технология с някакви ампули , действаци като филтър , през който минава горивото - ако някой ги е мяркал , ще съм му благодарен да ми прати 1 линк за да видя за какво иде реч.Предполагам действат на принципа за преподреждане на атомите на горивото с идея да го направят структурирано и токо до подне разхода - й все пак не съм ги виждал.
Дано съм бил поне малко в помощ
crush може ли да дадеш малко повече инфо за метал хидридите и технологията
за HHO генератори - ефект има , но е много индивидуален.Като начало енергията изразходена за получаването на окси-водорода е по ниска в сравнение с тази получена от изгарянето му.НО и това е относително - ако клетката е направена без да се мисли , може и нищо да не стане.Няма смисъл да купувате клетки за някакви колосални суми \500-600-700лв\.Клеката се прави от ламарина 316 , понеже е достъпна - за по добър ефект някой химик може да посъветва какви примеси да се търсят в сплавта , за достигане максимална проводимост и кпд.Листата ламарина ги редите на 2мм един от друг \ това е оптималното радстоание при клитка до 15 листа-генерира окси-водород в граници 3 - 10 л\сек \.Системата е желателно да я сложите в 0,5-1,0см плексигласена обвивка , за да може да следите състоянието на клетката.Сложете реагент с водата против утайки и наслявания-NaOH и тем подобни други.
Клетката може да тествате без регулатор на подаване на оски-водород в двигателната система на стари коли - ориетировъчно до към 80-85 та , за по-новите рискувате объркване на електрониката.
Старайте се клетката да е максимално близо до двигателя - колкото , по-къс маркуч използвате , толкова по-добре.
ако не се регулира подаване на газ , двигателя се износва по - бързо !Аз лично при опита си обедних сместа на колата значително , за да избегна проблема с голямото износване.
На колегата , който иска да полза окси-водород за отопление - има по-добри варианти , с окси-водород не съм пробвал , но ти предлагам да пробваш конвенционален бендинов генератор с пантон . Лично аз смятам , че енергийният баланс ще е по-добър.Друга идея , която мога да ти дам е трансмутационен генератор , като вложка ползваш информационно изчистена вода , а за матрица бензин\дизел.Няма да се впускам в обяснения понеже в момента се подготвям да го тествам , за да видя има ли смисъл да се забавлявам с нещо повече от тест.
Има и някаква технология с някакви ампули , действаци като филтър , през който минава горивото - ако някой ги е мяркал , ще съм му благодарен да ми прати 1 линк за да видя за какво иде реч.Предполагам действат на принципа за преподреждане на атомите на горивото с идея да го направят структурирано и токо до подне разхода - й все пак не съм ги виждал.
Дано съм бил поне малко в помощ
#36
Публикувано 19 ноември 2012 - 21:32
Индивидуалното в ННО генератори е това , как ще се разположи клетката за минимални вибраций - по високо кпд при едица разходвана енергия за електролиза.Lrбрацийте забавят елестролизта.Много зависи ефекта от захранването - алтернатора и акумолатора - намалявате разхода на енергия - увеличавате ефекта\аз ползвах 2 акумолатора с кондендатори за да се избегнат прекъсвания и амплитуди в диаграмата на тока.5V7A.
Това се сещам засега , което е важно да се знае при започване.
ПП ламарината е 316L !!!
Това се сещам засега , което е важно да се знае при започване.
ПП ламарината е 316L !!!
#37
Публикувано 20 ноември 2012 - 09:26
Е надявам се да се намери поне един, който ще иска да ни покаже наживо кво е направил, а не само да говори.
http://www.CarProfi-BG.com/
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни