от много ддълго време чета и се интересувам от "водородната" клетка на Браун , не толкова за вграждане в Автомобил а с цел отопление на Жилище/Къща/хале/Офиси , в продължение на тези няколко (4-5г) слушах и четох доста , видях няколко вида разработки и решения от които извода и насоката за работа се оказва че не е никак лесна и елементарна!
- Пламакът който се получава при чисто горене на този газ се води "интелегентен" тоест - колкото по висока е температурата на топене на материала до който гори пламъка , толкова е по висока и неговата температура , когато го допрете до ръката си той е Студен така да се каже , когато обаче го "запознаете" със стъкло да речем............ той го Прорязва , има фирми за паметници който вече режат мрамора с Горелки на Браун газ , кутиика от кока кола(кен) я реже със скороста с която можете да напишете името си с химикал или пък да се подпишите(това е от лични проби с браун клетка на едни младежи произвеждащи я в Хасково)
- Естествено когато видиш всичко това и ти
![:o](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/ohmy.png)
![:o](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/ohmy.png)
![:o](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/ohmy.png)
- От 4-5 месеца(имам наблюдения само над тези двама младежи в Хасково и още Двама в Шумен) вече преминаха към 5 волтово импулсно захранване и с консумация от 5 волта и 5-7А получават завидни резултати!
- Все още нямам монтирана клетка на колата , но скоро и това ще стане(чакам си реда успяват да произвеждат и монтират средно по 2 клетки на ден и моята дата е за края на Април) към момента усилено следя резултатите от собствениците на автомобили с монтирани такива а те са горе доло:
от -20% в разхода да +10-12% в максимална скорост ............... но никога и двете заедно , тоест: искаш икономия , не натискаш а си каркаш нормално 5-10Ам и стигаш до -20%(това е тавана който съм виждал на автомобил) искаш пауър въртиш копчето 30Ам и получаваш +10-12% макс Скорост по ГПС спрямо преди , ама разхода си е като преди да сложиш клетка.....
БМВ Х5 3.0 Нафта 257км/ч по ГПС с Браун клетка ...... и 228км/ч без при 1:1 разход
ФВ Пасат 6 2.0Тди - от 4,6/100(на колонка не по борд) градско до 6/100 градско при 6,8-7/100 преди това + бели ауспуси
Основен потребител заради който и аз чакам - ФАДРОМИ по кариерите - Пример(Пилотен проект - Кариера около Карлово) 5 Фадроми 4 Тона цистерна на 48 часа ........... след монтаж на Браун Клетки поетапно , вече същите 5 фадроми работят със същата цистерна 58 до 62 часа!!!!!
- Констатация - Колкото е по голям двигателя 2,5 ; 3 ; 3,5 ; 4 и т.н. прогресивно нарастващите кубици толкова е разликата и икономията и то най-вече при турбо-дизелите , при "Газификациите" най-добрият резултат е 14-16% (Реални говорим) икономия 2,5 16V със ГИ , но автомобилът е една идея по пъргав от на БЕНЗИН!!!!!!!
- При Дачия Логан 1,4 Бензин с АГУ (Такси) разликата е под 5% почти недоловима!!!!!!