Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

ПОМОЩ!!! червен акумулатор на дисплея на W211


  • Please log in to reply
25 мнения по тази тема

#1 harkata

harkata

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 138 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Ремонт на автомобили!
  • Автомобил:
    MB W211 E320 CDI 2004г. 204PS
    VW Golf IV 1.9 TDI 2002г. 131PS

Публикувано 15 октомври 2011 - 19:33

Здрвейте колеги,от няколко дни на дисплея на МБ Е320 ЦДИ 2004г. ми се появява червен акумулатор и след рестарт се губи грешката,но не винаги. Замерих зареждането на запалени фарове при забита грешка и зареждането беше 13,75 волта. Карам я така от два дни,но искам да оправя проблема. Въпросът ми е дали се е скапал малкия акумулатор или може да е друга причината.Като например алтернатора да не зарежда винаги или.....?????? Някой имал ли е такъв проблем и ако да моля споделете! Предварително ви благодаря!!!

Този пост е редактиран от Blond: 15 октомври 2011 - 19:54
Според мен тук е мястото на темата

  • 0

#2 niknd

niknd

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1699 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Интернет Мерцедес и всичко останало
  • Автомобил:
    S400 CDI / 2001г.

Публикувано 15 октомври 2011 - 20:42

малко ти е напрежението и ако ооще малко падне
и ти изкарва грешка
ще трябва да си огледаш генератора
  • 0

#3 harkata

harkata

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 138 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Ремонт на автомобили!
  • Автомобил:
    MB W211 E320 CDI 2004г. 204PS
    VW Golf IV 1.9 TDI 2002г. 131PS

Публикувано 15 октомври 2011 - 20:56

Аз се съмнявам,както в малкия акумулатор,така и в релето на алтернатора.
  • 0

#4 Майсторо

Майсторо

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 212 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    W212 E 250 CDI 2011 ELEGANCE Е 290 TURBO DIESEL 1999 CLASIC
    NISSAN MIKRA 1.3 NCVT avtomatic
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 15 октомври 2011 - 21:21

Колега проверете и ролката на генератора тя може да приплъзва при запалване и от там да дава грешка на компа на колата . Успех !
  • 0
НПубликувано изображение НИКОГА НЕ КАЗВАЙ НИКОГА

#5 harkata

harkata

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 138 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Ремонт на автомобили!
  • Автомобил:
    MB W211 E320 CDI 2004г. 204PS
    VW Golf IV 1.9 TDI 2002г. 131PS

Публикувано 15 октомври 2011 - 21:32

Да колега това го проверих,но не го написах тука(моя грешка),но ти благодаря. Ако е изпуснала шайбата обаче,мисля че ще има шум.
  • 0

#6 mr Big

mr Big

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 1953 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 16 октомври 2011 - 13:31

червения акумулатор значи нисък волтаж,

ако се появява след определен пробег значи имаш проблем с алтернатора

интересно е че все пак караш колата което значи че при определени положения зарежда правилно

много се съмнявам да ти прави проблем от акумулатора, но все пак не е лошо да го провериш за мъртва клетка
  • 1

#7 harkata

harkata

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 138 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Ремонт на автомобили!
  • Автомобил:
    MB W211 E320 CDI 2004г. 204PS
    VW Golf IV 1.9 TDI 2002г. 131PS

Публикувано 16 октомври 2011 - 15:29

Грешката я забива веднага след стартиране. Първо мисля да замеря малкия акумулатор и след това,ако той е добър да сменя релето на алтернатора.
  • 0

#8 dimitardonev

dimitardonev

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 33 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    w211 2005g.

Публикувано 21 октомври 2011 - 12:36

и за да е полезна темата пиши какво е станало... :thumbup
  • 0

#9 harkata

harkata

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 138 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Ремонт на автомобили!
  • Автомобил:
    MB W211 E320 CDI 2004г. 204PS
    VW Golf IV 1.9 TDI 2002г. 131PS

Публикувано 23 октомври 2011 - 10:27

Здравейте колеги,реших да ви пиша за да не си помислите,че не искам да ви кажа какво се е случило. Откакто ви писах тук не ми е забивала грешка...може би има връзка с по-студеното време,но аз вече съм почти сигурен,че ще излезне релето на алтернатора. Когато се появи пак проблема и го оправя ще ви пиша!
  • 1

#10 harkata

harkata

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 138 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Ремонт на автомобили!
  • Автомобил:
    MB W211 E320 CDI 2004г. 204PS
    VW Golf IV 1.9 TDI 2002г. 131PS

Публикувано 06 ноември 2011 - 17:24

Започна пак да ми изписва грешката и то вече почти на всеки старт. Като поработи малко мотора и рестартирам,грешката изчезва,което пък ме навежда на мисълта,че се разержда малкия акумулатор от алтернатора и всичко е ОК. Точно затова го замерих и държеше 10,5 волта.Тези дни мисля да го сменя и след няколкодневни проби да докладвам!
  • 0

#11 SLav_

SLav_

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 155 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Интереси:коли,моторни спортове,хората и приятелите...
  • Автомобил:
    190е 2.0i 1991г. & W211 Avantgarde E320CDI V6 2007г.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 07 ноември 2011 - 00:41

И аз мисля,че ще е от акумулатора ама кой от двата не знам.
  • 0
Публикувано изображение <=-Температура/час в Бургас

Публикувано изображение

#12 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 07 ноември 2011 - 02:30

Залагам на алтернатор.

Aко си спомням правилно, 211ките все още са с нормалните алтернатори, без водни оглаждания и т.н.

Виж какво намерих:

Interesting they do not recommend MB OEM alternator. If your 211.070 is within VIN range A042945 to A773521 you should have a local MB dealer run VMI (vehicle master inquiry) to see if Service Campaign 2005070017 was completed. If not you are entitled to alternator replacement at no cost even if you are out of warranty.


Източник: http://www.benzworld...alternator.html


  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#13 harkata

harkata

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 138 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Ремонт на автомобили!
  • Автомобил:
    MB W211 E320 CDI 2004г. 204PS
    VW Golf IV 1.9 TDI 2002г. 131PS

Публикувано 10 ноември 2011 - 20:41

Колеги,смених малкия акумулатор и нещата се успаха...4 дена няма проблем!!! А за алтернатора,наистина е без водно охлаждане.С водно охлаждане е W 210 от 2000г. до 2002г.
  • 0

#14 Slav_1101

Slav_1101

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 961 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes W126 280 SE M110 83"
    Mercedes W211 E280 CDI 177ps
    Mercedes W221 S350

Публикувано 20 януари 2015 - 18:46

Темата е малко стара но да питам и аз тук. 

Не съм карал колата един ден, тръгнах да я паля и светна дисплея в червено с акумулатор и надпис Visit workshop и след него battery protection  convenience functions temporarily unavailable.

Замерих големият акумулатор който е нов и алтернатора зарежда 13,8 14 волта. До сега не съм сменял малкият акумулатор и как мога да го проверя защото се съмнявам да не е от него. 


  • 0

#15 drjivago

drjivago

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1881 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Вече бивш s212, e200 cdi
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 20 януари 2015 - 19:03

Най-вероятно е точно малкият, щом всичко друго си е наред.
  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни