Този пост е редактиран от Blond: 15 октомври 2011 - 19:54
Според мен тук е мястото на темата
ПОМОЩ!!! червен акумулатор на дисплея на W211
Започната от harkata, 15 окт 2011 - 19:33:43
25 мнения по тази тема
#1
Публикувано 15 октомври 2011 - 19:33
Здрвейте колеги,от няколко дни на дисплея на МБ Е320 ЦДИ 2004г. ми се появява червен акумулатор и след рестарт се губи грешката,но не винаги. Замерих зареждането на запалени фарове при забита грешка и зареждането беше 13,75 волта. Карам я така от два дни,но искам да оправя проблема. Въпросът ми е дали се е скапал малкия акумулатор или може да е друга причината.Като например алтернатора да не зарежда винаги или.....?????? Някой имал ли е такъв проблем и ако да моля споделете! Предварително ви благодаря!!!
#2
Публикувано 15 октомври 2011 - 20:42
малко ти е напрежението и ако ооще малко падне
и ти изкарва грешка
ще трябва да си огледаш генератора
и ти изкарва грешка
ще трябва да си огледаш генератора
#3
Публикувано 15 октомври 2011 - 20:56
Аз се съмнявам,както в малкия акумулатор,така и в релето на алтернатора.
#5
Публикувано 15 октомври 2011 - 21:32
Да колега това го проверих,но не го написах тука(моя грешка),но ти благодаря. Ако е изпуснала шайбата обаче,мисля че ще има шум.
#6
Публикувано 16 октомври 2011 - 13:31
червения акумулатор значи нисък волтаж,
ако се появява след определен пробег значи имаш проблем с алтернатора
интересно е че все пак караш колата което значи че при определени положения зарежда правилно
много се съмнявам да ти прави проблем от акумулатора, но все пак не е лошо да го провериш за мъртва клетка
ако се появява след определен пробег значи имаш проблем с алтернатора
интересно е че все пак караш колата което значи че при определени положения зарежда правилно
много се съмнявам да ти прави проблем от акумулатора, но все пак не е лошо да го провериш за мъртва клетка
#7
Публикувано 16 октомври 2011 - 15:29
Грешката я забива веднага след стартиране. Първо мисля да замеря малкия акумулатор и след това,ако той е добър да сменя релето на алтернатора.
#8
Публикувано 21 октомври 2011 - 12:36
и за да е полезна темата пиши какво е станало...
#9
Публикувано 23 октомври 2011 - 10:27
Здравейте колеги,реших да ви пиша за да не си помислите,че не искам да ви кажа какво се е случило. Откакто ви писах тук не ми е забивала грешка...може би има връзка с по-студеното време,но аз вече съм почти сигурен,че ще излезне релето на алтернатора. Когато се появи пак проблема и го оправя ще ви пиша!
#10
Публикувано 06 ноември 2011 - 17:24
Започна пак да ми изписва грешката и то вече почти на всеки старт. Като поработи малко мотора и рестартирам,грешката изчезва,което пък ме навежда на мисълта,че се разержда малкия акумулатор от алтернатора и всичко е ОК. Точно затова го замерих и държеше 10,5 волта.Тези дни мисля да го сменя и след няколкодневни проби да докладвам!
#12
Публикувано 07 ноември 2011 - 02:30
Залагам на алтернатор.
Aко си спомням правилно, 211ките все още са с нормалните алтернатори, без водни оглаждания и т.н.
Виж какво намерих:
Източник: http://www.benzworld...alternator.html
Aко си спомням правилно, 211ките все още са с нормалните алтернатори, без водни оглаждания и т.н.
Виж какво намерих:
Interesting they do not recommend MB OEM alternator. If your 211.070 is within VIN range A042945 to A773521 you should have a local MB dealer run VMI (vehicle master inquiry) to see if Service Campaign 2005070017 was completed. If not you are entitled to alternator replacement at no cost even if you are out of warranty.
Източник: http://www.benzworld...alternator.html
#13
Публикувано 10 ноември 2011 - 20:41
Колеги,смених малкия акумулатор и нещата се успаха...4 дена няма проблем!!! А за алтернатора,наистина е без водно охлаждане.С водно охлаждане е W 210 от 2000г. до 2002г.
#14
Публикувано 20 януари 2015 - 18:46
Темата е малко стара но да питам и аз тук.
Не съм карал колата един ден, тръгнах да я паля и светна дисплея в червено с акумулатор и надпис Visit workshop и след него battery protection convenience functions temporarily unavailable.
Замерих големият акумулатор който е нов и алтернатора зарежда 13,8 14 волта. До сега не съм сменял малкият акумулатор и как мога да го проверя защото се съмнявам да не е от него.
#15
Публикувано 20 януари 2015 - 19:03
Най-вероятно е точно малкият, щом всичко друго си е наред.
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни