
ОкачванеЕ200 CDI
Започната от oltar, 12 окт 2011 - 09:28:20
9 мнения по тази тема
#1
Публикувано 12 октомври 2011 - 09:28
Здравейте колеги имъм проблем с окачването можели някой да си каже мнението и какво трябва да направя
При потегляне се чува някъкво тропане отзад на купето колата е W210 Е200 CDI 2.0 с чип
Колко ще ми струва смяната на тампони или каквото и да е било за смяна от задното окачване
При потегляне се чува някъкво тропане отзад на купето колата е W210 Е200 CDI 2.0 с чип
Колко ще ми струва смяната на тампони или каквото и да е било за смяна от задното окачване
#2
Публикувано 12 октомври 2011 - 10:40
Може да тропа от куп неща. На това ти питане няма как да отговорим точно,защото незнаем какъв е шума и от къде отзад идва.
Колата ти с автоматик ли е? Кажи колкото можеш повече.......все пак ние не сме с ясновидски способности?
Наведи се и виж кръглото гуменото каре което свързва кадана и дифа,огледай го и кажи дали нещо не стърчи от него?
Може пък и гърнето да ти тропа....
Колата ти с автоматик ли е? Кажи колкото можеш повече.......все пак ние не сме с ясновидски способности?
Наведи се и виж кръглото гуменото каре което свързва кадана и дифа,огледай го и кажи дали нещо не стърчи от него?
Може пък и гърнето да ти тропа....


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#3
Публикувано 12 октомври 2011 - 21:03
Днес я гледаха колата и ми казаха че са тампони на задния мост което е било свързано с купето май
били са един голям тампон и един малик общо 4бр за смяна колко ще ми струвът тампоните и смяната им
не с механична скоростна кутия 6 степенна това тропане се получава при по рязко потегляне
били са един голям тампон и един малик общо 4бр за смяна колко ще ми струвът тампоните и смяната им
не с механична скоростна кутия 6 степенна това тропане се получава при по рязко потегляне
#4
Публикувано 25 ноември 2011 - 19:14
били са един голям тампон и един малик общо 4бр за смяна колко ще ми струвът тампоните и смяната им
Само прените тампони на моста марка Лемфьордер ти струват 145 лева.Сега ще пусна темата как се сменяват.
На мен също ми тропаше но не и при потегляне.Нещо не ми се връзват нещата при тебе


By Batev
#5
Публикувано 25 ноември 2011 - 20:50
Ако ти сменат тампоните за 100лв. е добре,а цената им варира много в зависимост от марката.
#6
Публикувано 25 ноември 2011 - 22:46
с по - малко от 200 лв няма да минеш
#7
Публикувано 27 декември 2011 - 23:30
при мен (е220 цди 2000г.) като я изрежа от 1ва,след включването на 2ра и връщането на газ ми изтропва само ударно ,иначе друг път не.
към кой тампон да се насоча
днес свалях задните гуми и гледах тампоните откъм страната на гумата на моста изглеждат здрави,но предполагам няма да мога да ги позная така
?
към кой тампон да се насоча



#8
Публикувано 27 декември 2011 - 23:53
Може би тампоните на дифа.
Никога не оставям магарето си в калта.
#9
Публикувано 28 декември 2011 - 00:55
А по време на движение , тропа ли ти нещо , през легнал полицай и т.н.
Тампоните на дифа или биалетки , колкото и налудничево да звучи.
Поне аз на това залагам.
Бай Василе , ако е гърнето няма ли да тропа и по време на движени , минаване на дупки , неравности и т.н
Колега , може да провериш гърнето , застани отзад до крайното гърне и се заслушай дали вибрира по особено , хвани го с ръка и го размърдай наляво на дясно , нагоре надолу , но с леки и плавни движения без да да го ръчкаш душманската.
Ако ти се занимава направи следното :
Провери всички щанги по окачването дали имат луфт някъде или някой болт се е разхлабил долу в носача.
Другото което е възможно е скъсан амортисьор , махни корите на багажника и виж където влиза амортисьора , шайбите и контра гайките дали са добре , може да се разхлабили и това да позволява голямо движени , това скъсване може да се получи от скачане в голяма дупка например.
Малко вероятно е скъсана пружина в долния или горния край , но когато е скъсана почти не издава никакви странични звуци.
Я по добре иди на сервиз
Поздрави и приятна вечер . Бъди здрав
Тампоните на дифа или биалетки , колкото и налудничево да звучи.
Поне аз на това залагам.
Бай Василе , ако е гърнето няма ли да тропа и по време на движени , минаване на дупки , неравности и т.н

Колега , може да провериш гърнето , застани отзад до крайното гърне и се заслушай дали вибрира по особено , хвани го с ръка и го размърдай наляво на дясно , нагоре надолу , но с леки и плавни движения без да да го ръчкаш душманската.
Ако ти се занимава направи следното :
Провери всички щанги по окачването дали имат луфт някъде или някой болт се е разхлабил долу в носача.
Другото което е възможно е скъсан амортисьор , махни корите на багажника и виж където влиза амортисьора , шайбите и контра гайките дали са добре , може да се разхлабили и това да позволява голямо движени , това скъсване може да се получи от скачане в голяма дупка например.
Малко вероятно е скъсана пружина в долния или горния край , но когато е скъсана почти не издава никакви странични звуци.
Я по добре иди на сервиз


Този пост е редактиран от mbthepower: 28 декември 2011 - 01:05


W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#10
Публикувано 28 декември 2011 - 08:38
Щом е при потегляне, може да е всичко.

Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни