Проблем с Вито 230 ТД
Започната от kaskata18, 11 окт 2011 - 09:41:09
12 мнения по тази тема
#1
Публикувано 11 октомври 2011 - 09:41
Здражейте колеги! Искам савет от вас. Имам Vito 230 TD от време на време потгрява гасне лампата все едно е потгрял и после пак светва,и неиска да пали. Оставям го малко и после се оправя. Обиколих много сержизи и никои незнае какво става.Ако някой от вас може да ми помогне щесам ви благодарен....
#2
Публикувано 11 октомври 2011 - 17:08
Здражейте колеги! Искам савет от вас. Имам Vito 230 TD от време на време потгрява гасне лампата все едно е потгрял и после пак светва,и неиска да пали. Оставям го малко и после се оправя. Обиколих много сержизи и никои незнае какво става.Ако някой от вас може да ми помогне щесам ви благодарен....
1.Пиши малко по-грамотно-на фонетиката има и буква "Ъ" и "В" и "НЕ ИСКА", "НЕ ЗНАЕ"и "ЩЕ СЪМ" се пише разделно,пише се поДгрява.
2.Темата ти е в не подходящ раздел,мястото и е във Ванове
3. Имаш изгоряла/и/ подгряващи свещи,отиди да ти ги замерят,виж и релето и контактите.
#3
Публикувано 11 октомври 2011 - 20:47
или релето ти се е скапало или
имаш изгорели свещи
според мен си повече за жичкаджия
имаш изгорели свещи
според мен си повече за жичкаджия
#4
Публикувано 02 юни 2017 - 17:08
Не е нито свещи,нито е реле.имам същия проблем нещо друго е от седмица и на мен така ми прави.само да дооточня изцяло.коґато лампата на подгревга изгасне и секунда след това светне,колата не пали спира нафтата.и след 10,20,30 минути давам контакт лампата гасне не светва колата пали на четвърт
Изпратено от моят GT-I8190 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят GT-I8190 с помощта на Tapatalk
#5
Публикувано 02 юни 2017 - 18:25
С две думи пали когато иска,ако някой знае нещо да сподели.тази аномалия компютър не я хваща вземах ново реле направи номера слагам новото реле същата работа,проверени свещи,работят.закачам на диагностика нищо,клоня към имобилайзер
Изпратено от моят GT-I8190 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят GT-I8190 с помощта на Tapatalk
#6
Публикувано 03 юни 2017 - 19:05
Вчера разбут аах буксите на релето днеска няма проблем
Изпратено от моят GT-I8190 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят GT-I8190 с помощта на Tapatalk
#7
Публикувано 03 юни 2017 - 20:38
Така никой не уточнява , като не пали стартера върти ли . Какви диагностики са закачани ,кой може да прочете това което диагностиката показва . Вие все едно търсите лагер за багер .
#8
Публикувано 04 юни 2017 - 20:06
Стартера върти но не пали все едно няма нафта
Изпратено от моят GT-I8190 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят GT-I8190 с помощта на Tapatalk
#9
Публикувано 04 юли 2017 - 19:03
Колеги реших проблема
Изпратено от моят GT-I8190 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят GT-I8190 с помощта на Tapatalk
#10
Публикувано 04 юли 2017 - 19:35
Колеги реших проблема
Изпратено от моят GT-I8190 с помощта на Tapatalk
Колеги реших проблема
Изпратено от моят GT-I8190 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят GT-I8190 с помощта на Tapatalk
#11
Публикувано 04 юли 2017 - 19:41
Изпратено от моят GT-I8190 с помощта на Tapatalk
#12
Публикувано 04 юли 2017 - 20:09
Колега 4 поста си поснал ,а какъв е бил проблема не разбрахме .
#13
Публикувано 04 юли 2017 - 20:17
Моля админа да ме извини,наблъсках постовете немога да ги изтрия.Изпратено от моят GT-I8190 с помощта на Tapatalk
Така по темата,на горивната помпа има един електрически клапан в него влиза букса идваща от имобилаизера.премахнах това нещо,струващо 630 лева без намалението.вързвате директно нафтата от филтъра към помпата с маркуч,пада се средната шлаофка,вадите скоростомерното табло от там буксата на имобилайзера,защото подгревната лампа няма да изгасне ще свети дразнещо.колата почва да пали когато на вас ви е кеф не на нея.загубата от тази интервенция е,че оставате без работещ имобилайзер
Изпратено от моят GT-I8190 с помощта на Tapatalk
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни