Имам питане за помпата за високо наляганеКолата е Е320 ЦДИ 1999 г. помпата е от Е270 ЦДИ
Започната от plamen hristov, 10 окт 2011 - 13:48:04
13 мнения по тази тема
#1
Публикувано 10 октомври 2011 - 13:48
Здравейте. Преди четири месеца ми гръмна помпата за високото налягане. Три четири пъти изключваше (от кофти нафта и задръстен филтър) и накрая изгоря. Майстора ми намери помпа но от Е270ЦДИ. Каза ми че според него няма проблем и помпата правела същото налягане. Номера изписан на помпата беше същия като на старата от 320. Колата си е карам но имам леки притеснения и реших да пиша тука. Винаги когато карам с по - висока скорост си мисля дали няма да стане некоя беля.
#2
Публикувано 10 октомври 2011 - 13:57
Щом съвпадат парт. номерата можеш да си спокоен!
#3
Публикувано 10 октомври 2011 - 14:56
би трябвало да няма проблеми
само не ми е ясно как така изключваше
тя помпата е зацепена механично
и няма как да се изключи
сигурно клапана ти е спирал горивото
само не ми е ясно как така изключваше
тя помпата е зацепена механично
и няма как да се изключи
сигурно клапана ти е спирал горивото
#4
Публикувано 11 октомври 2011 - 21:29
Еми като подам по-ряззко газ и колата гаснеше, точно все едно и спира горивото, на дисплея исписваше EPC Visit Workshop, спирам , паля, тръгвам и няма проблеми. Но това се случваше няколко пъти и все не взимах мерки. Докато накрая спря и повече не искаше да запали. И така. Сега филтъра го сменям на всяка смяна на масло.
#5
Публикувано 19 ноември 2011 - 13:05
че то смяната на този филтър ако не се лъжа така се прави по предписание ?
#6
Публикувано 04 януари 2012 - 10:11
Това гаснене е по-скоро от дюза според мен.Нищо чудно като се стопли времето пак да се появи този проблем.
#7
Публикувано 04 януари 2012 - 16:59
Като имах проблем с помпата на моето 220CDI по същия начин ми гаснеше колата в движение около 2800 - 3500 оборота . Таблото светваше като коледна елха - много е стресиращо... особено при изпреварване.
Отремонтирах я за около 750лв и вече две години съм ок.
От помпата е било гасненето според мен!
До скоро имах и тресене/клатене на двигателя при загряла кола на свободен ход - почистих дюзи, смениха разпръсквачи и сега колата мърка като котенце.
Отремонтирах я за около 750лв и вече две години съм ок.
От помпата е било гасненето според мен!
До скоро имах и тресене/клатене на двигателя при загряла кола на свободен ход - почистих дюзи, смениха разпръсквачи и сега колата мърка като котенце.
#8
Публикувано 22 януари 2012 - 11:07
До скоро имах и тресене/клатене на двигателя при загряла кола на свободен ход - почистих дюзи, смениха разпръсквачи и сега колата мърка като котенце.
Здравей колега, къде и колко ти струваше този ремонт?
#9
Публикувано 25 януари 2012 - 00:22
izvinqvaite kolegi no i az imam problem s moqt mercedes e 220 onq den kakto si karah na edno krastovishte ne iskashe da se izforcira gubeshe oboroti i zagasna svetna mi edna lampa no ne q zabelqzah dobre dolo v dqsno se namira tazi pompa koqto kazvate da ne e gorivnata v rezervoara
Опит за "превод" на казаното:
Извинявайте колеги, но и аз имам проблем с моят мерцедес Е22о. Оня ден както си карах на едно кръстовище, не искаше да се изфорсира, губеше обороти и загасна. Светна ми една лампа, но не я забелязах добре. Долу вдясно се намира. Тази помпа, която казвате, да не е горивната в резервоара?
Колега, направих си труда да напиша на български, което си публикувал. Тук не се позволява писането на шльокавица - да го имаш предвид занапред!
Също така използвай препинателни знаци, за да се разбере какво точно искаш да кажеш и да може да ти се помогне наистина!
Опит за "превод" на казаното:
Извинявайте колеги, но и аз имам проблем с моят мерцедес Е22о. Оня ден както си карах на едно кръстовище, не искаше да се изфорсира, губеше обороти и загасна. Светна ми една лампа, но не я забелязах добре. Долу вдясно се намира. Тази помпа, която казвате, да не е горивната в резервоара?
Колега, направих си труда да напиша на български, което си публикувал. Тук не се позволява писането на шльокавица - да го имаш предвид занапред!
Също така използвай препинателни знаци, за да се разбере какво точно искаш да кажеш и да може да ти се помогне наистина!
Този пост е редактиран от Blond: 25 януари 2012 - 10:15
Шльокавица
#10
Публикувано 25 януари 2012 - 10:09
На околовръстното в "Супердизел" - около750лв, като мой познат ми свали помпата, занесе я, след отремонтирането ми я сложи обратно на колата. Доколкото знам може да се ползват и някакви отстъпки или ако минеш през фирма, да си спестиш ДДС-то поне. Аз така и не го организирах товаЗдравей колега, къде и колко ти струваше този ремонт?
Колега, помпата за високото налягане се намира при мотора в моя случай.izvinqvaite kolegi no ...
#11
Публикувано 29 януари 2012 - 20:16
Извиняваите за писаното по горе.Колеги може ли някои да ми помогне с моят проблем с колата,свети ми постоянно лампата EPC(помпата за високото налягане).Когато я запаля като изчакам лампите да изгаснат свети надписа и не иска да се форсира.А когато я запаля директно проблема изчезва колата е мерцедес Е 220 дизел 70киловата.Смених филтара но си е сащото.Благодаря предварително.
#12
Публикувано 31 януари 2012 - 12:26
Колега ти си с небезизвестната помпа Лукас....там ти е проблема в електрониката на самата помпа.Тук в БГ вече ги ремонтират успешно,потърси във форума има много теми точно по проблема ти.
#13
Публикувано 09 февруари 2012 - 22:26
Здравей колега, къде и колко ти струваше този ремонт?
#14
Публикувано 09 февруари 2012 - 22:28
До скоро имах и тресене/клатене на двигателя при загряла кола на свободен ход - почистих дюзи, смениха разпръсквачи и сега колата мърка като котенце.
Здравей колега, къде и колко ти струваше този ремонт?
До скоро имах и тресене/клатене на двигателя при загряла кола на свободен ход - почистих дюзи, смениха разпръсквачи и сега колата мърка като котенце.
Здравей колега, къде и колко ти струваше този ремонт?
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни