Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Имам питане за помпата за високо наляганеКолата е Е320 ЦДИ 1999 г. помпата е от Е270 ЦДИ


  • Please log in to reply
13 мнения по тази тема

#1 plamen hristov

plamen hristov

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 35 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Банско
  • Автомобил:
    Mercedes E320CDI 1999 - продаден

    Mercedes E290TD

Публикувано 10 октомври 2011 - 13:48

Здравейте. Преди четири месеца ми гръмна помпата за високото налягане. Три четири пъти изключваше (от кофти нафта и задръстен филтър) и накрая изгоря. Майстора ми намери помпа но от Е270ЦДИ. Каза ми че според него няма проблем и помпата правела същото налягане. Номера изписан на помпата беше същия като на старата от 320. Колата си е карам но имам леки притеснения и реших да пиша тука. Винаги когато карам с по - висока скорост си мисля дали няма да стане некоя беля.
  • 0

#2 Ivan W210

Ivan W210

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 2836 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E320 4MATIC
    E 250 TD
    150hp,1999
    ОГИН БЕШЕ!!!

Публикувано 10 октомври 2011 - 13:57

Щом съвпадат парт. номерата можеш да си спокоен!
  • 0

#3 niknd

niknd

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1699 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Интернет Мерцедес и всичко останало
  • Автомобил:
    S400 CDI / 2001г.

Публикувано 10 октомври 2011 - 14:56

би трябвало да няма проблеми
само не ми е ясно как така изключваше
тя помпата е зацепена механично
и няма как да се изключи
сигурно клапана ти е спирал горивото
  • 0

#4 plamen hristov

plamen hristov

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 35 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Банско
  • Автомобил:
    Mercedes E320CDI 1999 - продаден

    Mercedes E290TD

Публикувано 11 октомври 2011 - 21:29

Еми като подам по-ряззко газ и колата гаснеше, точно все едно и спира горивото, на дисплея исписваше EPC Visit Workshop, спирам , паля, тръгвам и няма проблеми. Но това се случваше няколко пъти и все не взимах мерки. Докато накрая спря и повече не искаше да запали. И така. Сега филтъра го сменям на всяка смяна на масло.
  • 0

#5 К исо

К исо

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 44 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes W210 E220 CDI

Публикувано 19 ноември 2011 - 13:05

че то смяната на този филтър ако не се лъжа така се прави по предписание ? :dontknow
  • 0
Публикувано изображение

#6 st.stoilov

st.stoilov

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 82 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив

Публикувано 04 януари 2012 - 10:11

Това гаснене е по-скоро от дюза според мен.Нищо чудно като се стопли времето пак да се появи този проблем.
  • 0

#7 Blond

Blond

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 3955 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    C124 200E 1992
    S202 220CDI 11.1999
    W211 220CDI 04.2004
    C207 350CDI 06.2009
    W212 220CDI 11.2013
    W213 400d 07.2020

Публикувано 04 януари 2012 - 16:59

Като имах проблем с помпата на моето 220CDI по същия начин ми гаснеше колата в движение около 2800 - 3500 оборота . Таблото светваше като коледна елха - много е стресиращо... особено при изпреварване.
Отремонтирах я за около 750лв и вече две години съм ок.
От помпата е било гасненето според мен!

До скоро имах и тресене/клатене на двигателя при загряла кола на свободен ход - почистих дюзи, смениха разпръсквачи и сега колата мърка като котенце.
  • 0

#8 Pakos

Pakos

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 4 Мнения:
  • Град:до София
  • Автомобил:
    E 220 CDI 2001
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 22 януари 2012 - 11:07

До скоро имах и тресене/клатене на двигателя при загряла кола на свободен ход - почистих дюзи, смениха разпръсквачи и сега колата мърка като котенце.


Здравей колега, къде и колко ти струваше този ремонт?
  • 0

#9 vladislav89

vladislav89

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 9 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:charleroi
  • Автомобил:
    mercedes e 220d

Публикувано 25 януари 2012 - 00:22

izvinqvaite kolegi no i az imam problem s moqt mercedes e 220 onq den kakto si karah na edno krastovishte ne iskashe da se izforcira gubeshe oboroti i zagasna svetna mi edna lampa no ne q zabelqzah dobre dolo v dqsno se namira tazi pompa koqto kazvate da ne e gorivnata v rezervoara

Опит за "превод" на казаното:
Извинявайте колеги, но и аз имам проблем с моят мерцедес Е22о. Оня ден както си карах на едно кръстовище, не искаше да се изфорсира, губеше обороти и загасна. Светна ми една лампа, но не я забелязах добре. Долу вдясно се намира. Тази помпа, която казвате, да не е горивната в резервоара?


Колега, направих си труда да напиша на български, което си публикувал. Тук не се позволява писането на шльокавица - да го имаш предвид занапред!
Също така използвай препинателни знаци, за да се разбере какво точно искаш да кажеш и да може да ти се помогне наистина!

Този пост е редактиран от Blond: 25 януари 2012 - 10:15
Шльокавица

  • 0

#10 Blond

Blond

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 3955 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    C124 200E 1992
    S202 220CDI 11.1999
    W211 220CDI 04.2004
    C207 350CDI 06.2009
    W212 220CDI 11.2013
    W213 400d 07.2020

Публикувано 25 януари 2012 - 10:09

Здравей колега, къде и колко ти струваше този ремонт?

На околовръстното в "Супердизел" - около750лв, като мой познат ми свали помпата, занесе я, след отремонтирането ми я сложи обратно на колата. Доколкото знам може да се ползват и някакви отстъпки или ако минеш през фирма, да си спестиш ДДС-то поне. Аз така и не го организирах това

izvinqvaite kolegi no ...

Колега, помпата за високото налягане се намира при мотора в моя случай.
  • 0

#11 vladislav89

vladislav89

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 9 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:charleroi
  • Автомобил:
    mercedes e 220d

Публикувано 29 януари 2012 - 20:16

Извиняваите за писаното по горе.Колеги може ли някои да ми помогне с моят проблем с колата,свети ми постоянно лампата EPC(помпата за високото налягане).Когато я запаля като изчакам лампите да изгаснат свети надписа и не иска да се форсира.А когато я запаля директно проблема изчезва колата е мерцедес Е 220 дизел 70киловата.Смених филтара но си е сащото.Благодаря предварително.
  • 0

#12 Ivan W210

Ivan W210

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 2836 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E320 4MATIC
    E 250 TD
    150hp,1999
    ОГИН БЕШЕ!!!

Публикувано 31 януари 2012 - 12:26

Колега ти си с небезизвестната помпа Лукас....там ти е проблема в електрониката на самата помпа.Тук в БГ вече ги ремонтират успешно,потърси във форума има много теми точно по проблема ти.
  • 0

#13 Pakos

Pakos

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 4 Мнения:
  • Град:до София
  • Автомобил:
    E 220 CDI 2001
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 09 февруари 2012 - 22:26

Здравей колега, къде и колко ти струваше този ремонт?


  • 0

#14 Pakos

Pakos

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 4 Мнения:
  • Град:до София
  • Автомобил:
    E 220 CDI 2001
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 09 февруари 2012 - 22:28

До скоро имах и тресене/клатене на двигателя при загряла кола на свободен ход - почистих дюзи, смениха разпръсквачи и сега колата мърка като котенце.

До скоро имах и тресене/клатене на двигателя при загряла кола на свободен ход - почистих дюзи, смениха разпръсквачи и сега колата мърка като котенце.



Здравей колега, къде и колко ти струваше този ремонт?
  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни