Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

нагревател задно стакло


  • Please log in to reply
5 replies to this topic

#1 slash

slash

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 6 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK200 kompressor
Garage View Garage

Posted 08 October 2011 - 11:03

Здравеите, скоро си купих мерцедес ц 180 94', но нагревателя на задното стъкло незагрява проверих бушоните здрави са, проверих с пробна лампа дали стига ток до нагревателя, но нестига бутона за нагревателя светва, но дотам

моля някой ако има някаква идея какво мога да направя да пише.
  • 0

#2 SAMURAIJACK

SAMURAIJACK

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3,037 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Живота, Вселената и Всичко останало
  • Автомобил:
    C 140 CL 500 (weekend car)
    В историята:
    W124 260 E
    W124 E 300
    W126 S 500
    C140 CL500(US)

Posted 08 October 2011 - 11:21

Колега
Добре дошъл :mbcb
Повечето хора са на събора на МБКБ,но съм сигурен ,че скоро някои ще ти отговори
Поздрави
  • 0
MERCEDESBENZCLCoupe C140  1902 4 (1)

#3 nikolai4eto

nikolai4eto

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 726 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    W202 C 200 CDI 2000г T VITO 110 CDI 2000г CLC 203 220 CDI 2002г 143Hp

Posted 08 October 2011 - 11:59

А бушоните отпред при двигателя в черната пластмасова кутия провери ли за изгоряли?
  • 0

#4 slash

slash

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 6 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK200 kompressor
Garage View Garage

Posted 08 October 2011 - 22:08

А бушоните отпред при двигателя в черната пластмасова кутия провери ли за изгоряли?



Първо с тях почнах но всички са здрави, мисляси да не би да е релето, но незнам каде е
  • 0

#5 nikolai4eto

nikolai4eto

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 726 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    W202 C 200 CDI 2000г T VITO 110 CDI 2000г CLC 203 220 CDI 2002г 143Hp

Posted 09 October 2011 - 10:14

Виж контактите на реотаните/двата/,които са залепени за стъклото и са под пластмасовите кори,които са около стъклото и покриват декоративно страните му.Много често тези контакти се чупят или отлепят от старостта и като се отлепят пластините от стъклото и реотана не достига ток и не се затваря веригата,защото това са два контакта-респ. началото и края на реотана.От там влиза тока от единия му край и излиза от другия.Намират се в двата срещуположни страни на стъклото,може и в ъглите да са.Много често ги чупят по автомивките момчетата,като забърсват стъклото с гюдерията.Лепят се-не се запояват със специално токопроводящо лепило.
Успех.
  • 2

#6 slash

slash

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 6 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK200 kompressor
Garage View Garage

Posted 09 October 2011 - 17:29

Виж контактите на реотаните/двата/,които са залепени за стъклото и са под пластмасовите кори,които са около стъклото и покриват декоративно страните му.Много често тези контакти се чупят или отлепят от старостта и като се отлепят пластините от стъклото и реотана не достига ток и не се затваря веригата,защото това са два контакта-респ. началото и края на реотана.От там влиза тока от единия му край и излиза от другия.Намират се в двата срещуположни страни на стъклото,може и в ъглите да са.Много често ги чупят по автомивките момчетата,като забърсват стъклото с гюдерията.Лепят се-не се запояват със специално токопроводящо лепило.
Успех.


Мерси за савета колега, но не е това. Оказасе, че има студена споика в релето която лесно отстраних и сега всичко работи.
  • 1




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users