
Ромолене в скоростиЕ230 ръчни
Започната от jekichan, 07 окт 2011 - 09:07:31
25 мнения по тази тема
#1
Публикувано 07 октомври 2011 - 09:07
Здравейте колеги, вчера покарах колата на по-високи обороти и след това ми се появи проблема. Като е на свободна скорост се чува ромолене от долу, а като натисна съединителя постепенно в рамките на 2/3 секунди ромоленето спира. Че ще ходи на майстор то е ясно, но какво да очаквам, някой скъп ремонт или...?
#2
Публикувано 07 октомври 2011 - 09:13
На мен личко ми звучи на маховик...
Искрено се надявам да не е това , че като знам каква пара ми излезе на мен , още ме боли сърцето
Обаче като се замисля , няма логика в това да е маховик след като си карал на по-високи оборотки...
Ще се изкажат и далеч по-вещи .. само не бързай.
Успех и надявам се проблема да е елементарен.
Искрено се надявам да не е това , че като знам каква пара ми излезе на мен , още ме боли сърцето

Обаче като се замисля , няма логика в това да е маховик след като си карал на по-високи оборотки...
Ще се изкажат и далеч по-вещи .. само не бързай.
Успех и надявам се проблема да е елементарен.

Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left...

#3
Публикувано 07 октомври 2011 - 09:16
По добре маховик,отколкото кутията.
Никога не оставям магарето си в калта.
#4
Публикувано 07 октомври 2011 - 10:03
Колеги сега като се ровя в нета чета, че има вероятнос да е от лагер на първичен вал. Кажете ми колко излиза смяна на маховик и скорости.
#5
Публикувано 07 октомври 2011 - 10:16
Не е лагера.
Никога не оставям магарето си в калта.
#6
Публикувано 07 октомври 2011 - 10:17
И аз залагам на лагер на първичния вал, имах същия проблем на друга кола не мерцедес и беше лагер ,но ако не те дразни много ще изкара доста.
NO PAIN - NO GAIN!
#7
Публикувано 07 октомври 2011 - 10:19
Ще обясниш ли защо не е лагера според теб? Като натисне съединителя и го няма звука ,като го пусне има шум ,на мен точно на лагер ми звучи.Не е лагера.
NO PAIN - NO GAIN!
#8
Публикувано 07 октомври 2011 - 10:28
Преди имах БМВ и имах същия проблем. Него го карах около 30/40 хил.км така и няшах проблем със скорости, но там цената им втора ръка е 100лв а при мерцедеса е сигурно поне 600лв за втора ръка.
Дали излиза скъпо смяната на лагера?
Дали излиза скъпо смяната на лагера?
#9
Публикувано 07 октомври 2011 - 11:42
Разбити пружини на диска,правят точно така.При него тези пружини се намират в маховика.Проблема му се е появил,след товар.
Никога не оставям магарето си в калта.
#10
Публикувано 07 октомври 2011 - 17:24
и аз мисля че е лагер на първичния вал
1.като натисна съединителя ромоленето изчезва след
2-3 сек т.е. докато спре да се върти вала
2.и при натиснат съединител маховика се върти
и ако е разбит шума ще си остане
3.ако е аксиалния лагер той и при леко натискане
спира да шуми и то веднага
4. има един вариант ако не е с демферен маховик
да е от феродовия диск т.е. неговита пружини да
са разбити
ама като свали кутията ще разбере
1.като натисна съединителя ромоленето изчезва след
2-3 сек т.е. докато спре да се върти вала
2.и при натиснат съединител маховика се върти
и ако е разбит шума ще си остане
3.ако е аксиалния лагер той и при леко натискане
спира да шуми и то веднага
4. има един вариант ако не е с демферен маховик
да е от феродовия диск т.е. неговита пружини да
са разбити
ама като свали кутията ще разбере
#11
Публикувано 07 октомври 2011 - 21:27
в рамките на 2/3 секунди ромоленето спира.
И аз съм за лагер на вал.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#12
Публикувано 10 октомври 2011 - 21:26
Здравейте колеги, днес майстора свали скоростите, оказа се лагер на първичния вал, но не се знае и още какво, защото все още не са отворени. Вала има много голям луфт и като го въртим се чува стържене вътре. Другото което ме притеснява е, че има луфт и на другия вал от към кардана. Утре ще я отворят и ще ми кажат какво и е състоянието, иначе ако може да се ремонтира мисля да я правя а не да взимам втора ръка друга, защото не се знае и тя каква ще е.
Кажете колеги какво и колко масло ще трябва за скоростите след това?
Благодаря!
Кажете колеги какво и колко масло ще трябва за скоростите след това?
Благодаря!
#13
Публикувано 11 октомври 2011 - 09:08
Кажи номера на кутията и ще ти кажеме. Долу вдясно е написан.Грубо ако е преди 97г е АТФКажете колеги какво и колко масло ще трябва за скоростите след това?
Благодаря!
#14
Публикувано 11 октомври 2011 - 09:21
В момента съм на бачкане и не мога да видя номера, иначе колата е 96 набор. Рових се в чичко гугъл и там ми излезе за тази кола да сипа Титан Атф 5005 или Титан Атф 10, ама колко е верно незнам. Дали е задължителна марката Титан или има и други масла които мога да исползвам?
#15
Публикувано 11 октомври 2011 - 13:36
Колеги, лоша работа скоростите се оказаха батал. Първа била с оронени зъби, а тя вървяла заедно с вал. Двата лагера на първичния вал и още някакъв иглен лагер са заминали и това заради скапано масло се е получило. От 124-ка дали стават скорости номера на мойта е R 124 261 06 01, водят се с късата опашка.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни