Няколко въпроса за обслужване
Започната от BG - 681, 06 окт 2011 - 11:19:52
26 мнения по тази тема
#1
Публикувано 06 октомври 2011 - 11:19
Здравейте, колеги, засилил съм се да си правя сам обслужване на мергела (E220 coupe `95)
1. Двигателя по думите на моя майстор и по индикацийте на таблото за налягане на маслото е износен. Какво масло бихте ме посъветвали да използвам ? Аз съм се насочил към най-масовото 10W40. И някой продава ли хубаво масло на добри пари (не искам да ходя в магазина да си дам парите за някое менте. можете да пишете на лично, за да няма нерегламентирана реклама,примерно) ? И с маслото трябва ли да сменя и масления филтър ?
2. Как се сменя маслото ? Къде е пробката за източване и нужно ли е някакво обезвъздушаване ?
3. Къде се намират горивния и филтъра на купето ?
4. Рисковано ли е да си сменям сам накладките ?
1. Двигателя по думите на моя майстор и по индикацийте на таблото за налягане на маслото е износен. Какво масло бихте ме посъветвали да използвам ? Аз съм се насочил към най-масовото 10W40. И някой продава ли хубаво масло на добри пари (не искам да ходя в магазина да си дам парите за някое менте. можете да пишете на лично, за да няма нерегламентирана реклама,примерно) ? И с маслото трябва ли да сменя и масления филтър ?
2. Как се сменя маслото ? Къде е пробката за източване и нужно ли е някакво обезвъздушаване ?
3. Къде се намират горивния и филтъра на купето ?
4. Рисковано ли е да си сменям сам накладките ?
Немеца го е измислил !
#2
Публикувано 06 октомври 2011 - 13:18
Колега, предвид въпроса ти в точка 2, този от точка 4 е абсурден. Най-добре за теб и околните ще бъде да използваш услугите на свестен сервиз, за което колеги от София ще ти дадат по-добра информация. Безаварийно пътуване !
#3
Публикувано 06 октомври 2011 - 13:30
Какво означава износен двигател?
И наистина, отиди на сервиз! Няма да ти вземат толкова много пари, а ще спиш спокойно!
(Както и стотици невинни хора по улиците)
И наистина, отиди на сервиз! Няма да ти вземат толкова много пари, а ще спиш спокойно!
(Както и стотици невинни хора по улиците)
#4
Публикувано 06 октомври 2011 - 18:02
Мерси, бяхте ми изключително полезни
Немеца го е измислил !
#5
Публикувано 06 октомври 2011 - 18:32
Tц, тц... не се цупи сега.Здравейте, колеги, засилил съм се да си правя сам обслужване на мергела (E220 coupe `95)
1. Двигателя по думите на моя майстор и по индикацийте на таблото за налягане на маслото е износен. Какво масло бихте ме посъветвали да използвам ? Аз съм се насочил към най-масовото 10W40. И някой продава ли хубаво масло на добри пари (не искам да ходя в магазина да си дам парите за някое менте. можете да пишете на лично, за да няма нерегламентирана реклама,примерно) ? И с маслото трябва ли да сменя и масления филтър ?
2. Как се сменя маслото ? Къде е пробката за източване и нужно ли е някакво обезвъздушаване ?
3. Къде се намират горивния и филтъра на купето ?
4. Рисковано ли е да си сменям сам накладките ?
1. mitaka7, има тема в раздел продава.
2. пробката е на картера отдолу. Развиваш, плисват няколко литра масло в легена/кофата и всичко изтича. Сменя се масления филтър с гумичките му, слагаш всичко обратно и наливаш обратно 5-6 литра масло... колкото ти събира твоята.
Вместо това цялото цапане, понякога си струва да хвърлиш 10лв. и една найлонова торба с части, да пиеш едно кафе, докато се почесваш и да го направят вместо теб. Аз лично никога не съм виждал смисъл да търся къде да си вдигна колата, за да мога да набутам леген под нея и т.н.
3. Горивния филтър е под резервоара в задната част. Поне на CLK-то ми беше там. Филтъра на купето обикновено е зад жапката и се достига при сваляне на задната кора. Ако си купиш филтър на Filtron, има разпечатани инструкции как да го смениш. Ако си купиш някакъв друг, можеш да отвориш сайта на Филтрон и да си изтеглиш инструкциите.
4. Аз не бих го направил това. Присъствах на смяна на дискове и накладки, която се закучи защото се счупиха пружинните пластинки и от "работа за 15 мин", стана "емиии в Понеделник ще ходим да купим нови пластинки и тогава". Не бяха в комплекта с резервните части тези пластинки. Аз лично предпочитам да отида до сервиза и да пуша няколко цигари, докато ми ги сменят.
Не ме разбирай погрешно, няма нищо лошо в това да искаш сам да ремонтираш колата си и да го правиш. По написаното обаче съдя, че си нямаш идея за какво става въпрос. По-добре (според моите си виждания) е да отидеш един път в сервиз да видиш как става, и после ако искаш или ти се занимава, прави си го сам.
#6
Публикувано 06 октомври 2011 - 18:37
Износен двигател, .Адмирации за майстора.Тъпчем едно и също всеки път.Смени си датчика за маслото,пък ако не ти се дават пари за датчик,сменяй направо колата.
Никога не оставям магарето си в калта.
#7
Публикувано 06 октомври 2011 - 20:03
Дилянски, вече ми е все тая за този датчик. Сега стрелката не отлепя от нулата, но разлика във вървежа и поведението на колата няма, нито се чуват странни шумове.
Лилоф, благодаря за отговора, това очаквах и това исках. Сега вече наистина ми беше много полезен и ме насочи към това какво да правя.
Момчета, предложете читав сервиз, където няма да ми одерат кожата и услугите ще са им на прилично ниво.
Лилоф, благодаря за отговора, това очаквах и това исках. Сега вече наистина ми беше много полезен и ме насочи към това какво да правя.
Момчета, предложете читав сервиз, където няма да ми одерат кожата и услугите ще са им на прилично ниво.
Немеца го е измислил !
#8
Публикувано 07 октомври 2011 - 08:09
Мерси, бяхте ми изключително полезни
Извинявай, ако съм те обидил, но написах мнението си изцяло за твое добро! Ако искаш си изтегли книгата за "Лада" http://www.ladaclub-...146-lada-remont и прочети как стават някои ремонти - все пак колите не са безкрайно различни . Нямам линк за такава книга за мерцедес .
Ето ти статия за накладки : http://www.peachpart...a/W124BrakePads
Ето и други статии http://www.peachpart...ka/DoItYourSelf .
#9
Публикувано 07 октомври 2011 - 08:29
Здравейте, колеги, засилил съм се да си правя сам обслужване на мергела (E220 coupe `95)
1. Двигателя по думите на моя майстор и по индикацийте на таблото за налягане на маслото е износен. Какво масло бихте ме посъветвали да използвам ? Аз съм се насочил към най-масовото 10W40. И някой продава ли хубаво масло на добри пари (не искам да ходя в магазина да си дам парите за някое менте. можете да пишете на лично, за да няма нерегламентирана реклама,примерно) ? И с маслото трябва ли да сменя и масления филтър ?
2. Как се сменя маслото ? Къде е пробката за източване и нужно ли е някакво обезвъздушаване ?
3. Къде се намират горивния и филтъра на купето ?
4. Рисковано ли е да си сменям сам накладките ?
Колега,всичкото това става много лесно! Ясно е че не го разбираш,но и хората по сервизите са били така преди да станат майстори.
Не се притеснявай,ще те науча как да си оправиш колата.
Намери време да се видим за лаф и ще те улесня за да си го оправиш сам. Бенца е елементарен за потдръжка и всичко по него става мноооого лесно! Ще те изпратя и за качествено масло с филтро на прекрасна цена.
0877577566
Този пост е редактиран от бай Васил: 07 октомври 2011 - 20:58
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#10
Публикувано 07 октомври 2011 - 08:38
Евала Васе взе ми думите от устата (Или от пръстите) Точно така ,всички някога сме били невежи и ако само по сервизи ходехме и никой не се опитваше сам сега нямаше да има монтьори.
NO PAIN - NO GAIN!
#11
Публикувано 07 октомври 2011 - 08:43
Евала Васе взе ми думите от устата (Или от пръстите) Точно така ,всички някога сме били невежи и ако само по сервизи ходехме и никой не се опитваше сам сега нямаше да има монтьори.
Хари,знаеш....точно такива хора като човека с нуждата,ги смазват по сервизите. Такива хорица чакат,та да ги надупят. Ясно е че не всички сервизи,но повечето да.
Жив и здрав,бро....мини да си вземеш джуждавката.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#12
Публикувано 07 октомври 2011 - 17:14
аз пък мисля че за тези неща специално
е по добре в сервиз
1 в сервиза ти сменят маслото без пари
ако го купиш от тях
и не се чудиш къде да изхвърлиш старото и т. н.
2 смяна на накладки обикновенно е около 20 лв
за четирите така че не е чак такова набутване
е по добре в сервиз
1 в сервиза ти сменят маслото без пари
ако го купиш от тях
и не се чудиш къде да изхвърлиш старото и т. н.
2 смяна на накладки обикновенно е около 20 лв
за четирите така че не е чак такова набутване
#13
Публикувано 07 октомври 2011 - 17:55
Жената и нея може да я пратиме в сервиз за 20лв. ще я оправят (пък може и без пари) - тамън няма да се потиме
Всичко ток за сега. Взех си части от @mr Big на супер цени и ще пиша отзиви. Благодарности и на Бай Васил !! Голем си бате )
Въпроса е къде мога да си дигна колата да си източа маслото В квартала са го бутнали чудото на което можеше да я кача ... нищо де ще се намери
Ще гледам да направя снимки докато върша работите и ще направя една тема, за да няма други питащи като мене и да могат ентусиястите да се учат
Всичко ток за сега. Взех си части от @mr Big на супер цени и ще пиша отзиви. Благодарности и на Бай Васил !! Голем си бате )
Въпроса е къде мога да си дигна колата да си източа маслото В квартала са го бутнали чудото на което можеше да я кача ... нищо де ще се намери
Ще гледам да направя снимки докато върша работите и ще направя една тема, за да няма други питащи като мене и да могат ентусиястите да се учат
Немеца го е измислил !
#14
Публикувано 07 октомври 2011 - 18:48
Не ти трябва канал , ако е нормално висока , само лягаш под нея , развиваш пробката и слагаш една 10 литрова тава и чакаш да изтече.Като изтече , затваряш пробката , развиваш болтовете на филтъра слагаш новия и завиваш пак болтовете.Наливаш маслото , но не всичкото , като налееш около 6 литра и половина изчакай да се отай и виж щеката.Ако трябва да долееш виж внимателно как доливаш.Затваряш капачката хубаво и пиеш една студена бира.
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#15
Публикувано 07 октомври 2011 - 18:52
Да това беше важно разяснение Май няма да се наложи да безпокоя утре Бай Васил с въпроса кога точно да сменя филтъра
Немеца го е измислил !
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни