накладки и датчик за 221
Started by nikolai4eto, 30 Sep 2011 - 21:44:11
11 replies to this topic
#1
Posted 30 September 2011 - 21:44
Карам служебна S-класа 221 420 ЦДИ.Днес с изненада сутринта чух силен стържещ звук след като натисна спирачката.Слязох и тъй като бях на около 50 км от офиса огледах спирачките/предните/.През джантите се вижда добре,тъй като са на широки ребра.Влязох в менюто Auto assistens и видях,че никъде няма съобщение за накладки,лампа също не светеше,но адския шум и стърженето на желязо се увеличаваха.Така си дойдох до Пловдив.Колата си спираше нормално.В Балкан Стар ми казаха,че нямали свободен час и от там в сервиза в който ходя с моята кола.Свалиха гумата и както и очаквах-никакво феродо по накладката.Стърже желязо в желязо.Дисковете бяха добре.Оказа,се,че и накладки на АТЕ също няма,а колата ми трябваше спешно та се наложи да сложа някакви накладки TRW,които никога не съм чувал,но колата спираше нормално с тях.Пробвах ги до София с доста бързо каране,не свиреха.Но каква ми бе изненадата като видях причината,за да се износят накладките до желязо и да не светне лампата.Ами причината е много проста и жалка.Мерцедес са сложили датчик само на едната /предна дясна гума/.Това е жалко и говори за поевтиняване на автомобила,но да правиш икономия от спирачките на кола за 180 000 лева е престъпление.На моята 202 и 203 -ка датчиците отпред на накладките са на всяка гума,а отзад на едната,а на S-класа по един датчик отпред и един отзад! Срам!!!Ще оскъпят и без това скъпата кола с 20 лева!!!И естествено се износила лявата накладка повече,а точно тя няма датчик,а на дясната гума е точно до нивото на датчика.Ами ако бях на 200-300км от Пловдив,някъде в северна България например,къде щях да търся да сменям спешно накладки??
Иначе накладките TRW,единия датчик!!!,работа- 170 лева.Пластините се продават отделно,но моите бяха здрави,а дискове има само оригинални,никой производител не произвежда предни спирачни дискове за 221-ца.Отново съм разочарован от по-новите бенцове!
Иначе накладките TRW,единия датчик!!!,работа- 170 лева.Пластините се продават отделно,но моите бяха здрави,а дискове има само оригинални,никой производител не произвежда предни спирачни дискове за 221-ца.Отново съм разочарован от по-новите бенцове!
#2
Posted 30 September 2011 - 22:03
TRW са известна марка,споко.
#3
Posted 30 September 2011 - 22:15
TRW колега са много хубава марка наклатки,няма да имаш проблеми със свирене и т.н.Нормално е да няма все още пройзводител на дискове за 221-ца,тъй като е нов модел и частите не са толкова търсени,но след 2-3г. ще е друго.А след 10 ще има куп пройзводители на части за 221.
#4
Posted 30 September 2011 - 22:42
Мен най-вече ме притеснява липсата на датчик отпред на колелото.Накладките след два месеца ще ги сменя с оригинални или поне с АТЕ.Вече си записвам,кога съм сменял накладки,че да знам кога горе-долу иде реч за смяна,то с тия методи се върнах във времето когато преди 15 год. карах Голф 2 без датчици и лампи.
#5
Posted 30 September 2011 - 23:20
Толкова ли неравномерно ги износва че от едната страна изцяло е свършила накладката а от другата даже не е стигнала до датчика ? При W220 са два предните датчика, възможно ли е просто единия датчик да ти го е нямало ?
#6
Posted 30 September 2011 - 23:46
Знам,че при 220 са два датчика допреди две години карах такава.В пъти по-добро и качествено изпълнение от 221.Датчика е оригинално с един.Така излиза и по каталог.Просто икономия за 20лв от спирачки
Не ги износва много неравномерно,просто на едното колело беше на желязо/дори1- 2мм навътре бе изпилено желязото/,а на другото колело имаше 2-3мм феродо.накладките бяха оригинални Мерцедес сменяни в Б.С.
#7
Posted 01 October 2011 - 00:10
Аз карам с ТРВ и никакви ядовее.....много съм доволен от тях.....иначе 221-ца с един датчик срам !!!

By Batev
#8
Posted 01 October 2011 - 01:08
С един датчик де,няма да останат по-налу от БМВ-то.Иначе ТРВ и бившия Лукас са едно и също.С нищо АТЕ не е по добро от ТРВ.Ако си смениш и четирите накладки,и сложиш спирачна течност,до белязката в казанчето,лампата Ще ти светне,поради спад на нивото на течноста.Сменят се и на четирите колелета едновремено,а не тези на които са застъргали.
Никога не оставям магарето си в калта.
#9
Posted 01 October 2011 - 12:25
До сега не помня да съм сменял и четирите накладки наведнъж.Колата я карам почти всекидневно вече повече от две години и не съм доливал спирачна течност.Накладки съм сменял 3-4 пъти и два пъти съм сменял дискове и винаги до сега в Б.С.Сменял съм само тези накладки,които са износени-най-вече предни.Колата я караме зверски и постоянно се кара много бързо,това е изискване на шефовете,а и имаме пропуски,антирадари и т.н. за да нямаме проблеми с ушатите.Мисълта ми е,че експлоатацията на накладките е почти на предела и до сега не съм имал проблем с оригиналните.....до онзи ден когато задра.Ще покарам и с тези TRW и ще пиша ако има проблем.
Лично аз на цедките си слагам само АТЕ и никакви компромиси не правя. Само да кажа,че най-гадните накладки с които съм карал до сега бяха на тойотата ми с марка RAICAM.Италиански естествено.Никога няма да ги забравя,карах около 1000км с тях и така свиреха и не спираха,че хората по улицата се обръщаха да видят какво свири така.
Лично аз на цедките си слагам само АТЕ и никакви компромиси не правя. Само да кажа,че най-гадните накладки с които съм карал до сега бяха на тойотата ми с марка RAICAM.Италиански естествено.Никога няма да ги забравя,карах около 1000км с тях и така свиреха и не спираха,че хората по улицата се обръщаха да видят какво свири така.
#10
Posted 01 October 2011 - 13:39
Правят , правят Zimmerman дискове, и не са скъпи ... цената горе долу същата като за W140
Zimmerman дискове
Zimmerman дискове
#11
Posted 01 October 2011 - 19:01
и феродо правят
и текстар правят ...
и текстар правят ...
#12
Posted 03 October 2011 - 21:01
Не знам дали сте чували но фирмата Truck tec произвежда спирачни дискове и накладки за S kl. W221.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users




View Garage










