Към съдържанието

  •  

Снимка

Газ гармежизащо така???


  • Please log in to reply
15 мнения по тази тема

#1 SYSO

SYSO

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 152 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Stara Zagora
  • Автомобил:
    W210 E290 TD

Публикувано 28 ноември 2006 - 19:00

Здравеите колеги!!!Четох за мерцедесите сас газови уредби.Аз сащо сам така и сас същите проблеми като всички.
Вапроса ми е може ли някои да ми обясни защо на гас гарми и се вади п-образния маркуч.Какаво всъщност става че гарми така и клапи маркучи всичко хвъпчи???

Благодаря предварително!!
  • 0
W 123 300 TD
W 124 230 TE
W 210 290 TD

#2 ENOXELA

ENOXELA

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 4188 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 28 ноември 2006 - 19:15

Преди да пускате нови теми ползвайте търсачката моля!!!

Газ гърмежи
  • 0

#3 SYSO

SYSO

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 152 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Stara Zagora
  • Автомобил:
    W210 E290 TD

Публикувано 28 ноември 2006 - 19:35

Съжалявам за темата!!!Тарсих обяснение от хора дето са патили от такива неща.Ако трябва я махнете но от даденият линк нищо не видях по вапроса.
А с търсачката нещо не се получава!!!
  • 0
W 123 300 TD
W 124 230 TE
W 210 290 TD

#4 KPAHK

KPAHK

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 3768 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:MLADOST CITY
  • Автомобил:
    MB E 200, 2016
    MB E 320 CDI, 2007
    Mazda3 BL, 2011
    Toyota Hilux DLX, 2007
    Punto MK1, 1998
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 29 ноември 2006 - 10:35

ами така се получава щото газовата ти е слагана от някой некадърник :evil:

мойта за 4-5 години не беше гръмнала нито веднъж
  • 0

#5 ENOXELA

ENOXELA

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 4188 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 29 ноември 2006 - 12:15

Най - често детонацийте (гЪмежите) са в следствие на проблеми по запалителната с-ма или по точно неработещи свещи,кабели,дистрибутор и палец ;)
Ако свеща не задейства с искра тоест пропусне такт, то със следващото нагнетяване на гориво което вече е двойна доза, се получава свръх пълнене,което води до детонация.От там налягането са връща обратно през клапата на дебитомера в маншона на инжекциона и, изпуска пластмасовата втулка която е връската м/у тампона и мотра за празен ход.Често тази втулка дава фира тоест се губи ако не стегната със скоба към маркуча, но това не е фатално нова струва 1.80 лв.
Другата причина е бедната смет и не добра регулировка на газовата с-ма или както КРАНК спомена некачествен монтаж ;)
  • 0

#6 SYSO

SYSO

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 152 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Stara Zagora
  • Автомобил:
    W210 E290 TD

Публикувано 29 ноември 2006 - 18:12

Някои неща ми се изясниха , но не разбрах това гърмене просто от налягане ли вади маркуча или от няква газ отпреде дето не си е на мястото която среща някаде искра която сащо не си е на мястото и става адското!! Самнява ме да е от неправилен монтаж на газта щото вече 2 години нямам много проблеми.Сега почна нещо да се звери!!!


Благодаря ако отговори някои !!!
  • 0
W 123 300 TD
W 124 230 TE
W 210 290 TD

#7 Blond

Blond

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 3955 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    C124 200E 1992
    S202 220CDI 11.1999
    W211 220CDI 04.2004
    C207 350CDI 06.2009
    W212 220CDI 11.2013
    W213 400d 07.2020

Публикувано 29 ноември 2006 - 21:08

"Най - често детонацийте (гЪмежите) са в следствие на проблеми по запалителната с-ма или по точно неработещи свещи,кабели,дистрибутор и палец" , аз бих добавил и въздушен филтър към списъка.
Не каза каквоо си напарвил по въпроса с кабели, свещи и т.н.
Колко си й навъртял на колата за тези 2 години? Мерцедеса е много здрава кола, но си иска и той поддръжката и настройките!
:FlagMB:
  • 0

#8 dandy_3

dandy_3

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 2 Мнения:

Публикувано 13 март 2007 - 21:55

Най - често гъмежите са в следствие на неработещи свещи, кабели, Неизгаря горивото където трябва ,а това става в ауспуха.
Аз имах този проблем смених свещите и се оправи.
А маркуча нека се вади иначе може нещо друго да се скапи от детонациите.
  • 0

#9 johnye

johnye

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 36 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 14 март 2007 - 00:54

Аз съм го коментирал тоя въпрос заради което ми се нахвърлиха всички и шяха да ме линчуват преди време.Така че сега не бих си позволил да давам мнение по въпроса,Можеш да прочетеш нещо по темата от където би могъл да си извадиш някои заключения -> Метан или газ?????
  • 0

#10 DiMB

DiMB

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 13 Мнения:

Публикувано 14 март 2007 - 11:40

Към всички коментари добавям: вероятността за гърмеж е по-голяма при палене на газ, съчетано с по-тежък десен крак. И при относително изправна електрическа система може да се получи при тази ситуация не добро изгаряне и възможност за гърмеж съответно. Изводът е - колата да се пали на бензин винаги (най-добре с автоматичен превключвател) и докато не загрее (3-4 минути) да не се превключва на газ.
  • 0

#11 SYSO

SYSO

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 152 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Stara Zagora
  • Автомобил:
    W210 E290 TD

Публикувано 14 март 2007 - 13:32

Интересно ми е само какво ще им има на кабелите и свещите следкато после сичко си работи идеално.няма прекъсване или занижена мощност.тея кабели и свещи само при паленето ли ще дефектират??? може ли дадена свещ да прави проблеми при палене а после да си работи???? Незнам дали може. Някои ако знае да казва!!!!
  • 0
W 123 300 TD
W 124 230 TE
W 210 290 TD

#12 ENOXELA

ENOXELA

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 4188 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 14 март 2007 - 13:53

Гърмежи могат да се получат не само от неработеща свещ или кабети, но също така и при обедняване на сместа.
Тоест пропуск на въздух по системата, като напукан маркуч или легена на инжекциона.
Премери си сместа на Газ анализатор.
Успех
  • 0

#13 DiMB

DiMB

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 13 Мнения:

Публикувано 15 март 2007 - 08:39

Сещам се и за още един потенциален източник на гърмежи - лошо работеща система за ламбда контрол.
  • 0

#14 soundMAN

soundMAN

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 4 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:гр.Плевен

Публикувано 15 март 2007 - 20:27

Ето една насока и от мене - проверете мембраните на изпарителя !!! Успех !
  • 0

#15 georgi_tg

georgi_tg

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 1 Мнения:

Публикувано 15 март 2007 - 22:42

Подкрепям горните твърдения! Гърмежите са от нередовна искра.

Имах такива проблеми, и след като смених, свещи кабели дистрибуторна капачка и палец(дистрибуторната къпачка от вътре беше с "нагар" като язвички) вече една година нямам проблем никакъв.
  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни