е сега стана интереснопак ще помагате
Започната от komuflaj, 26 ное 2006 - 15:49:33
12 мнения по тази тема
#1
Публикувано 26 ноември 2006 - 15:49
колеги здравеите.значи стигнах до там че ми съобщиха че ще трябва да си правя основно ремонтче на двигателя.но аз пак първо реших със вас да споделя.значи колата е 124 200 бензин 92г,и проблема е в това че яде маслото като полудяла.незнам колко е допустимата граница за разход на масло,но мисля че моята е доста висока.смених си маслото преди 1000 км,а вече е изяла 600-700г,това нормално ли е?и ако решите и вие че е за ремонтче моля ви даите информация какво се сменя и ако е възможно приблизителни цени на частите.благодаря ви много.
#2
Публикувано 26 ноември 2006 - 16:40
аз правих основен мотор на 124 200 бензин. прави ми го Lorinser от форума. много съм доволен след ремонта. колта мърка като котенце, не пипа маслото, не тресе, икономична е.
проблемът ми беше счупено бутало, начупени гърбици на разпределителен вал, 2 счупени клапана, цялостно износване на мотора, а също така и в 4-ти цилиндър е имало нещо, което го беше понадрало (ебах тия гадини как влизат навсякъде)
частите за пълен основен ремонт ми излязоха около 800 лв, но поне вече всичко е ново (смених и разпределителен вал). много съм доволен сега от колата. ако твоят не се нуждае от бутала, валове, кабели, капачки, палци и други неща, които при мен бяха заминали ремонта ще ти се върже на доста по-малко.
частите ги купих от един магазин на Хр. Ботев. всичко накуп и пича ми направи доста добра отстъпка. а и Lorinser ползва отстъпки, та още по-тънкаж минахме.
проблемът ми беше счупено бутало, начупени гърбици на разпределителен вал, 2 счупени клапана, цялостно износване на мотора, а също така и в 4-ти цилиндър е имало нещо, което го беше понадрало (ебах тия гадини как влизат навсякъде)
частите за пълен основен ремонт ми излязоха около 800 лв, но поне вече всичко е ново (смених и разпределителен вал). много съм доволен сега от колата. ако твоят не се нуждае от бутала, валове, кабели, капачки, палци и други неща, които при мен бяха заминали ремонта ще ти се върже на доста по-малко.
частите ги купих от един магазин на Хр. Ботев. всичко накуп и пича ми направи доста добра отстъпка. а и Lorinser ползва отстъпки, та още по-тънкаж минахме.
#3
Публикувано 26 ноември 2006 - 17:55
ами змачи ще помоля лоринзер да помага.без капачка, палец,свещи,кабели,бутала,мисля че е това,какво остава да направя и колко ще бъде удоволствието.гарнитури и седменти,а и гумички на клапаните със сигурност ще сменям,има ли друго?
#4
Публикувано 26 ноември 2006 - 18:25
Аз,бих те посъветвал да,не се хварляш така бързо на основен.Имах 190 със същия мотор със същия проблем,разхода на масло беше същия и мнението на майсторите беше същото.Оказа се само стари напукани и прегорели гумички.
#5
Публикувано 26 ноември 2006 - 18:34
Lorinser i az imam podoben problem koga 6te moje da me preslu6a6 ?Аз,бих те посъветвал да,не се хварляш така бързо на основен.Имах 190 със същия мотор със същия проблем,разхода на масло беше същия и мнението на майсторите беше същото.Оказа се само стари напукани и прегорели гумички.
PS sorry ama nqma kirelica !!
#6
Публикувано 26 ноември 2006 - 20:28
ако издухва маслото само през гумичките на клапаните - добре, ама проблемът е ако и сегментите са заминали. а, за да се сменят гумичките трябва да се свали главата, като се свали главата по-добре смени и сегменти, като ще сменяш сегменти, аре и верига, като и верига айде и плъзгачи и обтегачи на веригата да сменим (всичките тия части са по 10-15 лв.) дребни суми и няма смисъл да се стискаш.
може да се сменят гумичките на лкашаните и без да се маха главата, ама клапаните 100% трябва да се припаснат, защото тоя мотор е на колко? 200 хил.? 300 хил.? 500 хил. км.?
като ще е мерцедес, поне да е мерцедес. ключа на сегментите трябва да е десети от мм, а моя беше 2 мм.
ти си прецени, обсъди го с майстор, ама според мен ако ще сменчш гумичките на клапаните дай още малко пари и ще видиш как ще се родиш. висока компресия, пали на -17 градуса от раз, нисък разход... аз така разсъждавам
може да се сменят гумичките на лкашаните и без да се маха главата, ама клапаните 100% трябва да се припаснат, защото тоя мотор е на колко? 200 хил.? 300 хил.? 500 хил. км.?
като ще е мерцедес, поне да е мерцедес. ключа на сегментите трябва да е десети от мм, а моя беше 2 мм.
ти си прецени, обсъди го с майстор, ама според мен ако ще сменчш гумичките на клапаните дай още малко пари и ще видиш как ще се родиш. висока компресия, пали на -17 градуса от раз, нисък разход... аз така разсъждавам
#7
Публикувано 26 ноември 2006 - 21:38
да така е прав си,а колко ще излезе това.и наи вече да ме посъветвате къде да си взема хубави части(че с тия ментета),и някои които работи добре и не дере кожи да ми го направи.ако издухва маслото само през гумичките на клапаните - добре, ама проблемът е ако и сегментите са заминали. а, за да се сменят гумичките трябва да се свали главата, като се свали главата по-добре смени и сегменти, като ще сменяш сегменти, аре и верига, като и верига айде и плъзгачи и обтегачи на веригата да сменим (всичките тия части са по 10-15 лв.) дребни суми и няма смисъл да се стискаш.
може да се сменят гумичките на лкашаните и без да се маха главата, ама клапаните 100% трябва да се припаснат, защото тоя мотор е на колко? 200 хил.? 300 хил.? 500 хил. км.?
като ще е мерцедес, поне да е мерцедес. ключа на сегментите трябва да е десети от мм, а моя беше 2 мм.
ти си прецени, обсъди го с майстор, ама според мен ако ще сменчш гумичките на клапаните дай още малко пари и ще видиш как ще се родиш. висока компресия, пали на -17 градуса от раз, нисък разход... аз така разсъждавам
#8
Публикувано 26 ноември 2006 - 23:45
До колкото знам гумичките на клапаните е добре да се сменят ако гори повече от 2 литра на 10к км.колеги здравеите.значи стигнах до там че ми съобщиха че ще трябва да си правя основно ремонтче на двигателя.но аз пак първо реших със вас да споделя.значи колата е 124 200 бензин 92г,и проблема е в това че яде маслото като полудяла.незнам колко е допустимата граница за разход на масло,но мисля че моята е доста висока.смених си маслото преди 1000 км,а вече е изяла 600-700г,това нормално ли е?и ако решите и вие че е за ремонтче моля ви даите информация какво се сменя и ако е възможно приблизителни цени на частите.благодаря ви много.
#9
Публикувано 26 ноември 2006 - 23:46
ами колега за частите имам едно магазинче от което си пазарувам и съм им оборотен. до сега не съм имал проблеми с техни части.като се свали главата ще се види какво е положенито, но така или иначе трябва да се сваля за гумичките и в 80%водачите на клапаните са за смяна.
ако е за основен-в най-добрия случай-само сегменти и лагери. по сложно става ако цилиндрите вече имат ръб-тогава се налага или ремонтни сегменти,или ремонтни бутала, или шлайф и ризи, но това зависи и от ръба. има си допуски които се мерят и се заключава. но спокойно, повечето случаи са необходими само нови сегменти.
ако двигателят ти не трака и не чука 1-1.5 минути след студен старт, няма да се нуждаем от други нови движещи се части. една груба сметка в най-добрия случай:
-ремонт на главата(в ж.к.Хладилника с последната микронна техника):около 100лв е шлайф с нови гумички и водачи
-ако е за пълен основен ремонт, 100лв за горното, 25лв на бутало сегменти, 60лв биелни лагери, гарнитура глава немска 50лв ,гарнитура картер -10лв, гарнитура капак на клапани(ако има нужда), семеринги15-30лв, препоръчвам верига ако никога не е сменяна-100(двойна), черен силикон15лв
частите са немски,цените приблизителни-не ги поня наизуст всички, пък и за различни години ДВГ се менят.
ако си спомниш да си го прегрявал-утиваме към основен този разход на масло е висок, но все пак колата трябва да се чуе и види...
...после ще си имаш MERCEDES с нов мотор...се едно е нов MERC (навремето 60.000марки ако не се лъжа)
ако е за основен-в най-добрия случай-само сегменти и лагери. по сложно става ако цилиндрите вече имат ръб-тогава се налага или ремонтни сегменти,или ремонтни бутала, или шлайф и ризи, но това зависи и от ръба. има си допуски които се мерят и се заключава. но спокойно, повечето случаи са необходими само нови сегменти.
ако двигателят ти не трака и не чука 1-1.5 минути след студен старт, няма да се нуждаем от други нови движещи се части. една груба сметка в най-добрия случай:
-ремонт на главата(в ж.к.Хладилника с последната микронна техника):около 100лв е шлайф с нови гумички и водачи
-ако е за пълен основен ремонт, 100лв за горното, 25лв на бутало сегменти, 60лв биелни лагери, гарнитура глава немска 50лв ,гарнитура картер -10лв, гарнитура капак на клапани(ако има нужда), семеринги15-30лв, препоръчвам верига ако никога не е сменяна-100(двойна), черен силикон15лв
частите са немски,цените приблизителни-не ги поня наизуст всички, пък и за различни години ДВГ се менят.
ако си спомниш да си го прегрявал-утиваме към основен този разход на масло е висок, но все пак колата трябва да се чуе и види...
...после ще си имаш MERCEDES с нов мотор...се едно е нов MERC (навремето 60.000марки ако не се лъжа)
#10
Публикувано 27 ноември 2006 - 09:10
благодаря ти много,сега съм по спокоен.значи не чука след студен старт,работи добре двигателя,което по твои думи е добре.а можеш ли да ми обясниш по подробно от къде да си взема части,а преди това някои съвестен маистор да я отвори и да каже какво трябва да се сменя.това в хладилника сервиз ли е.ако искаш и както ти е удобно ми изпрати лично съобщение.
#11
Публикувано 27 ноември 2006 - 09:25
тия в хладилника са сервиз за ремонт на автомобилни глави. 80-90% от сервизите си карат главите за шлайфане, смяна на гумички на клашани и всякакви ремонти на главите там, защото са с нови машини и добри специалисти. аз лично съм много доволен от тях. закрах им главата си в окаяно състояние и ми я върнаха перфектна - поправена и чиста.
иначе Lorinser ти е акзал цените на частите. аз пазарувах заедно с него от тоя магазин и съм доволен. имат всякакви части за мерцедец.
иначе Lorinser ти е акзал цените на частите. аз пазарувах заедно с него от тоя магазин и съм доволен. имат всякакви части за мерцедец.
#12
Публикувано 27 ноември 2006 - 11:19
колеги бихте ли каза ли къде е този магазин на Хр. Ботев, бях фен на ИвайДжет но откакто ми поискаха 100лв. за дистрибуторна капачка не смея да ходя.Преди време си сменях гарнитурата на главата и с нея и гумичките преди ремонта харчеше 1л на 3000км след това около 0.5 - 1л за 10 000км но се съмнявам че са объркали гумичките.Ремонта си го правих сам (гумучките ги смених в сервиз) това което забелязах беше че цилиндрите нямаха ръб и клапаните не пропускаха....забравих колата е 190Е 1.8
#13
Публикувано 27 ноември 2006 - 16:10
аз капачка си взех от ауто + за предния Бенц. много добра беше. BOSCH, те твърдяха, че е оригинална, аз бях доволен от изработка и от работа. препоръчвам от там
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни