Новак съм с дизелите и днес взех,че си смених филтрите и от горивния взе че глътна въздух,а уж го бях напълнил с нафта. За малко запали и след това изгасна. Не можах да го запаля повече. Знам че трябва да се обезвъздуши, но незнам как?!? МОЛЯ помогнете и МЕРСИ предварително!!!

W124 250Dобезвъздушаване
Започната от johnye, 15 ное 2006 - 20:16:40
7 мнения по тази тема
#1
Публикувано 15 ноември 2006 - 20:16
#2
Публикувано 15 ноември 2006 - 22:30
Върти още, ще запали, няма страшно.
Ако падне акумулатора, взимаш ток от някого и продължаваш. Не давай газ.
Гледай да не прегрееш стартера. Въртиш 10-20 сек, после правиш пауза около минута и пак въртиш. Може да откачиш кабелите на подгряващите свещи, да не дърпат и те ток всеки път. Успех!
Ако падне акумулатора, взимаш ток от някого и продължаваш. Не давай газ.
Гледай да не прегрееш стартера. Въртиш 10-20 сек, после правиш пауза около минута и пак въртиш. Може да откачиш кабелите на подгряващите свещи, да не дърпат и те ток всеки път. Успех!
Mercedes-Benz - защото животът е твърде кратък.
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603
#3
Публикувано 15 ноември 2006 - 22:35
Много благодаря!
#4
Публикувано 15 ноември 2006 - 23:35
Я да се изкажа и аз неподготвен,ама тия помпи на 2,5 мотора нямат ли си инжектори.То се предполага че щом караш Мерцедес то значи няма да ти свърши нафтата че да се наложи да обезвъздушаваш,но при смени на филтри и т.н. ако засмуче въздух,няма ли някакво конструктивно решение за обезвъздушаване,освен въртене докъто не се "смахне" стартера?!
#5
Публикувано 16 ноември 2006 - 12:32
Преди да сложиш новия филтър го напълни с гориво и ще запали, ако не от пъвия,то от втория опит - гаранция. После обърни внимание дали през прозрачните маркучи не преминават въздушни мехурчета.Може и аз като ALEXONE да се потретя и ПОПЕТЯ обаче основната тиня се събира в първичния филтър. Струва 3,50 и двете О-пръстенчета 1,30 и 4,40 лв, дето го уплътняват. Преди 2 седмици се наложи да ги сменя и аз, ако само знаете какво излезна от вътре за 10к пробег!!!
Аз обаче имам подозрения към биодизела, (който е разтворил утайките) но не съм очаквал подобно нещо - 3 пъти съм сипвал по 1/2 резервоар само :Dn: А за горивото, което зареждам по принцип имам 100% гаранция че е директно от нефтохима. Впрочем единствените проблеми които съм имал с настоящата ми кола са били именно заради този филтър
250D 20V
:

250D 20V



светещи желетки, що сте толко нервни?
bliznatsite написаха: mn ne mi haresvat za6toto emblemata na mecedesa e kato mernik i izglezda 4e 6a te zastrelq
#6
Публикувано 16 ноември 2006 - 16:09
Явно тинята ще да е заради биодизела, щото аз колкото и пъти да съм го проверявал първичния филтър, винаги е бил чист, като нов. Вече не го и сменям, то няма смисъл. Сменям само основния.
А иначе, някои модели имат ръчна помпа за подкачване, но мисля, че в този случай няма. Моят също няма. Не знам защо ги махнаха, добра работа вършеха.
А иначе, някои модели имат ръчна помпа за подкачване, но мисля, че в този случай няма. Моят също няма. Не знам защо ги махнаха, добра работа вършеха.
Mercedes-Benz - защото животът е твърде кратък.
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603
#7
Публикувано 16 ноември 2006 - 17:35
И сега остава Джони да каже запали ли го накрая дизеляка или не...

Mercedes-Benz - защото животът е твърде кратък.
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603
#8
Публикувано 17 ноември 2006 - 05:57
Благодаря на всички! Много сте готини! :ok: Не съм очаквал толкова бързи отговори
Запали естествено.... Вечерта свърши акумулатора на третото завъртане и се шашнах, но като го заредих през нощта, на сутринта запали от от втори път.
Наистина е малко тъпо да няма някакъв друг начин за качване на гориво в подобни случаяи,но все пак се предполага че ако от "майсторлък" му вкараш въздух няма да е на полето а пред вкъщи...
Още веднъж 10Х!

Запали естествено.... Вечерта свърши акумулатора на третото завъртане и се шашнах, но като го заредих през нощта, на сутринта запали от от втори път.
Наистина е малко тъпо да няма някакъв друг начин за качване на гориво в подобни случаяи,но все пак се предполага че ако от "майсторлък" му вкараш въздух няма да е на полето а пред вкъщи...

Още веднъж 10Х!
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни