Jump to content

  •  

Photo

W124 250Dобезвъздушаване


  • Please log in to reply
7 replies to this topic

#1 johnye

johnye

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 36 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Posted 15 November 2006 - 20:16

Новак съм с дизелите и днес взех,че си смених филтрите и от горивния взе че глътна въздух,а уж го бях напълнил с нафта. За малко запали и след това изгасна. Не можах да го запаля повече. Знам че трябва да се обезвъздуши, но незнам как?!? МОЛЯ помогнете и МЕРСИ предварително!!!
  • 0

#2 Само Дизел

Само Дизел

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 929 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Германия

Posted 15 November 2006 - 22:30

Върти още, ще запали, няма страшно.
Ако падне акумулатора, взимаш ток от някого и продължаваш. Не давай газ.
Гледай да не прегрееш стартера. Въртиш 10-20 сек, после правиш пауза около минута и пак въртиш. Може да откачиш кабелите на подгряващите свещи, да не дърпат и те ток всеки път. Успех!
  • 0
Mercedes-Benz - защото животът е твърде кратък.
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603

#3 johnye

johnye

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 36 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Posted 15 November 2006 - 22:35

Много благодаря!
  • 0

#4 W123

W123

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2,824 Posts:
  • Пол:Мъж

Posted 15 November 2006 - 23:35

Я да се изкажа и аз неподготвен,ама тия помпи на 2,5 мотора нямат ли си инжектори.То се предполага че щом караш Мерцедес то значи няма да ти свърши нафтата че да се наложи да обезвъздушаваш,но при смени на филтри и т.н. ако засмуче въздух,няма ли някакво конструктивно решение за обезвъздушаване,освен въртене докъто не се "смахне" стартера?!
  • 0

#5 mitun

mitun

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 616 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W201 230E '88
    W202 250D '95
    S210 200K '01

Posted 16 November 2006 - 12:32

Преди да сложиш новия филтър го напълни с гориво и ще запали, ако не от пъвия,то от втория опит - гаранция. После обърни внимание дали през прозрачните маркучи не преминават въздушни мехурчета.Може и аз като ALEXONE да се потретя и ПОПЕТЯ обаче основната тиня се събира в първичния филтър. Струва 3,50 и двете О-пръстенчета 1,30 и 4,40 лв, дето го уплътняват. Преди 2 седмици се наложи да ги сменя и аз, ако само знаете какво излезна от вътре за 10к пробег!!! :blink: Аз обаче имам подозрения към биодизела, (който е разтворил утайките) но не съм очаквал подобно нещо - 3 пъти съм сипвал по 1/2 резервоар само :Dn: А за горивото, което зареждам по принцип имам 100% гаранция че е директно от нефтохима. Впрочем единствените проблеми които съм имал с настоящата ми кола са били именно заради този филтър

250D 20V :welldone:
  • 0
Публикувано изображениеПубликувано изображение
светещи желетки, що сте толко нервни?
bliznatsite написаха: mn ne mi haresvat za6toto emblemata na mecedesa e kato mernik i izglezda 4e 6a te zastrelq

#6 Само Дизел

Само Дизел

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 929 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Германия

Posted 16 November 2006 - 16:09

Явно тинята ще да е заради биодизела, щото аз колкото и пъти да съм го проверявал първичния филтър, винаги е бил чист, като нов. Вече не го и сменям, то няма смисъл. Сменям само основния.
А иначе, някои модели имат ръчна помпа за подкачване, но мисля, че в този случай няма. Моят също няма. Не знам защо ги махнаха, добра работа вършеха.
  • 0
Mercedes-Benz - защото животът е твърде кратък.
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603

#7 Само Дизел

Само Дизел

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 929 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Германия

Posted 16 November 2006 - 17:35

И сега остава Джони да каже запали ли го накрая дизеляка или не... :)
  • 0
Mercedes-Benz - защото животът е твърде кратък.
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603

#8 johnye

johnye

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 36 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Posted 17 November 2006 - 05:57

Благодаря на всички! Много сте готини! :ok: Не съм очаквал толкова бързи отговори :D
Запали естествено.... Вечерта свърши акумулатора на третото завъртане и се шашнах, но като го заредих през нощта, на сутринта запали от от втори път.
Наистина е малко тъпо да няма някакъв друг начин за качване на гориво в подобни случаяи,но все пак се предполага че ако от "майсторлък" му вкараш въздух няма да е на полето а пред вкъщи... :lol:
Още веднъж 10Х!
  • 0




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users