Радиаторводна помпа
Започната от RVG, 15 ное 2006 - 17:46:36
5 мнения по тази тема
#1
Публикувано 15 ноември 2006 - 17:46
здравеите колеги може ли да ми дадете един савет
говориа едно 190 2.0 92 год. протече му едновременно
и радиатора и водната помпа това стана след смиана на
антифриза с балгарски.Знае ли ниакои лепи ли се радиатора
и успешно ли е тече там кадето сваршва аломиниевата
пита и започва пластмасовата част тече и от двете страни
помпата знае ли ниакои може ли да се рециклира
говориа едно 190 2.0 92 год. протече му едновременно
и радиатора и водната помпа това стана след смиана на
антифриза с балгарски.Знае ли ниакои лепи ли се радиатора
и успешно ли е тече там кадето сваршва аломиниевата
пита и започва пластмасовата част тече и от двете страни
помпата знае ли ниакои може ли да се рециклира
#3
Публикувано 15 ноември 2006 - 23:52
ааа колега, оказа се че помпите на 103 мотор не подлежат на ремонт. на един клиент му я свалих, той я носи на някакъв мн.добър, и се оказа че била много сложна и с рядък лагер и фибър по размер.
НО за 102 мотора, съм сигурен че ги рециклират, те са лесни. демонтажа им е малко кофти. но къв е смисъла да дадеш 50лв за рециклация, като можеш за 90лв да си намериш нова немска???
ЗА РАДИАТОРА-намерих един дядка в квартала ми който от 40лв(зависи големината на радиатора), оправял "шведския шев" . разглобявал го и сменявал гуменото уплатнение, после го надува и пробва.
НО за 102 мотора, съм сигурен че ги рециклират, те са лесни. демонтажа им е малко кофти. но къв е смисъла да дадеш 50лв за рециклация, като можеш за 90лв да си намериш нова немска???
ЗА РАДИАТОРА-намерих един дядка в квартала ми който от 40лв(зависи големината на радиатора), оправял "шведския шев" . разглобявал го и сменявал гуменото уплатнение, после го надува и пробва.
#4
Публикувано 16 ноември 2006 - 08:27
Само забрави да споменеш, че за този коъто прави 260SE са четири модела водни помпиааа колега, оказа се че помпите на 103 мотор не подлежат на ремонт. на един клиент му я свалих, той я носи на някакъв мн.добър, и се оказа че била много сложна и с рядък лагер и фибър по размер.
НО за 102 мотора, съм сигурен че ги рециклират, те са лесни. демонтажа им е малко кофти. но къв е смисъла да дадеш 50лв за рециклация, като можеш за 90лв да си намериш нова немска???
ЗА РАДИАТОРА-намерих един дядка в квартала ми който от 40лв(зависи големината на радиатора), оправял "шведския шев" . разглобявал го и сменявал гуменото уплатнение, после го надува и пробва.
#5
Публикувано 16 ноември 2006 - 19:27
а ниакои чувал ли е за водна помпа ХЕРЦОГ немска била и струва 94лв
#6
Публикувано 17 ноември 2006 - 01:19
да наистина са 4 модела помпите за 103, но разликите са малки. някои имат допълнителни изводи за маркучи. за други разлики не съм забелязал, освен отвътре ако има различия...Само забрави да споменеш, че за този коъто прави 260SE са четири модела водни помпиааа колега, оказа се че помпите на 103 мотор не подлежат на ремонт. на един клиент му я свалих, той я носи на някакъв мн.добър, и се оказа че била много сложна и с рядък лагер и фибър по размер.
НО за 102 мотора, съм сигурен че ги рециклират, те са лесни. демонтажа им е малко кофти. но къв е смисъла да дадеш 50лв за рециклация, като можеш за 90лв да си намериш нова немска???
ЗА РАДИАТОРА-намерих един дядка в квартала ми който от 40лв(зависи големината на радиатора), оправял "шведския шев" . разглобявал го и сменявал гуменото уплатнение, после го надува и пробва.
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни