Jump to content

  •  

Photo

Радиаторводна помпа


  • Please log in to reply
5 replies to this topic

#1 RVG

RVG

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 8 Posts:

Posted 15 November 2006 - 17:46

здравеите колеги може ли да ми дадете един савет
говориа едно 190 2.0 92 год. протече му едновременно
и радиатора и водната помпа това стана след смиана на
антифриза с балгарски.Знае ли ниакои лепи ли се радиатора
и успешно ли е тече там кадето сваршва аломиниевата
пита и започва пластмасовата част тече и от двете страни
помпата знае ли ниакои може ли да се рециклира
  • 0

#2 W123

W123

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2,824 Posts:
  • Пол:Мъж

Posted 15 November 2006 - 17:54

За въпроса за помпата ТУК
  • 0

#3 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,339 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Posted 15 November 2006 - 23:52

ааа колега, оказа се че помпите на 103 мотор не подлежат на ремонт. на един клиент му я свалих, той я носи на някакъв мн.добър, и се оказа че била много сложна и с рядък лагер и фибър по размер.

НО за 102 мотора, съм сигурен че ги рециклират, те са лесни. демонтажа им е малко кофти. но къв е смисъла да дадеш 50лв за рециклация, като можеш за 90лв да си намериш нова немска???

ЗА РАДИАТОРА-намерих един дядка в квартала ми който от 40лв(зависи големината на радиатора), оправял "шведския шев" . разглобявал го и сменявал гуменото уплатнение, после го надува и пробва.
  • 0

#4 ENOXELA

ENOXELA

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 4,188 Posts:
  • Пол:Мъж

Posted 16 November 2006 - 08:27

ааа колега, оказа се че помпите на 103 мотор не подлежат на ремонт. на един клиент му я свалих, той я носи на някакъв мн.добър, и се оказа че била много сложна и с рядък лагер и фибър по размер.

НО за 102 мотора, съм сигурен че ги рециклират, те са лесни. демонтажа им е малко кофти. но къв е смисъла да дадеш 50лв за рециклация, като можеш за 90лв да си намериш нова немска???

ЗА РАДИАТОРА-намерих един дядка в квартала ми който от 40лв(зависи големината на радиатора), оправял "шведския шев" . разглобявал го и сменявал гуменото уплатнение, после го надува и пробва.

Само забрави да споменеш, че за този коъто прави 260SE са четири модела водни помпи :blink:
  • 0

#5 RVG

RVG

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 8 Posts:

Posted 16 November 2006 - 19:27

а ниакои чувал ли е за водна помпа ХЕРЦОГ немска била и струва 94лв
  • 0

#6 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,339 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Posted 17 November 2006 - 01:19

ааа колега, оказа се че помпите на 103 мотор не подлежат на ремонт. на един клиент му я свалих, той я носи на някакъв мн.добър, и се оказа че била много сложна и с рядък лагер и фибър по размер.

НО за 102 мотора, съм сигурен че ги рециклират, те са лесни. демонтажа им е малко кофти. но къв е смисъла да дадеш 50лв за рециклация, като можеш за 90лв да си намериш нова немска???

ЗА РАДИАТОРА-намерих един дядка в квартала ми който от 40лв(зависи големината на радиатора), оправял "шведския шев" . разглобявал го и сменявал гуменото уплатнение, после го надува и пробва.

Само забрави да споменеш, че за този коъто прави 260SE са четири модела водни помпи :blink:

да наистина са 4 модела помпите за 103, но разликите са малки. някои имат допълнителни изводи за маркучи. за други разлики не съм забелязал, освен отвътре ако има различия...
  • 0




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users