![Photo](https://secure.gravatar.com/avatar/5e8588675ecd119a498f4a81e453e1da?s=100&d=https%3A%2F%2Fstatic.mbclub.bg%2Fforums%2Fpublic%2Fstyle_images%2Fmaster%2Fprofile%2Fdefault_large.png)
Радиаторводна помпа
Started by RVG, 15 Nov 2006 - 17:46:36
5 replies to this topic
#1
Posted 15 November 2006 - 17:46
здравеите колеги може ли да ми дадете един савет
говориа едно 190 2.0 92 год. протече му едновременно
и радиатора и водната помпа това стана след смиана на
антифриза с балгарски.Знае ли ниакои лепи ли се радиатора
и успешно ли е тече там кадето сваршва аломиниевата
пита и започва пластмасовата част тече и от двете страни
помпата знае ли ниакои може ли да се рециклира
говориа едно 190 2.0 92 год. протече му едновременно
и радиатора и водната помпа това стана след смиана на
антифриза с балгарски.Знае ли ниакои лепи ли се радиатора
и успешно ли е тече там кадето сваршва аломиниевата
пита и започва пластмасовата част тече и от двете страни
помпата знае ли ниакои може ли да се рециклира
#3
Posted 15 November 2006 - 23:52
ааа колега, оказа се че помпите на 103 мотор не подлежат на ремонт. на един клиент му я свалих, той я носи на някакъв мн.добър, и се оказа че била много сложна и с рядък лагер и фибър по размер.
НО за 102 мотора, съм сигурен че ги рециклират, те са лесни. демонтажа им е малко кофти. но къв е смисъла да дадеш 50лв за рециклация, като можеш за 90лв да си намериш нова немска???
ЗА РАДИАТОРА-намерих един дядка в квартала ми който от 40лв(зависи големината на радиатора), оправял "шведския шев" . разглобявал го и сменявал гуменото уплатнение, после го надува и пробва.
НО за 102 мотора, съм сигурен че ги рециклират, те са лесни. демонтажа им е малко кофти. но къв е смисъла да дадеш 50лв за рециклация, като можеш за 90лв да си намериш нова немска???
ЗА РАДИАТОРА-намерих един дядка в квартала ми който от 40лв(зависи големината на радиатора), оправял "шведския шев" . разглобявал го и сменявал гуменото уплатнение, после го надува и пробва.
#4
Posted 16 November 2006 - 08:27
Само забрави да споменеш, че за този коъто прави 260SE са четири модела водни помпиааа колега, оказа се че помпите на 103 мотор не подлежат на ремонт. на един клиент му я свалих, той я носи на някакъв мн.добър, и се оказа че била много сложна и с рядък лагер и фибър по размер.
НО за 102 мотора, съм сигурен че ги рециклират, те са лесни. демонтажа им е малко кофти. но къв е смисъла да дадеш 50лв за рециклация, като можеш за 90лв да си намериш нова немска???
ЗА РАДИАТОРА-намерих един дядка в квартала ми който от 40лв(зависи големината на радиатора), оправял "шведския шев" . разглобявал го и сменявал гуменото уплатнение, после го надува и пробва.
![:blink:](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/blink.gif)
#5
Posted 16 November 2006 - 19:27
а ниакои чувал ли е за водна помпа ХЕРЦОГ немска била и струва 94лв
#6
Posted 17 November 2006 - 01:19
да наистина са 4 модела помпите за 103, но разликите са малки. някои имат допълнителни изводи за маркучи. за други разлики не съм забелязал, освен отвътре ако има различия...Само забрави да споменеш, че за този коъто прави 260SE са четири модела водни помпиааа колега, оказа се че помпите на 103 мотор не подлежат на ремонт. на един клиент му я свалих, той я носи на някакъв мн.добър, и се оказа че била много сложна и с рядък лагер и фибър по размер.
НО за 102 мотора, съм сигурен че ги рециклират, те са лесни. демонтажа им е малко кофти. но къв е смисъла да дадеш 50лв за рециклация, като можеш за 90лв да си намериш нова немска???
ЗА РАДИАТОРА-намерих един дядка в квартала ми който от 40лв(зависи големината на радиатора), оправял "шведския шев" . разглобявал го и сменявал гуменото уплатнение, после го надува и пробва.![]()
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users