данък w 126
Започната от caki, 14 ное 2006 - 13:11:53
10 мнения по тази тема
#1
Публикувано 14 ноември 2006 - 13:11
Харесах си една пуричка-доста прилична на външен вид
. Обаче е 180 к.с. . Можете ли да ми кажете как стят въпросите с данъците, защото на моя сега му плащам 100-тина лева ,но доколкото знам над 150 к.с. май коефициента по който се умножаваха е около двойка
Така че се получава една прилична сума над 300 лв , която въобще не ми се нрави. Като се сложи и застраховката става майко мила. Потърсих из GOOGLE но не можах да намеря никакви таблици. :Dn:
#2
Публикувано 14 ноември 2006 - 15:12
Заповядай колега и бирата е от теб
: Данъчен калкулатор за изчисляване размера на данъка върху превозните средства за леки автомобили
#3
Публикувано 14 ноември 2006 - 15:12
Ето, вади сметалото:
Извадка от Закона за местните данъци и такси
Чл. 55. (Изм. - ДВ, бр. 45 от 2002 г., в сила от 01.01.2002 г.) (1) (Изм. - ДВ, бр. 112 от 2003 г., в сила от 01.01.2004 г.) За леки автомобили размерът на данъка се определя съобразно мощността на двигателя, коригиран с коефициент в зависимост от годината на производство, както следва:
1. (изм. - ДВ, бр. 100 от 2005 г., в сила от 01.01.2006 г.) до 37 kW включително - по 0,34 лв. за 1 kW;
2. (изм. - ДВ, бр. 100 от 2005 г., в сила от 01.01.2006 г.) над 37 kW до 55 kW включително - по 0,40 лв. за 1 kW;
3. (изм. - ДВ, бр. 100 от 2005 г., в сила от 01.01.2006 г.) над 55 kW до 74 kW включително - по 0,54 лв. за 1 kW;
4. (изм. - ДВ, бр. 100 от 2005 г., в сила от 01.01.2006 г.) над 74 kW до 110 kW включително - по 1,10 за 1 kW;
5. (изм. - ДВ, бр. 100 от 2005 г., в сила от 01.01.2006 г.) над 110 kW - по 1,23 лв. за 1 kW.
В зависимост от годината на производство данъкът се умножава със следните коефициенти:
Брой на годините от годината Коефициент
на производство, включително
годината на производство
Над 14 години 1
Над 5 до 14 години включително 1,5
До 5 години включително 2,8
Извадка от Закона за местните данъци и такси
Чл. 55. (Изм. - ДВ, бр. 45 от 2002 г., в сила от 01.01.2002 г.) (1) (Изм. - ДВ, бр. 112 от 2003 г., в сила от 01.01.2004 г.) За леки автомобили размерът на данъка се определя съобразно мощността на двигателя, коригиран с коефициент в зависимост от годината на производство, както следва:
1. (изм. - ДВ, бр. 100 от 2005 г., в сила от 01.01.2006 г.) до 37 kW включително - по 0,34 лв. за 1 kW;
2. (изм. - ДВ, бр. 100 от 2005 г., в сила от 01.01.2006 г.) над 37 kW до 55 kW включително - по 0,40 лв. за 1 kW;
3. (изм. - ДВ, бр. 100 от 2005 г., в сила от 01.01.2006 г.) над 55 kW до 74 kW включително - по 0,54 лв. за 1 kW;
4. (изм. - ДВ, бр. 100 от 2005 г., в сила от 01.01.2006 г.) над 74 kW до 110 kW включително - по 1,10 за 1 kW;
5. (изм. - ДВ, бр. 100 от 2005 г., в сила от 01.01.2006 г.) над 110 kW - по 1,23 лв. за 1 kW.
В зависимост от годината на производство данъкът се умножава със следните коефициенти:
Брой на годините от годината Коефициент
на производство, включително
годината на производство
Над 14 години 1
Над 5 до 14 години включително 1,5
До 5 години включително 2,8
#4
Публикувано 14 ноември 2006 - 15:16
калкулатор
ето дано това ти помогне
П.П. много сте бързи бе момчета
:
ето дано това ти помогне
П.П. много сте бързи бе момчета
Този пост е редактиран от Fitibaldi: 14 ноември 2006 - 15:17
#5
Публикувано 14 ноември 2006 - 15:22
И така става но горното е по удобноЕто, вади сметалото:
Имаше такава тема
Този пост е редактиран от ALEXONE™: 14 ноември 2006 - 15:25
#6
Публикувано 14 ноември 2006 - 15:36
Ей, шефа не дава на човек да се изяви! Как можа в същата минута да публикуваш калкулатор! :ok:Заповядай колега и бирата е от теб
: Данъчен калкулатор за изчисляване размера на данъка върху превозните средства за леки автомобили
А сега сериозно. Калкулаторите са много удобно нещо, но имат един недостатък - винаги трябва да следиш дали отговарят на промените в нормативната уредба. Ето например този калкулатор е от бившия сайт на данъчната администрация от 2005 г. и е актуален само защото оттогава досега чл. 55 от Закона за местните данъци и такси не е променян. Имайте предвид, че ако се промени въпросния член, никой няма да актуализира калкулатора на този сайт!
Подобно нещо се случи в края на 2004 г., когато стойностите в чл. 55 бяха основно променени, а калкулаторите в интернет дълго време след това работеха със старите стойности. Аз самият тогава си изчислих погрешно данъка. Оттогава използвам само чл. 55 и елката
#7
Гост_GuestГост_
Публикувано 14 ноември 2006 - 15:45
yessssssssssssssssssss
#8
Публикувано 14 ноември 2006 - 15:51
Благодаря.
Сякъш цифрите не са много големи. Май и ний ще караме пура, а 190-то на жената. Няма страшно тя ще кара само в града поне за сега drift
#9
Публикувано 14 ноември 2006 - 16:18
Скачай смело на пурата и не се плаши от данъци - те могат само да растат!Благодаря.
Сякъш цифрите не са много големи. Май и ний ще караме пура, а 190-то на жената. Няма страшно тя ще кара само в града поне за сега drift
Освен това, като удвоят или утроят гражданската отговорност, данъкът ще ти се види малък
#10
Публикувано 15 ноември 2006 - 01:31
Днес чух, че данъка от 15-ти заедно с гражданската стават други. Аз Чакам да изгорим заради евро 3 или 4 или както и да е, но да ни мъчат много.
#11
Публикувано 15 ноември 2006 - 10:42
да ни мъчат- ние това го умеемДнес чух, че данъка от 15-ти заедно с гражданската стават други. Аз Чакам да изгорим заради евро 3 или 4 или както и да е, но да ни мъчат много.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни












