Мнения за ЦЛК
Започната от Shash, 28 сеп 2011 - 20:05:04
18 мнения по тази тема
#1
Публикувано 28 септември 2011 - 20:05
http://www.cars.bg/u453122
Напоследък се оглежам за ЦЛК .Прегледах всички теми в форума но повечето са от преди гоидна - две.Искам да попитам конкретно за този модел Ще ви бъда много благодарен .Колебая се между този и по старите които май се водят W208.Бюджета ми е 15хил и не знам дали за тези пари ще мога да си взема читава W209-ка.
И другия ми въпрос е наистина ли задното предаване (мерцедесите) са толкова трудни за каране през зимата?
Благодаря предварително
Напоследък се оглежам за ЦЛК .Прегледах всички теми в форума но повечето са от преди гоидна - две.Искам да попитам конкретно за този модел Ще ви бъда много благодарен .Колебая се между този и по старите които май се водят W208.Бюджета ми е 15хил и не знам дали за тези пари ще мога да си взема читава W209-ка.
И другия ми въпрос е наистина ли задното предаване (мерцедесите) са толкова трудни за каране през зимата?
Благодаря предварително
#2
Публикувано 28 септември 2011 - 21:03
Отвътре е запазена,но като видиш този мръсен двигател,става ясно колко е карана и изтормозена.Лично мнение.
Задно предаване е,не е като предното ии даа,труднис а но не непоносимо,всяка зима нови гуми.
Задно предаване е,не е като предното ии даа,труднис а но не непоносимо,всяка зима нови гуми.
#3
Публикувано 28 септември 2011 - 21:18
Това че е попрашасал двигатела не значи че е изтормозена ,то нали по автокъщите като са изласкали са много здрави
#4
Публикувано 28 септември 2011 - 21:22
Брей...но като видиш този мръсен двигател,става ясно колко е карана и изтормозена.Лично мнение.
Аз пък бих търсил точно така изглеждащ двигател, прашен, ама яко прашен - така отдавна да не е измиван, така най-лесно се вижда за течове. Горублянци научиха хората, че щом двигателя е чист като аптека то колата е в топ състояние. За мен немития двигател е добър знак
Проконтролирай деструктивността на стремежите си..да помислим заедно над крайността....и да отворим по бира....живеем заедно, умираме сами, нали?
#5
Публикувано 28 септември 2011 - 21:25
Абсолютно повърхностно мнение по отношение на двигателя - плаши се от лъснати и козметично натруфени двигатели, а по тези дето са прашасали поне всичко си личи.Отвътре е запазена,но като видиш този мръсен двигател,става ясно колко е карана и изтормозена.Лично мнение.
Задно предаване е,не е като предното ии даа,труднис а но не непоносимо,всяка зима нови гуми.
#6
Публикувано 28 септември 2011 - 21:28
Ами за 15к ще мога ли да си взема читава w209-ка или да се оглежам за w208.Не искам да е с много голям двигател ц200компресор с повечето коне или ц220 но сега като чета по форумите май ще се хвърля на 270.
Ами по завоите как се държи колата не е ли много игрива.
Ами по завоите как се държи колата не е ли много игрива.
#7
Публикувано 28 септември 2011 - 21:32
Въпрос на разбиране.Аз моят двигател го мия на 3-4 месеца.А горублянските дето искрят и са с пасти,те са ясни,но е въпрос на разбиране.
НЕ е игрива колата,споко.
НЕ е игрива колата,споко.
#8
Публикувано 28 септември 2011 - 21:39
Аз винаги търся коли които не са им мити двигателите.Като видя измит двигател и ми се струва че има нещо нередно.Досега съм си продал 2-3 коли на нито една не съм мил двигател защотро е нямало защо.
#9
Публикувано 28 септември 2011 - 22:13
Немития двигател изобщо не е белег за каквото и да е. Двигателя някои го мият често, други рядко, трети изобщо не го мият. Нито пък гледането по снимки, камо ли преценяването на колите спрямо това от коя държава са внесени.
По такива първобитни белези няма как да прецениш даден автомобил.
Всичко опира до конкретен екземпляр, все пак става въпрос за стари употребявани автомобили.
И двата модела 208 и 209 са достатъчно модерни коли пълни с електроника, подлежат на диагностика, която може да ти каже всичко не само за двигателя, но и за останалите модули по колата. След това преглед на подемник да видиш окачването и отдолу как е и ако всичко е ок се мятай смело.
Успех
По такива първобитни белези няма как да прецениш даден автомобил.
Всичко опира до конкретен екземпляр, все пак става въпрос за стари употребявани автомобили.
И двата модела 208 и 209 са достатъчно модерни коли пълни с електроника, подлежат на диагностика, която може да ти каже всичко не само за двигателя, но и за останалите модули по колата. След това преглед на подемник да видиш окачването и отдолу как е и ако всичко е ок се мятай смело.
Успех
#10
Публикувано 28 септември 2011 - 23:51
Бенцът е прекрасен за каране. Според мен седи доста стабилно на пътя. Зимата никакви проблеми не съм имал със стабилността. И мен ме притесняваше задното предаване преди покупката, но открих, че е по-стабилен от предишните ми коли с предно предаване. Успех в избора!
#11
Публикувано 29 септември 2011 - 13:15
Лично мнение:
По-добре си вземи W208! Половин цена, здрав автомобил, по-евтин за поддръжка. 200К е много добър двигател! Вземи си след Фейса и мисля че ще си доволен.
За задното не се притеснявай. Има си трудности при карането през зимата, но ако имаш хубави гуми и караш внимателно няма да имаш проблеми.
Конкретното мнение за тази W209: Нещо не ме грабва. А и цената е съмнителна.
Успех!
Edit: Читава 209тка не може да си намериш под 15000лв. ако бюджета ти е толкова, по-добре си вземи по-евтин автомобил, защото като купиш колата си +още 1000лв нагоре.
По-добре си вземи W208! Половин цена, здрав автомобил, по-евтин за поддръжка. 200К е много добър двигател! Вземи си след Фейса и мисля че ще си доволен.
За задното не се притеснявай. Има си трудности при карането през зимата, но ако имаш хубави гуми и караш внимателно няма да имаш проблеми.
Конкретното мнение за тази W209: Нещо не ме грабва. А и цената е съмнителна.
Успех!
Edit: Читава 209тка не може да си намериш под 15000лв. ако бюджета ти е толкова, по-добре си вземи по-евтин автомобил, защото като купиш колата си +още 1000лв нагоре.
#12
Публикувано 29 септември 2011 - 15:43
Аз слагам +1500лв към цената на колата казвам да купя не да купя и обслужа .Не ми харесват много екстериора на 208-ците - собено предницата. За интериор нямам забележки.
Ами значи ще изчакам още няколко месеца да ги направя поне 20хил
Исакм да е ръчка поне 150кс по възможност дизел- ако имате предложения ама и може да се разходя да си взема от Германия че тука като ги гледам все нещо не ми харесва.
Ами значи ще изчакам още няколко месеца да ги направя поне 20хил
Исакм да е ръчка поне 150кс по възможност дизел- ако имате предложения ама и може да се разходя да си взема от Германия че тука като ги гледам все нещо не ми харесва.
#13
Публикувано 29 септември 2011 - 17:38
Щом искаш 209ка си вземи 270 CDI хубав мотор е и е мощен.Също е и здрав,а от Германия най-добреАз слагам +1500лв към цената на колата казвам да купя не да купя и обслужа .Не ми харесват много екстериора на 208-ците - собено предницата. За интериор нямам забележки.
Ами значи ще изчакам още няколко месеца да ги направя поне 20хил
Исакм да е ръчка поне 150кс по възможност дизел- ако имате предложения ама и може да се разходя да си взема от Германия че тука като ги гледам все нещо не ми харесва.
1886г. - първият двигател с вътрешно горене и първият автомобил с двигател,
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
#14
Публикувано 29 септември 2011 - 17:42
Ами какво ще кажете за 240CDI
#15
Публикувано 29 септември 2011 - 21:50
240 не е ли само бензин?Иначе това ми се струва хубаво http://www.mobile.bg/11314379652434584Ами какво ще кажете за 240CDI
1886г. - първият двигател с вътрешно горене и първият автомобил с двигател,
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни