Проблем с охлаждане М102?Вдига висока температура.
Започната от Минчев, 27 сеп 2011 - 21:47:36
14 мнения по тази тема
#1
Публикувано 27 септември 2011 - 21:47
Здравейте колеги.Имам проблем с охлаждането на колата - проблема се явява че вдига и държи голяма температура под 120 градуса.Двигателя на колата е 2.0 122к.с механична инжекция.Перката ми се води електромагнитна и след като колата се покара извесно време започва да вдига драстично температура и перката въобще не включва.Мислих че е някой датчик но ги замерих всичките и няма пробелем.В момента се чуда къде е възможно да има повреда?
#2
Публикувано 28 септември 2011 - 09:14
Ми щом не ти включва перката, значи там е проблема. Виж дали имаш и достатъчно антифриз в системата. Аз имам подобен проблем и колегите тук ме посъветваха, да си проверя перка , термостат, датчик. Не е лошо да измиеш радиатора отвън, да източиш старата течност, да го промиеш. Има вариант и самия радиатор да е дал фира. Успех и безаварийно!
#3
Публикувано 28 септември 2011 - 09:26
Колега, може да пробваш първо да окъсиш датчика да видиш дали ще включи перката. При мен за една година 2 датчика сменях.
#4
Публикувано 28 септември 2011 - 10:06
Датчика ти е най-отпред. С три крачета и две букси - една единична и една двойна.
Единичната е за температурата на таблото.
Двойната включва перката - би-метална пластина. След дълги години експлоатация дава дефект.
Единичната е за температурата на таблото.
Двойната включва перката - би-метална пластина. След дълги години експлоатация дава дефект.
#5
Публикувано 28 септември 2011 - 11:04
Еми колеги в момента съм разглобил колата датчика с 3-те крачета е сменян с нов (така взех колата) др датчици ги проверих и са наред.Чудя се как мога да разбера дали перката или магнита са сдали багажа.Радатора е нов на Нисенс и преди да го сваля беше пълен.А също и вчера преди да я разглобя като я карах се включи перката като вдигна температура и дефакто се включва на моменти сеедно когато поиска.
#6
Публикувано 28 септември 2011 - 17:43
Колега почисти си леглото на бушона за перката и смени бушона с нов . Има вероятност да е от там проблема. Направи мост между двете крачета на датчика и виж дали щрака перката , тоест дали се включва и ако включва търси проблема в датчика а ако не ще тогава провери магнита на перката . Успех !
#7
Публикувано 29 септември 2011 - 09:52
Еми колеги в момента съм разглобил колата датчика с 3-те крачета е сменян с нов (така взех колата) др датчици ги проверих и са наред.Чудя се как мога да разбера дали перката или магнита са сдали багажа.Радатора е нов на Нисенс и преди да го сваля беше пълен.А също и вчера преди да я разглобя като я карах се включи перката като вдигна температура и дефакто се включва на моменти сеедно когато поиска.
Перката и ел. магнита не сдават багажа така лесно - поне досега не съм чул на някого да е изгорял ел. магнита.
Както те посъветва колегата, постави мостче в двойната букса на датчика и виж дали върти перката докато мотора работи.
Да не би да са ти дали "менте" датчик? Такъв дето затваря би-металната пластина на 120 градуса, не на 100?
Датчика трябва да задейства на 100 градуса. На мен така първо ми предлагаха датчик за 110 или 115 градуса като сменях моя в Ауто плюс, че на Бер излизаха няколко модела.
В Евро 07 имаха само ЕПС за 110 градуса.
П>С> Ако колата е с климатик, да знаеш че на 110 градуса пуска аварийно перката на климатика, да не би тази перка да се е включила?
#8
Публикувано 29 септември 2011 - 15:25
Еми вече 2 дена гадаем значи свалих перката и електромагнита отидох да го проверят работи.Видях че кабелчето което от датчика отива до електромагнита има лек проблем след доста търсене намерих и го смених.Сглобих колата и пак вдигна температура чуда се да не е електрически проблема?
#9
Публикувано 29 септември 2011 - 16:21
Ами тествай докато работи мотора.
Извади двойната букса, и вкарай парче кабел в двата извода като мост.
Ако перката тръгне, е датчик.
Ако не, е ел. инсталацията.
Извади двойната букса, и вкарай парче кабел в двата извода като мост.
Ако перката тръгне, е датчик.
Ако не, е ел. инсталацията.
#10
Публикувано 29 септември 2011 - 22:10
Еми когато махна кабела от 2-ния датчик ми се включва аварийната перка на климатика, след като го сложа спира.Вдигна температура първия път като го запалих,втория включи първата перка с електромагнита.Сега чакам утре да видя как ще е, но вътрешно ме притеснява защо когато си поиска се включва.
#11
Публикувано 29 септември 2011 - 23:20
Малко е студено вече за перки.Гарнитура глава,водна помпа,термостат, или запушен радиатор.
Никога не оставям магарето си в калта.
#12
Публикувано 29 септември 2011 - 23:39
Подкрепям дилянски
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#13
Публикувано 30 септември 2011 - 08:34
Термостата проверен ли е?
Методът 'опип' би дал отговор дали радиатора става горещ.
Казвате че ел магнита е здрав.....ами след като е здрав,му подайте директен ток,мотора да работи и наблюдавайте.
Методът 'опип' би дал отговор дали радиатора става горещ.
Казвате че ел магнита е здрав.....ами след като е здрав,му подайте директен ток,мотора да работи и наблюдавайте.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#14
Публикувано 30 септември 2011 - 11:40
Еми когато махна кабела от 2-ния датчик ми се включва аварийната перка на климатика, след като го сложа спира.Вдигна температура първия път като го запалих,втория включи първата перка с електромагнита.Сега чакам утре да видя как ще е, но вътрешно ме притеснява защо когато си поиска се включва.
Изключил си грешния датчик.
Имах предвид, двойната букса от датчика с 3-те пина.
Тия датчици са три разновидности - включват на 100, 110, и 130 градуса. Не е ясно с какъв точно е сменен. По принцип трябва да е на 100.
Затова исках да "симулираш" включване на датчика, чрез замостване на буксата, за да видим дали се върти перката с мотора.
Няма какво друго да е - за мен поне.
Какъв цвят е пластмасовата част на датчика - черен, червен или друг?
Трябва да е черен - http://www.autospark...tches/34310-fae
http://seekpart24.co...n-2948?c=100334
#15
Публикувано 01 октомври 2011 - 16:44
Еми колеги целия проблем дойде от кабелчето което влиза в електроамгнита, беше прогорено явно от високата температура и неправише добър контакт.Благодаря на всички отзовали се.
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни