Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

Проблем с охлаждане М102?Вдига висока температура.


  • Please log in to reply
14 replies to this topic

#1 Минчев

Минчев

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 6 Posts:
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes W124 200 CE COUPE

Posted 27 September 2011 - 21:47

Здравейте колеги.Имам проблем с охлаждането на колата - проблема се явява че вдига и държи голяма температура под 120 градуса.Двигателя на колата е 2.0 122к.с механична инжекция.Перката ми се води електромагнитна и след като колата се покара извесно време започва да вдига драстично температура и перката въобще не включва.Мислих че е някой датчик но ги замерих всичките и няма пробелем.В момента се чуда къде е възможно да има повреда?
  • 0

#2 plamen hristov

plamen hristov

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 35 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Банско
  • Автомобил:
    Mercedes E320CDI 1999 - продаден

    Mercedes E290TD

Posted 28 September 2011 - 09:14

Ми щом не ти включва перката, значи там е проблема. Виж дали имаш и достатъчно антифриз в системата. Аз имам подобен проблем и колегите тук ме посъветваха, да си проверя перка , термостат, датчик. Не е лошо да измиеш радиатора отвън, да източиш старата течност, да го промиеш. Има вариант и самия радиатор да е дал фира. Успех и безаварийно!
  • 0

#3 keeepwalking

keeepwalking

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 78 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София/Пловдив
  • Автомобил:
    W202 C200 1995
    W212 E350 2010
Garage View Garage

Posted 28 September 2011 - 09:26

Колега, може да пробваш първо да окъсиш датчика да видиш дали ще включи перката. При мен за една година 2 датчика сменях.
  • 0

#4 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4,596 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Posted 28 September 2011 - 10:06

Датчика ти е най-отпред. С три крачета и две букси - една единична и една двойна.

Единичната е за температурата на таблото.

Двойната включва перката - би-метална пластина. След дълги години експлоатация дава дефект.
  • 0

#5 Минчев

Минчев

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 6 Posts:
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes W124 200 CE COUPE

Posted 28 September 2011 - 11:04

Еми колеги в момента съм разглобил колата датчика с 3-те крачета е сменян с нов (така взех колата) др датчици ги проверих и са наред.Чудя се как мога да разбера дали перката или магнита са сдали багажа.Радатора е нов на Нисенс и преди да го сваля беше пълен.А също и вчера преди да я разглобя като я карах се включи перката като вдигна температура и дефакто се включва на моменти сеедно когато поиска.
  • 0

#6 Майсторо

Майсторо

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 212 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    W212 E 250 CDI 2011 ELEGANCE Е 290 TURBO DIESEL 1999 CLASIC
    NISSAN MIKRA 1.3 NCVT avtomatic
Garage View Garage

Posted 28 September 2011 - 17:43

Колега почисти си леглото на бушона за перката и смени бушона с нов . Има вероятност да е от там проблема. Направи мост между двете крачета на датчика и виж дали щрака перката , тоест дали се включва и ако включва търси проблема в датчика а ако не ще тогава провери магнита на перката . Успех !
  • 0
НПубликувано изображение НИКОГА НЕ КАЗВАЙ НИКОГА

#7 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4,596 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Posted 29 September 2011 - 09:52

Еми колеги в момента съм разглобил колата датчика с 3-те крачета е сменян с нов (така взех колата) др датчици ги проверих и са наред.Чудя се как мога да разбера дали перката или магнита са сдали багажа.Радатора е нов на Нисенс и преди да го сваля беше пълен.А също и вчера преди да я разглобя като я карах се включи перката като вдигна температура и дефакто се включва на моменти сеедно когато поиска.


Перката и ел. магнита не сдават багажа така лесно - поне досега не съм чул на някого да е изгорял ел. магнита.

Както те посъветва колегата, постави мостче в двойната букса на датчика и виж дали върти перката докато мотора работи.

Да не би да са ти дали "менте" датчик? Такъв дето затваря би-металната пластина на 120 градуса, не на 100?

Датчика трябва да задейства на 100 градуса. На мен така първо ми предлагаха датчик за 110 или 115 градуса като сменях моя в Ауто плюс, че на Бер излизаха няколко модела.

В Евро 07 имаха само ЕПС за 110 градуса.

П>С> Ако колата е с климатик, да знаеш че на 110 градуса пуска аварийно перката на климатика, да не би тази перка да се е включила?
  • 0

#8 Минчев

Минчев

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 6 Posts:
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes W124 200 CE COUPE

Posted 29 September 2011 - 15:25

Еми вече 2 дена гадаем значи свалих перката и електромагнита отидох да го проверят работи.Видях че кабелчето което от датчика отива до електромагнита има лек проблем след доста търсене намерих и го смених.Сглобих колата и пак вдигна температура чуда се да не е електрически проблема?
  • 0

#9 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4,596 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Posted 29 September 2011 - 16:21

Ами тествай докато работи мотора.

Извади двойната букса, и вкарай парче кабел в двата извода като мост.

Ако перката тръгне, е датчик.

Ако не, е ел. инсталацията.
  • 0

#10 Минчев

Минчев

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 6 Posts:
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes W124 200 CE COUPE

Posted 29 September 2011 - 22:10

Еми когато махна кабела от 2-ния датчик ми се включва аварийната перка на климатика, след като го сложа спира.Вдигна температура първия път като го запалих,втория включи първата перка с електромагнита.Сега чакам утре да видя как ще е, но вътрешно ме притеснява защо когато си поиска се включва.
  • 0

#11 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,634 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Posted 29 September 2011 - 23:20

Малко е студено вече за перки.Гарнитура глава,водна помпа,термостат, или запушен радиатор.
  • 0
Никога не оставям магарето си в калта.

#12 mbthepower

mbthepower

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2,833 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Pleven D'ge
  • Автомобил:
    w140 s300 дизелак

Posted 29 September 2011 - 23:39

Подкрепям дилянски :flying_mj
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение

W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.

#13 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5,604 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
Garage View Garage

Posted 30 September 2011 - 08:34

Термостата проверен ли е?

Методът 'опип' :) би дал отговор дали радиатора става горещ.

Казвате че ел магнита е здрав.....ами след като е здрав,му подайте директен ток,мотора да работи и наблюдавайте.
  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#14 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4,596 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Posted 30 September 2011 - 11:40

Еми когато махна кабела от 2-ния датчик ми се включва аварийната перка на климатика, след като го сложа спира.Вдигна температура първия път като го запалих,втория включи първата перка с електромагнита.Сега чакам утре да видя как ще е, но вътрешно ме притеснява защо когато си поиска се включва.


Изключил си грешния датчик.

Имах предвид, двойната букса от датчика с 3-те пина.

Тия датчици са три разновидности - включват на 100, 110, и 130 градуса. Не е ясно с какъв точно е сменен. По принцип трябва да е на 100.

Затова исках да "симулираш" включване на датчика, чрез замостване на буксата, за да видим дали се върти перката с мотора.

Няма какво друго да е - за мен поне.

Какъв цвят е пластмасовата част на датчика - черен, червен или друг?

Трябва да е черен - http://www.autospark...tches/34310-fae
http://seekpart24.co...n-2948?c=100334
  • 0

#15 Минчев

Минчев

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 6 Posts:
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes W124 200 CE COUPE

Posted 01 October 2011 - 16:44

Еми колеги целия проблем дойде от кабелчето което влиза в електроамгнита, беше прогорено явно от високата температура и неправише добър контакт.Благодаря на всички отзовали се. :)
  • 0




2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users