Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

C200 Kompressor проблем с двигателя


  • Please log in to reply
2 replies to this topic

#1 bramko

bramko

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 1 Posts:
  • Град:София
  • Автомобил:
    C200 Kompressor

Posted 25 September 2011 - 21:31

Здравейте, можеби темата не е за тук моля да ме извините. Имам C200 Kompressor 2005 година на 61 000 км сервизирана и копувана- Балкан Стар (няма да коментирам дали въм доволен от сервиза). На колата и светна лампичката за двигателя, първо смених дебитомер, после бензинов филтър, сега съм тръгнал към свещи и тнт.... мисълта ми е ако някой знае какво им се случва на тези двигатели да помогне. Колата претриса на празни обороти, на два пъти лампата изгасваше , веднъж от доста стоене без да се кара и втори - като я напълних догоре (но това непомага). Колата си е на реални 61000 км нещото почна да свети на около 58 000 км, правих диагностика и това което показва е че не може да си нагласи сместа. Разглобих "дроселовата клапа която е преди кулера и беше доста зацапана от изгоряло масло - почистена е"
Моля за съвет.

Благодаря
  • 0

#2 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,634 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Posted 25 September 2011 - 23:58

Здравейте, можеби темата не е за тук моля да ме извините. Имам C200 Kompressor 2005 година на 61 000 км сервизирана и копувана- Балкан Стар (няма да коментирам дали въм доволен от сервиза). На колата и светна лампичката за двигателя, първо смених дебитомер, после бензинов филтър, сега съм тръгнал към свещи и тнт.... мисълта ми е ако някой знае какво им се случва на тези двигатели да помогне. Колата претриса на празни обороти, на два пъти лампата изгасваше , веднъж от доста стоене без да се кара и втори - като я напълних догоре (но това непомага). Колата си е на реални 61000 км нещото почна да свети на около 58 000 км, правих диагностика и това което показва е че не може да си нагласи сместа. Разглобих "дроселовата клапа която е преди кулера и беше доста зацапана от изгоряло масло - почистена е"
Моля за съвет.

Благодаря

Тия двигатели с туй омасляване на тез километри,ми те подминаха и руснаците.Пробвай с друга диагностика.Иначе зацапани клапи,правят същия проблем.
  • 0
Никога не оставям магарето си в калта.

#3 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8,412 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro

User's Awards

3
16
3
2
Garage View Garage

Posted 26 September 2011 - 10:55

Колега, къде си я пуснал тая тема... обърнах целия форум да я търся. :)

Омасляването на всмукателите е класически проблем на този мотор, който води до доста панаир след себе си.
Не съм 100% сигурен, че нямаш друг проблем, но обикновено се оказва само това.

Прочети тази тема:
http://forums.mbclub...showtopic=23515

Отиди после в Балканстар, ако искаш им я разпечатай и ги помоли да ти извадят парт номерата за твоята кола, ако са различни.
Напълно вероятно е да се окажат същите като при CLK-то, въпреки че е предното поколение мотор.

Купуваш всичко без 2та медни щутцера. Понеже не могат да се извадят от местата си. Отпушват се с кламер.
После се чистят тръбите из основи от всичката гняс, и ако дебитомерът ти все още е жив, всичко ще си дойде на мястото.

Чисти се и дросела и blow-off клапана или другата машинка с клапа, която прилича на дросела.
Викат й малкия дросел!

Вече е въпрос на преценка в кой сервиз да ти я сменят. Не е трудно, просто е малко цапане!
Успех!

От какво е тресенето можем само да гадаем. Оправи първо това, щом е било омацано всичко в масло и после ще се търси.
Диагностиката не ги уцелва тези неща за жалост.
  • 0

Audi_A4_avatar.gif





2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users