C200 Kompressor проблем с двигателя
Започната от bramko, 25 сеп 2011 - 21:31:05
2 мнения по тази тема
#1
Публикувано 25 септември 2011 - 21:31
Здравейте, можеби темата не е за тук моля да ме извините. Имам C200 Kompressor 2005 година на 61 000 км сервизирана и копувана- Балкан Стар (няма да коментирам дали въм доволен от сервиза). На колата и светна лампичката за двигателя, първо смених дебитомер, после бензинов филтър, сега съм тръгнал към свещи и тнт.... мисълта ми е ако някой знае какво им се случва на тези двигатели да помогне. Колата претриса на празни обороти, на два пъти лампата изгасваше , веднъж от доста стоене без да се кара и втори - като я напълних догоре (но това непомага). Колата си е на реални 61000 км нещото почна да свети на около 58 000 км, правих диагностика и това което показва е че не може да си нагласи сместа. Разглобих "дроселовата клапа която е преди кулера и беше доста зацапана от изгоряло масло - почистена е"
Моля за съвет.
Благодаря
Моля за съвет.
Благодаря
#2
Публикувано 25 септември 2011 - 23:58
Тия двигатели с туй омасляване на тез километри,ми те подминаха и руснаците.Пробвай с друга диагностика.Иначе зацапани клапи,правят същия проблем.Здравейте, можеби темата не е за тук моля да ме извините. Имам C200 Kompressor 2005 година на 61 000 км сервизирана и копувана- Балкан Стар (няма да коментирам дали въм доволен от сервиза). На колата и светна лампичката за двигателя, първо смених дебитомер, после бензинов филтър, сега съм тръгнал към свещи и тнт.... мисълта ми е ако някой знае какво им се случва на тези двигатели да помогне. Колата претриса на празни обороти, на два пъти лампата изгасваше , веднъж от доста стоене без да се кара и втори - като я напълних догоре (но това непомага). Колата си е на реални 61000 км нещото почна да свети на около 58 000 км, правих диагностика и това което показва е че не може да си нагласи сместа. Разглобих "дроселовата клапа която е преди кулера и беше доста зацапана от изгоряло масло - почистена е"
Моля за съвет.
Благодаря
Никога не оставям магарето си в калта.
#3
Публикувано 26 септември 2011 - 10:55
Колега, къде си я пуснал тая тема... обърнах целия форум да я търся.
Омасляването на всмукателите е класически проблем на този мотор, който води до доста панаир след себе си.
Не съм 100% сигурен, че нямаш друг проблем, но обикновено се оказва само това.
Прочети тази тема:
http://forums.mbclub...showtopic=23515
Отиди после в Балканстар, ако искаш им я разпечатай и ги помоли да ти извадят парт номерата за твоята кола, ако са различни.
Напълно вероятно е да се окажат същите като при CLK-то, въпреки че е предното поколение мотор.
Купуваш всичко без 2та медни щутцера. Понеже не могат да се извадят от местата си. Отпушват се с кламер.
После се чистят тръбите из основи от всичката гняс, и ако дебитомерът ти все още е жив, всичко ще си дойде на мястото.
Чисти се и дросела и blow-off клапана или другата машинка с клапа, която прилича на дросела.
Викат й малкия дросел!
Вече е въпрос на преценка в кой сервиз да ти я сменят. Не е трудно, просто е малко цапане!
Успех!
От какво е тресенето можем само да гадаем. Оправи първо това, щом е било омацано всичко в масло и после ще се търси.
Диагностиката не ги уцелва тези неща за жалост.
Омасляването на всмукателите е класически проблем на този мотор, който води до доста панаир след себе си.
Не съм 100% сигурен, че нямаш друг проблем, но обикновено се оказва само това.
Прочети тази тема:
http://forums.mbclub...showtopic=23515
Отиди после в Балканстар, ако искаш им я разпечатай и ги помоли да ти извадят парт номерата за твоята кола, ако са различни.
Напълно вероятно е да се окажат същите като при CLK-то, въпреки че е предното поколение мотор.
Купуваш всичко без 2та медни щутцера. Понеже не могат да се извадят от местата си. Отпушват се с кламер.
После се чистят тръбите из основи от всичката гняс, и ако дебитомерът ти все още е жив, всичко ще си дойде на мястото.
Чисти се и дросела и blow-off клапана или другата машинка с клапа, която прилича на дросела.
Викат й малкия дросел!
Вече е въпрос на преценка в кой сервиз да ти я сменят. Не е трудно, просто е малко цапане!
Успех!
От какво е тресенето можем само да гадаем. Оправи първо това, щом е било омацано всичко в масло и после ще се търси.
Диагностиката не ги уцелва тези неща за жалост.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни