Колко е нормалното ниво на антифриза?W203
Започната от VIPER, 24 сеп 2011 - 17:28:38
11 мнения по тази тема
#1
Публикувано 24 септември 2011 - 17:28
Става въпрос за cdi двигателите. Колко е нормалното ниво на антифриза в казанчето?
#2
Публикувано 24 септември 2011 - 18:33
Всяко казанче си има белязка,При по ниско ниво,компютъра ти го засича/като излезе от нормата де/.
Никога не оставям магарето си в калта.
#3
Публикувано 24 септември 2011 - 19:18
А има ли механизъм, който се отървава от излишното количество, ако е препълнено?
#4
Публикувано 24 септември 2011 - 19:46
Не е желателно,да е прекалено.По принцип,капачката трябва да изпусне излишното,ама ако го напълниш до горе и я подгониш,е възможно от налагането,да спука маркуч,или радиатор.Грубо го дръж на средата,като ниво.Разгледай за белязка,мин и макс.Ако няма,се уриентираш по снадката на казанчето,която е по-средата.
Никога не оставям магарето си в калта.
#5
Публикувано 24 септември 2011 - 22:48
Пуснах темата, защото скоро пуках глава. След ремонта напълних казанчето, но скоро забелязах, че нивото е малко под преградите. долях толкова, че да ги покрия и днес пак и паднало малко под тях. Дали пак има проблем някъде?
#6
Публикувано 24 септември 2011 - 23:26
От някъде таи.Притегни всички скоби по водните съединения.Огледай водната помпа и радиатора.
Никога не оставям магарето си в калта.
#7
Публикувано 25 септември 2011 - 09:06
От време на време се появява едно свистене в купето, зависещо от оборотите на двигателя, възможно ли е да е следствие на спукан радиатор?
Ако има теч някъде как се хваща най-добре? Студена, топла..?
Ако има теч някъде как се хваща най-добре? Студена, топла..?
#8
Публикувано 25 септември 2011 - 13:35
Аз слагам антифриз G12,който оцветява местата на пропуск в червено.От време на време се появява едно свистене в купето, зависещо от оборотите на двигателя, възможно ли е да е следствие на спукан радиатор?
Ако има теч някъде как се хваща най-добре? Студена, топла..?
Никога не оставям магарето си в калта.
#9
Публикувано 25 септември 2011 - 22:36
За това какъв цвят антифриз трябва да се слага в 202 и 203 имаше обширни теми и спорове,които в крайна сметка не доведоха до логичен извод,тъй като оригинално Бенцовете излизат със жълтеникав антифриз.По каталог различни производители дават различни антифризи червени или сини/зелени/.
Аз мисля,че когато е проектирана 202-ката не е имало червен антифриз.Всъщност въпроса е антифриза сулфат free или нитрат free да е,тъй като всички съвременни антифризи са с добавка за алуминиеви радиатори и блокове и се сменят на 3 години.Лично аз карам със син антифриз на Castrol и съм много доволен,сменям го на 2 год.
Нивото на антифриза е до черната пластмаса на казанчето или ако е прозрачно цялото до водоравната спойка на горната част на казанчето-там където е съединено основата с горната част с капачката.
Та какъв цвят да е антифриза на 202 и 203??? Син или червен?
Аз мисля,че когато е проектирана 202-ката не е имало червен антифриз.Всъщност въпроса е антифриза сулфат free или нитрат free да е,тъй като всички съвременни антифризи са с добавка за алуминиеви радиатори и блокове и се сменят на 3 години.Лично аз карам със син антифриз на Castrol и съм много доволен,сменям го на 2 год.
Нивото на антифриза е до черната пластмаса на казанчето или ако е прозрачно цялото до водоравната спойка на горната част на казанчето-там където е съединено основата с горната част с капачката.
Та какъв цвят да е антифриза на 202 и 203??? Син или червен?
#10
Публикувано 25 септември 2011 - 23:53
Аз си карам моите коли с червен G12,от много години и никакъв проблем.Ползвам му най-вече оцветяващата функция,за течове.Много пъти съм се питал,дали антифриза има срок на годност.Например един VW двигател,няма никаква пробка за източване.Като цвят не ме вълнува какъв е антифриза,въпроса е да е марков,най вече да не замръзва.
Никога не оставям магарето си в калта.
#11
Публикувано 26 септември 2011 - 17:51
Преди година го сменях и купих оригинален - беше син. Този, който източиха също беше син и нямаше никакви ръжди и други мизерии.
#12
Публикувано 27 септември 2011 - 00:22
Нивото на антифриза варира доста при студен и топъл двигател,затова не замръзва,просто се свива...Зависи вече до каква температура е разреден да издържа,но най много да стане на каша.Затова има голямо значение как го мериш и кога го доливаш...при студен или топъл двигател.На казанчето има стрелка "COLD LEVEL".Сиреч сутринта като си изпиеш кафето (зависи кога ставаш.. )нивото трябва да е там.Ако нямаш маркирано ниво,което ще е много странно,както са писали по горе,гледай снадката на казанчето.Нормално е с времето да се долее,само да не е всеки месец...
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни