Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Колко е нормалното ниво на антифриза?W203


  • Please log in to reply
11 мнения по тази тема

#1 VIPER

VIPER

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 161 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Плевен
  • Автомобил:
    S203, C200 CDI, Classic, 2005

Публикувано 24 септември 2011 - 17:28

Става въпрос за cdi двигателите. Колко е нормалното ниво на антифриза в казанчето?
  • 0

#2 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1634 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Публикувано 24 септември 2011 - 18:33

Всяко казанче си има белязка,При по ниско ниво,компютъра ти го засича/като излезе от нормата де/.
  • 0
Никога не оставям магарето си в калта.

#3 VIPER

VIPER

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 161 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Плевен
  • Автомобил:
    S203, C200 CDI, Classic, 2005

Публикувано 24 септември 2011 - 19:18

А има ли механизъм, който се отървава от излишното количество, ако е препълнено?
  • 0

#4 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1634 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Публикувано 24 септември 2011 - 19:46

Не е желателно,да е прекалено.По принцип,капачката трябва да изпусне излишното,ама ако го напълниш до горе и я подгониш,е възможно от налагането,да спука маркуч,или радиатор.Грубо го дръж на средата,като ниво.Разгледай за белязка,мин и макс.Ако няма,се уриентираш по снадката на казанчето,която е по-средата.
  • 0
Никога не оставям магарето си в калта.

#5 VIPER

VIPER

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 161 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Плевен
  • Автомобил:
    S203, C200 CDI, Classic, 2005

Публикувано 24 септември 2011 - 22:48

Пуснах темата, защото скоро пуках глава. След ремонта напълних казанчето, но скоро забелязах, че нивото е малко под преградите. долях толкова, че да ги покрия и днес пак и паднало малко под тях. Дали пак има проблем някъде?
  • 0

#6 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1634 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Публикувано 24 септември 2011 - 23:26

От някъде таи.Притегни всички скоби по водните съединения.Огледай водната помпа и радиатора.
  • 1
Никога не оставям магарето си в калта.

#7 VIPER

VIPER

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 161 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Плевен
  • Автомобил:
    S203, C200 CDI, Classic, 2005

Публикувано 25 септември 2011 - 09:06

От време на време се появява едно свистене в купето, зависещо от оборотите на двигателя, възможно ли е да е следствие на спукан радиатор?
Ако има теч някъде как се хваща най-добре? Студена, топла..?
  • 0

#8 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1634 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Публикувано 25 септември 2011 - 13:35

От време на време се появява едно свистене в купето, зависещо от оборотите на двигателя, възможно ли е да е следствие на спукан радиатор?
Ако има теч някъде как се хваща най-добре? Студена, топла..?

Аз слагам антифриз G12,който оцветява местата на пропуск в червено.
  • 0
Никога не оставям магарето си в калта.

#9 nikolai4eto

nikolai4eto

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 726 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    W202 C 200 CDI 2000г T VITO 110 CDI 2000г CLC 203 220 CDI 2002г 143Hp

Публикувано 25 септември 2011 - 22:36

За това какъв цвят антифриз трябва да се слага в 202 и 203 имаше обширни теми и спорове,които в крайна сметка не доведоха до логичен извод,тъй като оригинално Бенцовете излизат със жълтеникав антифриз.По каталог различни производители дават различни антифризи червени или сини/зелени/.
Аз мисля,че когато е проектирана 202-ката не е имало червен антифриз.Всъщност въпроса е антифриза сулфат free или нитрат free да е,тъй като всички съвременни антифризи са с добавка за алуминиеви радиатори и блокове и се сменят на 3 години.Лично аз карам със син антифриз на Castrol и съм много доволен,сменям го на 2 год.
Нивото на антифриза е до черната пластмаса на казанчето или ако е прозрачно цялото до водоравната спойка на горната част на казанчето-там където е съединено основата с горната част с капачката.
Та какъв цвят да е антифриза на 202 и 203??? Син или червен?
  • 0

#10 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1634 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Публикувано 25 септември 2011 - 23:53

Аз си карам моите коли с червен G12,от много години и никакъв проблем.Ползвам му най-вече оцветяващата функция,за течове.Много пъти съм се питал,дали антифриза има срок на годност.Например един VW двигател,няма никаква пробка за източване.Като цвят не ме вълнува какъв е антифриза,въпроса е да е марков,най вече да не замръзва.
  • 1
Никога не оставям магарето си в калта.

#11 VIPER

VIPER

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 161 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Плевен
  • Автомобил:
    S203, C200 CDI, Classic, 2005

Публикувано 26 септември 2011 - 17:51

Преди година го сменях и купих оригинален - беше син. Този, който източиха също беше син и нямаше никакви ръжди и други мизерии.
  • 0

#12 remolino

remolino

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 25 Мнения:
  • Град:Don Benito
  • Автомобил:
    ML 270 CDI-2001
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 27 септември 2011 - 00:22

Нивото на антифриза варира доста при студен и топъл двигател,затова не замръзва,просто се свива...Зависи вече до каква температура е разреден да издържа,но най много да стане на каша.Затова има голямо значение как го мериш и кога го доливаш...при студен или топъл двигател.На казанчето има стрелка "COLD LEVEL".Сиреч сутринта като си изпиеш кафето :tequilla (зависи кога ставаш.. :wild )нивото трябва да е там.Ако нямаш маркирано ниво,което ще е много странно,както са писали по горе,гледай снадката на казанчето.Нормално е с времето да се долее,само да не е всеки месец...
  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни