коя да купя?
Започната от vesi4, 24 сеп 2011 - 09:35:32
15 мнения по тази тема
#1
Публикувано 24 септември 2011 - 09:35
здравеите,моля за малко помощ относно закупуването на автомобил.двуомя се между Е290тд и Е250д.ако може някои по на кратко да ми обясни плйсовете и минусите и като цяло да ме насочи кам нещо.благодаря предварително.
#2
Публикувано 24 септември 2011 - 14:27
И двата двигателя са бетон.Аз лично притежавам 290тд и мога само да го хваля.По-динамичен и по-икономичен е от 250 чист дизел.Прочети в търсачката,защото има много писано за тези двигатели.
#3
Публикувано 24 септември 2011 - 15:48
здравеите,моля за малко помощ относно закупуването на автомобил.двуомя се между Е290тд и Е250д.ако може някои по на кратко да ми обясни плйсовете и минусите и като цяло да ме насочи кам нещо.благодаря предварително.
Колега и двата мотора са чук....разликата е че чистия дизел е пълен мъртвец.....доакто турбината си е турбина.
И както ти е казал Вени.....е по икономичен.....аз също съм с 2.9....и за сега никакви ядове.
Ако вземеш 2.9 хем ще ти е по икономичен хем ще върви като самолет
Тука няма за какво да се чудиш...меткай се на турбината и те това е
И все пак говорим да вземеш читав екземпляр...а не някоя случайна трошка.
By Batev
#4
Публикувано 24 септември 2011 - 17:24
290ката земи супер е.250ката е гоУем Асматик
1886г. - първият двигател с вътрешно горене и първият автомобил с двигател,
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
#5
Публикувано 24 септември 2011 - 20:06
купуваш 250д и ще го карат и внуците ти
#6
Публикувано 25 септември 2011 - 09:12
2,9 тд е колата за теб.Голяма е-класа,с голям двигател,харчеща прилично и позволява стабилно каране.2,5 чист дизел,лично за мен е прекалено малък двигател за това купе (дизелов).Взимай 2,9 тд,мятай се и карай,но го огледай много внимателно и направи правилния избор,за да усетиш Мерцедес
#7
Публикувано 25 септември 2011 - 11:31
Тага е!Но трябва и малко тяга да има колата.Иначе 2.5 чист дизел е безсмъртенкупуваш 250д и ще го карат и внуците ти
1886г. - първият двигател с вътрешно горене и първият автомобил с двигател,
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
#8
Публикувано 25 септември 2011 - 16:16
И аз съм за 290тд между двата по-икономичен е и върви повече и двата мотора са железни и няма да имаш ядове.
NO PAIN - NO GAIN!
#9
Публикувано 25 септември 2011 - 18:42
Тага е!Но трябва и малко тяга да има колата.Иначе 2.5 чист дизел е безсмъртен
Чак пък безсмъртен . Безсмъртен ако се кара лекичко.Я го дай на някой ентусиалист и му кажи , че има 70 литра нафта и му кажи че колата е безсмъртна . Да видиш антифриз , масло , пушеци , съединители на едно
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#10
Публикувано 25 септември 2011 - 20:44
Е да имам предвид при някой нормален човек.Иначе някой може да слиза по стълбите ако искаЧак пък безсмъртен . Безсмъртен ако се кара лекичко.Я го дай на някой ентусиалист и му кажи , че има 70 литра нафта и му кажи че колата е безсмъртна . Да видиш антифриз , масло , пушеци , съединители на едно
1886г. - първият двигател с вътрешно горене и първият автомобил с двигател,
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
#11
Публикувано 26 септември 2011 - 13:37
Защо не се замислиш за едно 320 ЦДИ, не дава голям разход, 200 си ги вдига без въобще да я напъваш и е по красива
#12
Публикувано 26 септември 2011 - 17:35
250 е по-здрав, щото има 30-40% по малко части от 290тката. тоест няма шанс да строшиш турбина или "УМНА" дюза, щото няма такива.
аз бих взел 290..
а най-ваче бих взел 250ТД
аз бих взел 290..
а най-ваче бих взел 250ТД
#13
Публикувано 26 септември 2011 - 20:16
+1Lorinser
а най-ваче бих взел 250ТД
W210 E300 D 1996
W124 and E300
W124 and E300
#14
Публикувано 27 септември 2011 - 01:40
Ей баце това е BENZ,да не ти е некой Голф бре,нема железни и нечупливи машини,има тъпанари които незнаят как и кога да карат..............Чак пък безсмъртен . Безсмъртен ако се кара лекичко.Я го дай на някой ентусиалист и му кажи , че има 70 литра нафта и му кажи че колата е безсмъртна . Да видиш антифриз , масло , пушеци , съединители на едно
П.П.Аман от идиоти дет са праят на състезатели с голфове с рег.(РК),нали всички се сещат за кво иде реч????????
#15
Публикувано 27 септември 2011 - 21:18
Благодаря ви много за компетентното мнение. Май ще се насоча към Е290тд. В момента съм ивън България и имам доста време да помисля , но май така като гледам , това ще е. Благодаря ви отново и ви пожелавам безаварийно каране.
Този пост е редактиран от hammer^BaTe: 27 септември 2011 - 21:22
Моля те следи си правописа :)
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни