Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

коя да купя?


  • Please log in to reply
15 мнения по тази тема

#1 vesi4

vesi4

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 4 Мнения:
  • Град:Nova Zagora

Публикувано 24 септември 2011 - 09:35

здравеите,моля за малко помощ относно закупуването на автомобил.двуомя се между Е290тд и Е250д.ако може някои по на кратко да ми обясни плйсовете и минусите и като цяло да ме насочи кам нещо.благодаря предварително.
  • 0

#2 veni124

veni124

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 11 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Враца
  • Автомобил:
    W210 290TD

Публикувано 24 септември 2011 - 14:27

И двата двигателя са бетон.Аз лично притежавам 290тд и мога само да го хваля.По-динамичен и по-икономичен е от 250 чист дизел.Прочети в търсачката,защото има много писано за тези двигатели.
  • 0

#3 Gangsta Man

Gangsta Man

    Рапeр

  • Членове на клуба
  • 3671 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:5Rich-California
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz W 140 S500 L
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 24 септември 2011 - 15:48

здравеите,моля за малко помощ относно закупуването на автомобил.двуомя се между Е290тд и Е250д.ако може някои по на кратко да ми обясни плйсовете и минусите и като цяло да ме насочи кам нещо.благодаря предварително.


Колега и двата мотора са чук....разликата е че чистия дизел е пълен мъртвец.....доакто турбината си е турбина.

И както ти е казал Вени.....е по икономичен.....аз също съм с 2.9....и за сега никакви ядове.

Ако вземеш 2.9 хем ще ти е по икономичен хем ще върви като самолет :)

Тука няма за какво да се чудиш...меткай се на турбината и те това е :)

И все пак говорим да вземеш читав екземпляр...а не някоя случайна трошка.
  • 0
Публикувано изображение

By Batev

#4 Batev

Batev

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1535 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Vienna , Austria
  • Интереси:Футбол,Музика,Автомобили,Компютри и Други
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz ML270 CDI - W163 - 2005
    Mercedes-Benz E290 TD - W210 - 1997
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 24 септември 2011 - 17:24

290ката земи супер е.250ката е гоУем Асматик :)
  • 0
1886г. - първият двигател с вътрешно горене и първият автомобил с двигател,
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя
,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....

... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.

#5 sando5

sando5

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 138 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Интереси:шах
  • Автомобил:
    MB E250TD98 и Пежо405

Публикувано 24 септември 2011 - 20:06

купуваш 250д и ще го карат и внуците ти
  • 0

#6 machine

machine

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 503 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W210
    E 290 TD
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 25 септември 2011 - 09:12

2,9 тд е колата за теб.Голяма е-класа,с голям двигател,харчеща прилично и позволява стабилно каране.2,5 чист дизел,лично за мен е прекалено малък двигател за това купе (дизелов).Взимай 2,9 тд,мятай се и карай,но го огледай много внимателно и направи правилния избор,за да усетиш Мерцедес :)
  • 0

#7 Batev

Batev

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1535 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Vienna , Austria
  • Интереси:Футбол,Музика,Автомобили,Компютри и Други
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz ML270 CDI - W163 - 2005
    Mercedes-Benz E290 TD - W210 - 1997
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 25 септември 2011 - 11:31

купуваш 250д и ще го карат и внуците ти

Тага е!Но трябва и малко тяга да има колата.Иначе 2.5 чист дизел е безсмъртен :)
  • 0
1886г. - първият двигател с вътрешно горене и първият автомобил с двигател,
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя
,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....

... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.

#8 ХаPu

ХаPu

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 2695 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ATV
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 25 септември 2011 - 16:16

И аз съм за 290тд между двата по-икономичен е и върви повече и двата мотора са железни и няма да имаш ядове.
  • 0
NO PAIN - NO GAIN!

#9 mbthepower

mbthepower

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2833 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Pleven D'ge
  • Автомобил:
    w140 s300 дизелак

Публикувано 25 септември 2011 - 18:42

Тага е!Но трябва и малко тяга да има колата.Иначе 2.5 чист дизел е безсмъртен :)


Чак пък безсмъртен :kill_myself . Безсмъртен ако се кара лекичко.Я го дай на някой ентусиалист и му кажи , че има 70 литра нафта и му кажи че колата е безсмъртна :flying_mj . Да видиш антифриз , масло , пушеци , съединители на едно :joint
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение

W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.

#10 Batev

Batev

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1535 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Vienna , Austria
  • Интереси:Футбол,Музика,Автомобили,Компютри и Други
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz ML270 CDI - W163 - 2005
    Mercedes-Benz E290 TD - W210 - 1997
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 25 септември 2011 - 20:44

Чак пък безсмъртен :kill_myself . Безсмъртен ако се кара лекичко.Я го дай на някой ентусиалист и му кажи , че има 70 литра нафта и му кажи че колата е безсмъртна :flying_mj . Да видиш антифриз , масло , пушеци , съединители на едно :joint

Е да имам предвид при някой нормален човек.Иначе някой може да слиза по стълбите ако иска :)
  • 0
1886г. - първият двигател с вътрешно горене и първият автомобил с двигател,
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя
,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....

... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.

#11 plamen hristov

plamen hristov

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 35 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Банско
  • Автомобил:
    Mercedes E320CDI 1999 - продаден

    Mercedes E290TD

Публикувано 26 септември 2011 - 13:37

Защо не се замислиш за едно 320 ЦДИ, не дава голям разход, 200 си ги вдига без въобще да я напъваш и е по красива :flagmbcb
  • 0

#12 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 26 септември 2011 - 17:35

250 е по-здрав, щото има 30-40% по малко части от 290тката. тоест няма шанс да строшиш турбина или "УМНА" дюза, щото няма такива.
аз бих взел 290..

а най-ваче бих взел 250ТД
  • 0

#13 aalexieff

aalexieff

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 692 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Павликени
  • Автомобил:
    W124 2.5 D 1987 продаден
    W210 E300 D 1996 продаден
    Mitsubishi Colt IV 1.3 1995 продаден
    Mitsubishi Colt VI 1.5 2005
    Renault Clio III 2007
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 26 септември 2011 - 20:16

Lorinser
а най-ваче бих взел 250ТД

+1
  • 0
W210 E300 D 1996
W124 and E300

#14 iliykata83

iliykata83

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 88 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Търговище/Stavanger Norge
  • Интереси:Най-вече коли
  • Автомобил:
    Най-големия W124-БУБУ 1994г.-ех в историята
    Subaru Legacy GX 4WD-AT 1992г.-ех в историята
    Mercedes-Benz E 200D-много здрава машина
    JEEP CHEROKEE

Публикувано 27 септември 2011 - 01:40

Чак пък безсмъртен :kill_myself . Безсмъртен ако се кара лекичко.Я го дай на някой ентусиалист и му кажи , че има 70 литра нафта и му кажи че колата е безсмъртна :flying_mj . Да видиш антифриз , масло , пушеци , съединители на едно :joint

Ей баце това е BENZ,да не ти е некой Голф бре,нема железни и нечупливи машини,има тъпанари които незнаят как и кога да карат..............

П.П.Аман от идиоти дет са праят на състезатели с голфове с рег.(РК),нали всички се сещат за кво иде реч????????
  • 0

#15 vesi4

vesi4

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 4 Мнения:
  • Град:Nova Zagora

Публикувано 27 септември 2011 - 21:18

Благодаря ви много за компетентното мнение. Май ще се насоча към Е290тд. В момента съм ивън България и имам доста време да помисля , но май така като гледам , това ще е. Благодаря ви отново и ви пожелавам безаварийно каране.

Този пост е редактиран от hammer^BaTe: 27 септември 2011 - 21:22
Моля те следи си правописа :)

  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни