Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Проблем при студен стартE200, 1996 г.


  • Please log in to reply
28 мнения по тази тема

#1 Angeloff

Angeloff

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 61 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    W124/ 250D, '85 - Sold
    W210/ E200 Classic, '96

Публикувано 23 септември 2011 - 19:19

Здравейте, колеги
Наскоро се сдобих с Е200, 1996 г., бензин (без газ), мотор 111.942 и малко по малко си я стягам. От известно време обаче ме притеснява нещо, което се получава при студен старт, като се позасили, откакто се захлади. Няма проблеми с паленето. Първоначално започна с лекото виене, което се появява малко след старта, а после изчезва (чува се веднага след старта на видеото). След известно време започнах да усещам претрисане в рамките на 10-20 секунди, на което не обърнах внимание особено, мислейки, че е временно явление. Постепенно претрисането на студен старт се задълбочи, а веднъж колата изгасна.

Както се вижда на видеото, оборотите за момент от 1000 се сринаха почти до нула и едва не изгасна, но се стабилизира малко след това. Чува се и как прекъсва двигателят. Цялата драма е в рамките на 1-2 минути, след което започва да мърка като коте и стрелката заковава между 500 и 1000 оборота. Няма проблеми след тези проблемни първоначални 2 минути. Разходът ми е около 10 на 100 градско, като се стремя да не я натискам особено, превключвайки на 1500 – 2500 оборота макс. Италианка е, не съм пипал нищо по запалването, нито свещи, нито лули или кабели. Досега съм подменил бензиновата помпа, която виеше. И водна помпа, щото беше с луфт, и разбито амортисьорче на пистовия ремък, и шарнир, ама те нямат общо. Минал съм около 800 км, откакто я купих.

Знам, че подобни проблеми трудно се откриват и обикновено се сменят доста неща, без да е необходимо, докато се стигне до причината. Не ми се ще да стигам дотам. Мисля да сменя бензина, досега сипвах само на ЕКО, щото съм с отстъпка. После да мина по свещите и кабелите, както и задължителната Стар диагноза… Така, както представям нещата, какво да очаквам? Дали е дросел, дебитомер, бобини, ЕКУ, или темп. датчик? Притеснява ме да не се задълбочи работата или някой ремонт да ми докара още проблеми.
П. П. Накрая на видеото аз подавам газ, не се форсира сама.

Всичко се чува най-добре със слушалки :)



  • 0
Публикувано изображение

Публикувано изображение

#2 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1634 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Публикувано 24 септември 2011 - 23:50

Пробвай без ремъци.
  • 0
Никога не оставям магарето си в калта.

#3 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 25 септември 2011 - 08:02

Така, както представям нещата, какво да очаквам? Дали е дросел, дебитомер, бобини, ЕКУ, или темп. датчик? Притеснява ме да не се задълбочи работата или някой ремонт да ми докара още проблеми.


Със настъпването на по-студено време,трудното палене ще се задълбочава. Но!

Проблема не е голям,когато загрее пак ще си мърка. Започни от температурният датчик........бобини не,ЕКУ не.
  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#4 Angeloff

Angeloff

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 61 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    W124/ 250D, '85 - Sold
    W210/ E200 Classic, '96

Публикувано 25 септември 2011 - 08:27

Благодаря за отговорите. Ще ги имам предвид. Засега пали лесно. Проблемът, така както си обяснявам аз, май е само докато е в режим на смукач. Предполагам ще става по-кофти, доближавайки нулата на термометъра. За палене без ремък си мислех и аз, поне ще видя дали ще спре да вие това в началото. Карайки така (за да не захлъхва, подавам газ до около 1000-2000 оборота, докато е на смукач), рискувам ли нещо? Не мога да се заема веднага с нея, че съм зает напоследък, та бих ли могъл да си я карам с този проблем известно време?
  • 0
Публикувано изображение

Публикувано изображение

#5 Майсторо

Майсторо

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 213 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    W212 E 250 CDI 2011 ELEGANCE Е 290 TURBO DIESEL 1999 CLASIC
    NISSAN MIKRA 1.3 NCVT avtomatic
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 25 септември 2011 - 12:23

Колега почисти дроселовата клапа и дебитомера и пробвай как ще се държи !Успех !
  • 0
НПубликувано изображение НИКОГА НЕ КАЗВАЙ НИКОГА

#6 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1634 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Публикувано 25 септември 2011 - 13:08

Москвичите имаха смукач,туй май беше Мерцедес :rolleyes
  • 1
Никога не оставям магарето си в калта.

#7 Angeloff

Angeloff

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 61 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    W124/ 250D, '85 - Sold
    W210/ E200 Classic, '96

Публикувано 25 септември 2011 - 13:34

Ми за мерцедесите чувам, че имат автоматичен такъв, ма какво ли разбирам аз :dontknow ... Предполагам е ясно, че под "смукач" имам предвид режима с по-високи обороти при подгряване след студен старт, който вероятно е командван от сите му там системи и електроники, нали така :)

А за почистването на гореспоменатите, наистина ще започна с тях, само да ми остане време.
  • 0
Публикувано изображение

Публикувано изображение

#8 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4601 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 25 септември 2011 - 14:48

Благодаря за отговорите. Ще ги имам предвид. Засега пали лесно. Проблемът, така както си обяснявам аз, май е само докато е в режим на смукач. Предполагам ще става по-кофти, доближавайки нулата на термометъра. За палене без ремък си мислех и аз, поне ще видя дали ще спре да вие това в началото. Карайки така (за да не захлъхва, подавам газ до около 1000-2000 оборота, докато е на смукач), рискувам ли нещо? Не мога да се заема веднага с нея, че съм зает напоследък, та бих ли могъл да си я карам с този проблем известно време?


Такива работи като режим "смукач" няма. "Смукача" е приспособление на карбураторните двигатели.

На инжекциона няма такова чудо - има режим "студен старт" или подгряване.

Отваря повече дросела за да повиши оборотите и впръсква по-богата смес.

Възможно е да имаш проблем с електронния дросел. Ако почне и загряла да се форсира сама и да глъхне, да знаеш че е от това.

Ел. инсталацията е слабото място на този мотор - изолацията на кабелите се цепи и рони и кабелите дават накъсо.

Мнозина колеги са минали през процедурата по подмяна на кабели или на напуканата изолаиция.

Но за най-сигурно - една диагностика и ще си каже всичко.
  • 0

#9 Angeloff

Angeloff

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 61 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    W124/ 250D, '85 - Sold
    W210/ E200 Classic, '96

Публикувано 25 септември 2011 - 14:54

Да, един пост по-горе съм уточнил, че имам предвид режима на подгряване след студен страт, наричан вероятно по жаргон "автоматичен смукач". Засега имам проблем само с подгряването, след минута-две пее. Да разбирам ли, че не е от електронния дросел тогава?
  • 0
Публикувано изображение

Публикувано изображение

#10 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4601 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 25 септември 2011 - 15:50

Нека да я прочетат на една диагностика.

Ако трябва - да изтрият грешките, после я покарай малко или я остави да поработи, и я прочетете пак.
  • 0

#11 polaris

polaris

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 239 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 27 септември 2011 - 23:42

Колега, извади куплунга от дебитомера и я запали така на студено /без свързан дебитомер/ и пиши дали паленето е Ок...
Имах същите признаци...нов дебитомер и нещата заспаха...
  • 0

#12 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 28 септември 2011 - 08:17

та бих ли могъл да си я карам с този проблем известно време?


Да,можеш........подавай по мъничко постоянна газ докато загрее.
  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#13 Angeloff

Angeloff

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 61 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    W124/ 250D, '85 - Sold
    W210/ E200 Classic, '96

Публикувано 01 октомври 2011 - 11:35

Мерси, Бай Василе, така правя, държа на около 1500 оборота за минута-две и карам. По-нататък, когато разбера проблема, ще пиша пак. Поздрави
  • 0
Публикувано изображение

Публикувано изображение

#14 banana

banana

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 26 Мнения:

Публикувано 02 ноември 2011 - 20:29

Привет и от мене!Колега Angeloff и аз имам същия проблем Е200 97г. също без газ,а колата я имам много отскоро.При мене е малко по-задълбочено - първото запалване на колата дори изгасва,но при повторно запалване става точно като при тебе на клипа.Понеже още няколко дена няма да имам време и аз да я погледна(натоварено време на работата)ако вече си разбрал какво е пиши тези дни.Ако пък случайно разбера проблема преди тебе непременно ще те осведомя.Успех !
  • 0

#15 Angeloff

Angeloff

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 61 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    W124/ 250D, '85 - Sold
    W210/ E200 Classic, '96

Публикувано 14 ноември 2011 - 11:53

Колега, и аз нямам много време за диагностика. Засега се справям, като след студено палене "шприцвам" леко газта за минута или две (1500 оборота), докато заработи равномерно и нямам грижи. Но със сигурност, установя ли от какво е, ще пиша тук. Поздрави
  • 0
Публикувано изображение

Публикувано изображение




2 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 2 гости, 0 анонимни