Колеги, да не би разликите да са в дребни детайли ? С каква инжекторна уредба е 400Е и с каква Е420 ? С Какво оборудване е 400Е и Е420 ? Сещам се за пример със вариянтът ,,200" . 200Е го знаете, Е200 също и разликите между тях. Обаче, има едно средно положение. Междинен модел един такъв - стария фейс, като на 200Е, с новото оборудване, като на Е200 и не е нито 200Е-нито Е200. А се води 200Е-16. Поне за мен, дизайнът преди фейслифтът е по-груб и красив, но това е друга тема. Сигурен съм, че Е420 е от тези след фейслифтът, с хубавия волан, заобленият капак и прочие подробности. Да и малко затъмнени стопове, а задължително е и много луксозен, като оборудване. 400Е би трябвало да е същия кеф, но със оборудване от преди промените.
Дори има 400Е със ,,тънка лайстна". И бяли ги има. Пак са автоматици, из Германия съм оглеждал такива 124-ки. На външен вид, прилича на 200Д от 1986-та.
Само по-особената стойка го издава, че е.....
Аз също съм ЗА тази идея.
Те имат ли изобщо някакви обикновени трансмисии, които да се монтират на този В-8 и да го понасят ? Ако не, защо пък човек не си приспособи да речем Гетраг 260 ? Те са много здрави кутии и държат на доста уродливи характеристики. Само предлагам де.