Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Малко налудничав въпрос


  • Please log in to reply
11 мнения по тази тема

#1 Игор Георгиев

Игор Георгиев

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 10 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124

Публикувано 21 септември 2011 - 18:40

Така, значи, нали има W124 E420/420E и E400/400E и двете V8? Искам да питам, има ли смисъл да се засилвам за такава и да и прасна газ? По мои груби сметки мисля, че ще дава 17-20/100 градски разход газ с нормално каране като за София. Интересно ми е, колко по-скъпа ще е поддръжката на една такава да кажем от 200Е? Или ако се строши нещо по мотора ще трябва да наливам четирицифрени суми в нея. Като възнамерявам съединители, дискове, накладки, абс-и, амортесьори и разни такива, да си ги купувам от e-bay (горе долу знам какво да гледам за да не се прееба). Данъците, каското и тн. не са проблем, то е ясно, че за стара мощна кола ще са високи. Идеята е веднъж като налея пари да я оправа след покупка, после ще си ближа ли раните, ако се строши нещо от типа.... да кажем, ако пукне глава или се строши скоростната кутия? Което ми напомня - има ли такива с ръчна скоростна кутия или са само 4 или 5 скоростен автоматик и добри ли са автоматиците и скъпи ли са им ремонтите?

Благодаря предварително :)

edit by Veni®
Колега, вероятно не ти е необходимо да вземеш решение в последните секунди - постването на 8 ( осем ) теми със сходно съдържание със сигурност няма да ускорят отговор на въпросите ти.
Систематизирай ги малко, моля

Този пост е редактиран от Veni®: 21 септември 2011 - 21:04
осем поста с едно съдържание

  • 0
По-малко чесън - повече Гьоте!

#2 Игор Георгиев

Игор Георгиев

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 10 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124

Публикувано 21 септември 2011 - 21:17

Абе аз ли съм зле или няма бутончИ за промяна на темата :)

Anywho (както казват американците), исках да добавя - прочетох в нета, че купето/модела, който ме вълнува е 124.034 и разбрах че има само 400Е и Е420 (някой знае ли какви са разликите (освен годините)), които са със един и същи мотор V8 4.2 L M119.975. :) :) :)
  • 0
По-малко чесън - повече Гьоте!

#3 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 22 септември 2011 - 00:12

Този модел е автоматик и няма съединител. Мотора е здрав и почти не се троши. Разхода ще е точно толкова както си споменал единствено обслужването му е малко повчечко понеже събира повече течности .

Върви почти като чочоне ...........и според мен избора ти е невероятен!
  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#4 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 22 септември 2011 - 00:20

Така, значи, нали има W124 E420/420E и E400/400E и двете V8? Искам да питам, има ли смисъл да се засилвам за такава и да и прасна газ? По мои груби сметки мисля, че ще дава 17-20/100 градски разход газ с нормално каране като за София. Интересно ми е, колко по-скъпа ще е поддръжката на една такава да кажем от 200Е? Или ако се строши нещо по мотора ще трябва да наливам четирицифрени суми в нея. Като възнамерявам съединители, дискове, накладки, абс-и, амортесьори и разни такива, да си ги купувам от e-bay (горе долу знам какво да гледам за да не се прееба). Данъците, каското и тн. не са проблем, то е ясно, че за стара мощна кола ще са високи. Идеята е веднъж като налея пари да я оправа след покупка, после ще си ближа ли раните, ако се строши нещо от типа.... да кажем, ако пукне глава или се строши скоростната кутия? Което ми напомня - има ли такива с ръчна скоростна кутия или са само 4 или 5 скоростен автоматик и добри ли са автоматиците и скъпи ли са им ремонтите?


слага се газ и то успешно. разход градско-зависи от натискане. 15-30. но предимно до 20
Ами доста от частите са уникални за Е420 Е500 и НЯМАТ алтернативни производители. Но ако вземеш запазена-няма да имаш много разходи.
тоя мотор не пука глава.
не е скъп ремонта на автомата. около 1000лв
  • 0

#5 Игор Георгиев

Игор Георгиев

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 10 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124

Публикувано 22 септември 2011 - 00:34

Този модел е автоматик и няма съединител. Мотора е здрав и почти не се троши. Разхода ще е точно толкова както си споменал единствено обслужването му е малко повчечко понеже събира повече течности .

Върви почти като чочоне ...........и според мен избора ти е невероятен!


Благодаря, много ме зарадва :) гледам че в Германия са по 3-4 хиляди евра доста интересно :)
  • 0
По-малко чесън - повече Гьоте!

#6 Игор Георгиев

Игор Георгиев

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 10 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124

Публикувано 22 септември 2011 - 00:38

слага се газ и то успешно. разход градско-зависи от натискане. 15-30. но предимно до 20
Ами доста от частите са уникални за Е420 Е500 и НЯМАТ алтернативни производители. Но ако вземеш запазена-няма да имаш много разходи.
тоя мотор не пука глава.
не е скъп ремонта на автомата. около 1000лв


Много готино в такъв случай! Живот и здраве до година може и с такова да се сдобия. Имах корса Б 1.4 от по-бързичките (спокойно, не се качвам от 1.4 на 4.2 :D ) и тя ми даваше на бензин 10 на 100 градско - което са си 24-25 лева на 100, ако с този мерджам ми е на тия пари - ами чудесно :)

Това става ли за ежедневно каране? ( между 50 и 120 км на ден в зависимост какво трябва да върша) или си е за събота и неделя само :)
  • 0
По-малко чесън - повече Гьоте!

#7 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 22 септември 2011 - 00:46

Много готино в такъв случай! Живот и здраве до година може и с такова да се сдобия. Имах корса Б 1.4 от по-бързичките (спокойно, не се качвам от 1.4 на 4.2 :D ) и тя ми даваше на бензин 10 на 100 градско - което са си 24-25 лева на 100, ако с този мерджам ми е на тия пари - ами чудесно :)

Това става ли за ежедневно каране? ( между 50 и 120 км на ден в зависимост какво трябва да върша) или си е за събота и неделя само :)



Става разбира се,тя си е баш за това. На жена ми 500 с нейното каране и дава 20 газ градско.....при мене 25.
  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#8 Игор Георгиев

Игор Георгиев

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 10 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124

Публикувано 22 септември 2011 - 00:51

Става разбира се,тя си е баш за това. На жена ми 500 с нейното каране и дава 20 газ градско.....при мене 25.


ЕВАЛА :)
  • 0
По-малко чесън - повече Гьоте!

#9 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 22 септември 2011 - 00:58

ЕВАЛА :)


До скоро в града имаше едно за продажба 'категория В',нов внос,беше в уникално състояние и струваше около 10000лв.

Всеки път когато имах възможност минавах да го гледам дали още стои.

Мотор 4.2 но защо 400Е :dontknow .......Страхотен Бенц!
  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#10 Игор Георгиев

Игор Георгиев

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 10 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124

Публикувано 22 септември 2011 - 01:02

До скоро в града имаше едно за продажба 'категория В',нов внос,беше в уникално състояние и струваше около 10000лв.

Всеки път когато имах възможност минавах да го гледам дали още стои.

Мотор 4.2 но защо 400Е :dontknow .......Страхотен Бенц!


дам, ама те са си заводкси така кръстени, четох, че са правени май с една разлика година. Е420 и 400Е е един мотор, може други разлики да има. Като Е500 и 500Е
  • 0
По-малко чесън - повече Гьоте!

#11 Тодор Живков

Тодор Живков

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 25 Мнения:
  • Град:Пловдив

Публикувано 22 септември 2011 - 15:04

Колеги, да не би разликите да са в дребни детайли ? С каква инжекторна уредба е 400Е и с каква Е420 ? С Какво оборудване е 400Е и Е420 ? Сещам се за пример със вариянтът ,,200" . 200Е го знаете, Е200 също и разликите между тях. Обаче, има едно средно положение. Междинен модел един такъв - стария фейс, като на 200Е, с новото оборудване, като на Е200 и не е нито 200Е-нито Е200. А се води 200Е-16. Поне за мен, дизайнът преди фейслифтът е по-груб и красив, но това е друга тема. Сигурен съм, че Е420 е от тези след фейслифтът, с хубавия волан, заобленият капак и прочие подробности. Да и малко затъмнени стопове, а задължително е и много луксозен, като оборудване. 400Е би трябвало да е същия кеф, но със оборудване от преди промените.

Дори има 400Е със ,,тънка лайстна". И бяли ги има. Пак са автоматици, из Германия съм оглеждал такива 124-ки. На външен вид, прилича на 200Д от 1986-та. :crazy Само по-особената стойка го издава, че е..... :drift Аз също съм ЗА тази идея.


Те имат ли изобщо някакви обикновени трансмисии, които да се монтират на този В-8 и да го понасят ? Ако не, защо пък човек не си приспособи да речем Гетраг 260 ? Те са много здрави кутии и държат на доста уродливи характеристики. Само предлагам де.
  • 0

#12 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 22 септември 2011 - 15:17

щото трябва да правиш фланец
  • 0




2 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 2 гости, 0 анонимни