Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

Интеркулер C200 CDI W202Сваляне и почистване


  • Please log in to reply
1 reply to this topic

#1 axel_keegan

axel_keegan

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 15 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W202 C200 CDI

Posted 18 September 2011 - 21:24

Колеги здравейте,
регистриран съм от много отдавна и след много четене не можах да намеря никакъв материал за проблема, който наблюдавам. Преди месеци на канал видях гредата, на която са разположени радиаторите ( водният, интеркулера, и климатика ), беше застрашително омазана с масло. Преди 10 дена колата осезаемо почна да става мудна, и след като стиснах тръбата към ЕГР, при вкарване в обороти на едно място с малко усилия успявах да я стисна, като забележка преди беше почти невъзможно.
Съответни започна процедура по чистена на ЕГР, всички тръби от турбина до ЕГР. По тръбите имаше масло в рамките на допустимото.

И на темата, никъде не намерих теми дори и по чуждите форуми за тази процедура, и за това проявих инициатива да създам такава.

Attached File  1.jpg   788.8K   73 downloads
При развъртането на болтовете, трябва да бъдат развити също така болтовете на корите под калниците ! Размер глух ключ болтове броня 13 ( необходим е по-дълбок, болтовете са дълги ), под калните глух ключ 10 или 11.

Attached File  2.jpg   825.37K   90 downloads
Attached File  3.jpg   694.46K   84 downloads
Необходимо е свалянето на този панел тъй като има пластмасов елемент, които трябва да се извади. Снимка 4

Attached File  4.jpg   780.66K   87 downloads
Attached File  5.jpg   822.87K   78 downloads
Радиатора не е хванат никъде, гумени тампони, необходимо е да се избият само. Не е означено на снимката, от ляво трябва да разкачим маркуча от турбината, от дясно тръбата към ЕГР.

Attached File  6.jpg   653.31K   76 downloads
Attached File  7.jpg   473.01K   82 downloads
Attached File  8.jpg   503.59K   87 downloads
Вижда, се колко масло, прах и глупости има набити долу в дясно на радиатора.

Снимките се получиха добре предполагам всичко се вижда, може да се добие информация с указанията по тях за всяка една стъпка от разглобяването.
Допълнително което може да се яви като проблем, тъй като не разполагах с достатъчно време, за пълното му сваляне е необходимо и да се свали водният радиатор зад интеркулера. Нещото което направих на първо време е чистене от вън и след седмица пак разглабяне и да се види от къде точно изпуска.

Много важно нещо ! Няма да можете да видите на място при вкарване в обороти в спряло положение дали изпуска от някъде. В частен случай ако дупката не е огромна.

Темата ще има продължение, надявам се някой да сподели възможно ли е сервизирането му. Четох възможности като заварка от аргон ? Не съм на ясно за това моля мнение.
Поздрави на всички

P.S
Ако имаше вече създадена подобна тема, цялата процедура с добре разписани стъпки не би отнела повече от 20мин. Аз загубих 3 - 4 часа. Нека всеки, който е имал проблем да разписва и да качва снимки, цялото разписване ми отне 30мин.

Attached Files


  • 1

#2 axel_keegan

axel_keegan

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 15 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W202 C200 CDI

Posted 04 October 2011 - 12:08

Мина известно време и се видя, от къде тече. От вътрешната страна на радиатора, меката връзка между пластмасата и самият радиатор. Течът не е голям и мястото ще позволи манипулация да се подлепи с вулканизиращ силикон. Проблемът, е че все още не мога да видя как да го сваля. Някой ако е наясно как нека да окаже съдействие :friends
  • 0




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users