Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Дайте съвет откъде е този теч на масло !Теч масло м/у мотора и ск.кутия.


  • Please log in to reply
7 мнения по тази тема

#1 bossbg1

bossbg1

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 4 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Козлодуй
  • Автомобил:
    W212

Публикувано 17 септември 2011 - 11:00

Колеги преди седмица ми смениха семеринга на коляновия вал поради омасляване отдолу.Дадоха гаранция че е това и омасляването ще спре.Но при прегледа сл.няколко дни се установи че има капки.Сълзи и при изключен мотор.И понеже виждам че и майсторите се чудят питам вас!Направил съм снимки.Тапите м/у мотора и ск.кутия ги свалих и там е сухо.Моля за мнение.W203.CDI 220.Автоматична с.к.

Прикачени файлове

  • Прикачен файл  IMG_0235.jpg   284,32K   91 Брой сваляния
  • Прикачен файл  IMG_0237.jpg   123,13K   90 Брой сваляния

  • 0

#2 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1634 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Публикувано 17 септември 2011 - 11:21

Че къде са снимките,викаш?
  • 0
Никога не оставям магарето си в калта.

#3 niknd

niknd

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1699 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Интернет Мерцедес и всичко останало
  • Автомобил:
    S400 CDI / 2001г.

Публикувано 17 септември 2011 - 15:13

щом са ти сменили семерингата на коляновия вал
и ако не са я наранили новата ,то другото място
е семерингата на скоростната кутия
виж ако разбереш маслото дали е червено
или черно или червено ама се оцапва докато се отече
  • 0

#4 bossbg1

bossbg1

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 4 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Козлодуй
  • Автомобил:
    W212

Публикувано 17 септември 2011 - 18:34

А гарнитурата на картера ?
  • 0

#5 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1634 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Публикувано 17 септември 2011 - 21:05

А гарнитурата на картера ?

По скоро на клапанния капак.
  • 0
Никога не оставям магарето си в калта.

#6 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 17 септември 2011 - 21:20

Мдааа,няколко са вариантите,колегите са ти ги казали.

Може да е стар теч колега,загледай капака на клапаните и около гарнитурата на главата в задната страна.....та ако е горе като нищо ще стича по току що измитата повърхност. Ако е бил минимален теч се е задържал по прахуляците.

Дано не е семеринга на кутията! След като сваляш кутия за семеринг на к.вал,сменяш и този на кутията. Често старият държащ уплътнител протича от неизбежното минимално кълчене при монтажа.

Грабвай едно огледалце и докладвай.;)
  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#7 bossbg1

bossbg1

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 4 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Козлодуй
  • Автомобил:
    W212

Публикувано 17 септември 2011 - 22:43

Мерси,бай Василеценен съвет ми даваш.Утрe на майсторите ще им покажа твоя отговор Не е от клапанната глава там съм проверил.Мислих си за гарнитурата на картера.Тя завършва над тази въздушна междина.
  • 0

#8 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 17 септември 2011 - 22:54

Като нищо може и от там да е...разгледай.

Много ли капе? Виж дали е моторно или АТФ......и насочи вниманието към съответният казан.:)
  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 





1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни